odchudzicsie
Autobusy do .::IRLANDII::Dublin::.
2 x W TYGODNIU
Wyjazdy z Polski w czwartki i soboty
----------------
Wyjazdy prawie z CAŁEJ POLSKI
Bialystok,Warszawa,Kielce,Poznan,Wroclaw,Krakow,Katowice,Szczecin,Koszalin,
Gdańsk,Gdynia,Olsztyn...i inne....
----------------
Bilet w 1 stronę 550 zl
Bilet w 2 strony 795 zl
(Bilet w 2 strony może nie mieć określonej daty powrotu (OPEN), ważny 6
miesięcy od daty wyjazdu)
----------------
Szczególy w gornej wyszukiwarce na stronie:
www.rozklad.1000miast.pl
lub tel. 091 48-88-958
"1000 MIAST" Biuro Podróży
----------------
Bilety wysyłamy pocztą, kurierem...
Płatność przelewem,kartą, Inteligo, mTransfer...
RadekNet pisze:
Czesc!
Jakie sa koszty podrozy samochodem z Dublina do Katowic?
Ile to realnie wychodzi km?
Jakie sa koszty promu (samochod + kierowca + ew. pasazer)?
Jakie sa koszty autostrad (jesli trasa przez Francje)?
Ja sobie tak liczylem na oko i przy jednym mozgu z jakims noclegiem po
drodze i promocyjnej cenie biletu startowalo to od 1500zl wzwyz.
Realnie to tylko samolot ... no chyba ze sie przeprowadzasz z polowa
podrecznego dobytku ;)
LOT i Centralwings: Tanie loty bardzo drogie
Witam, latam od dwóch lat na trasie Wawa-Bolonia i niegdy nie zdarzyło mi się
zapłacić więcej niż 350 zł w dwie strony, a moi włoscy znajomi oszczędzają min.
250 euro latając Centralem. Nie przypominam sobie jakiegoś poważniejszego
spóźnienia. Mam nadzieję że się Central sie nie wysypie bo kupiłem kilka biletów
do Dublina z Katowic a planuje na majowy weekend zbadać połączenie do Rzymu z
Łodzi. Saluti
Centralwings zawiesza loty!
Nie dość że ograniczyli loty,to nie można sie niczego
dowiedziec.Przez trzy dni chciałem się dowiedziec czy loty z Katowic
do Dublina są odwołane ,czy nie.Przez te trzy dni jeden raz udało mi
się dodzwonic,ale przez 20 minut wiszenia na telefonie słuchłem
automatu nik nie odbierał.Nawet będąc na lotnisku nie mogłem niczego
się dowiedziec.Jest to lekcewarzenie pasażerów.Już nigdy nie
skorzystamy z tych lini.
Eurolines ktory jest czescia National Express
sprzedaje bezposrednie bilety do DubliN'a i Belfast'u
z przesiadka na Victori w Londynie
PLN600 WWA - BELFAST.
GŁÓWNE BIURA OBSŁUGI KLIENTA EUROLINES :
Nazwa biura Miasto Adres Telefony
PEKAES BUS
Warszawa Al. Jerozolimskie 47
lokal biura "Turysta" tel. (22) 626 93 52,
(22) 626 93 54
PEKAES BUS Warszawa ul. Żurawia 26 tel. (22) 621 34 69, (22) 628 23 56
PEKAES BUS Warszawa Dworzec Centralny PKP tel. (22) 652 23 21, (22) 524 42 08
PEKAES BUS Warszawa "Universam" Grochów tel. (22) 870 59 40, (22) 870 59 50
PEKAES BUS Katowice Dworzec PKS,
ul. Piotra Skargi 1 tel. (32) 259-95-73, (32) 253-68-43
Save Journey !
Horizons Recruitment
cv@horizonsrecruitment.co.uk
> Ja bym jednak poczekał na podpisanie umowy to grupa LOTu
Właśnie wczoraj ją podpisano - stąd ten wątek.
> a propos jak tam
> Warszawa?Od kiedy latamy.
Lepsze pytanie to czy w ogóle będziemy tam latać w dające się przewidzieć
przyszłości. Póki co obydwa JS32 latają do Bydgoszczy, Katowic i Zielonej Góry.
> Obawiam się że Ryr może szybko sprawę Dublina w wykonaniu CW zakończyć samemu
> podejmując się wykonywania tych rejsów
Obawiasz sie? Ja bym tylko przyklasnął takiej konkurencji :)
Na konferencji dziś w Łodzi zostało jasno powiedziane - ze względu na
obciążenie portu w DUB zaproponowane godziny są jedyne możliwe. Jeśli się
miasto nie zgodzi to połączenie dostanie ktoś inny czyli zakładam, że Poznań.
Ciekawe, że tam lotnisko jest bliżej centrum niż w Łodzi.
I tak Kraków, Gdańsk, Katowice i Poznań będą miały Dublin w nocy (Kraków
SkyEurope o 01:10), Wrocław i Warszawa w nieco innych godzinach, a Łódź wcale.
Ewentualnie Ryan da Shannon jak dziś we Wrocławiu.
Ciekawe co wtedy powiedzą negocjatorzy...
Guć
40nowych połączeń
Od jesieni br. przewoźnicy lotniczy uruchomią 40 połączeń - podaje "Gazeta
Prawna". Tanie linie lotnicze uruchomią ponad 20 dodatkowych połączeń na Wyspy
Brytyjskie.
Działające w Polsce linie lotnicze zdecydowały się na uruchomienie w sezonie
jesienno-zimowym prawie 40 nowych połączeń. Najszerszą ofertę przygotowano dla
podróżujących na Wyspy Brytyjskie - to ponad połowa nowości w rozkładzie,
który zacznie obowiązywać w październiku.
Ryanair będzie latał z Krakowa do Dublina nie pięć, ale siedem razy w
tygodniu. Do Dublina pojawi się też piąty lot z Wrocławia i trzeci z Gdańska.
Irlandzki przewoźnik będzie realizował od tej jesieni 38 połączeń, czyli 11
więcej niż przed rokiem.
Z węgierskim Wizz Air będzie można polecieć z Warszawy do Mediolanu i
Grenoble, z Gdańska do Oslo, a z Poznania do Malmo albo Dortmundu. Nowe
połączenie z Wrocławia do Frankfurtu uruchomi Lufthansa. Poza tym, także z
Wrocławia, uruchomi dodatkowy, trzeci rejs do Monachium, a z Katowic szósty
lot do Duesseldorfu.
Dziś szczegóły jesienno-zimowej oferty ma przedstawić Centralwings, tanie
linie lotnicze z grupy PLL LOT. Na razie wiadomo, że w październiku
Centralwings uruchomi połączenie z Warszawy do Manchesteru oraz z Krakowa do
Manchesteru i Dublina.
Z Polskiego rynku wycofuje się natomiast słowacki przewoźnik SkyEurope, który
zlikwidował bazę w Krakowie i zawiesił niemal wszystkie połączenia.
polska.pl
Patrzę na Katowice z perspektywy miasta w którym obecnie mieszkam tj. stolicy.
W roku 2000 wyprowadziłem sie z Katowic, wygnało mnie bezrobocie. Dynamika
zmian na Śląsku nie jest tak duża jak w wawie czy Kraku, ale widzać już zmiany.
Aglomeracja śląska jest już w tej chwili jedną z lepiej skomunkowanych w Polsce
i inwestycje drogowe widać. Powoli znikają z centrum miasta "wrzody", w ich
miejsce buduje się nowe kamienice. Lotnisko w Pyrzowicach (pomijąc gó..aną
drogę przez wiochy) jest super tanie! Latam z tamtąd do Dublina a teraz do
Cork. Region śląski zaczyna nabierać oddechu i oby tak dalej! Mam nadzieje ze
wróce na Śląsk, bo jak człowiek się w mieście wychowa to do wsi sie nigdy nie
przyzwyczai :)
Juz za niedlugo nie bedzie potrzeby!
Katowice zostaly zdystansowane przez Krakow. W nowym rozkladzie do Krakowa
pojawily sie polaczenia do Dublina 2 przewoznikow. Nowe polaczenia do Wielkiej
Brytanii Ryanair'a i kilka pomniejszych. Wizz zlikwidowal polaczenia do Aten i
Budapesztu oraz planowane do Amsterdamu z Pyrzowic. Jak tak dalej pojdzie i nie
pojawi sie nikt nowy a wyniesie sie Wizz to oswietlenie tej drogi bedzie
niecelowe bo nie bedzie pasazerow. Niech Pan Mutke lepiej sie zastanowi co
zrobic, zeby przyciagnac nowych przewoznikow do tego lotniska, ktore bylo
najszybciej rozwijajacym sie przez Wizz portem w kraju a moze stac sie szybko
upadajacym. Priorytetem powinien byc rozwoj polaczen a nie tylko oswietlenia
drogi.
Pierwszy zgrzyt: "Tu się tworzy" czy "Miasto og...
Hasla Katowic sa tragiczne. Nie ma porownania ze Szczecinem
("Floating Gardens") czy Poznaniem (Poznan* Miasto know how), a i
tak najfajniejsze haslo ma Dublin: "Truly, Deeply, Dublin". :)
Przepraszam za brak pliterek.
PLL LOT - chamstwo!!!
Wylądowałem w Warszawie wczoraj o 17:30 z Dublina, po 30 minutach okazało się,
ze kumplom odwołali Gdańsk, bo zła pogoda (lot 20:15). Idę do informacji i
pytam - co z Katowicami, pogoda na śląsku straszna (lot 22:30, więc 5h
czekania), pani w okienku mówi - na obecną chwilę leci. Snuje sie po Okeciu
ponad 4 h, ide wreszcie na krajowy, a tam cholera o 22:10 Katowice CANCELED!!!
Myślałem że mnie trafi, juz przeciez dawno moglem byc w domu, gdyby nie bagaz i
koniecznosc przebukowania biletu. Lot podstawił nam autobus, wyjechalismy o
23:00 z Warszawy. W Pyrzowicach bylem o 5:00, nie komentuję. Od czego prognozy
pogód? Dlaczego Gdansk odwolali zaraz, a nasz na chwile przed!
pit1233 napisał:
> Zakładając, że nowe połączenia będą miały max obłożenie (co jest
> raczej nierealne), zyskamy tylko przyrost ok. 5,5 tys. klientów
PLB
> w roku. Liczy się natomiast efekt promocyjny.
>
> Połączenia do Berlina, Kopenhagi i Katowic będą odbywać się przy
> udziale małych samolotów. Może to dobrze... na początek.
Oczywiscie ze to dobrze .Po co nam boeing do tych miast aby
powietrze wozil?wieksze maszyny owszem ale na kierunki ktore
gwarantuja oblozenie boeingow czyli Irlandia-Cork lub Shannon i
Glasgow.A jak chcemy zwiekszyc ilosc paxow od zaraz to w pierwszej
kolejnosci powinni zwiekszyc czestotliwosc lotow do Dublina do 4
tegodniowo.Na inne kierunki oprocz wysp narazie nie ma co sie pchac
z wiekszymi maszynami.Oczywiscie aby ta firma nie przesadzila z
cenami biletow
Rozkład lotow od 8.01.2008:
Poniedziałek:
5:40 – Warszawa
7:10 – Kopenhaga
8:45 – Warszawa
17:25 – Warszawa
21:45 – Londyn
Wtorek:
5:40 – Warszawa
7;00 – Katowice
8:45 – Warszawa
15:10 - Londyn
17:25 – Warszawa
Środa:
5:40 – Warszawa
7:00 – Katowice
8:45 – Warszawa
10:50 – Liverpool
11:45 – Dublin
17:25 – Warszawa
22:20 – Londyn
Czwartek:
5:40 – Warszawa
7:10 – Berlin
8:45 – Warszawa
15:10 – Londyn
16:20 – Berlin
17:25 – Warszawa
Piątek:
5:40 – Warszawa
8:45 – Warszawa
16:30 – Kopenhaga
17:25 – Warszawa
21:45 – Londyn
Sobota:
11:45 – Dublin
16:15 – Londyn
Niedziela:
10:10 – Liverpool
17:25 – Warszawa
22:20 – Londyn
ODLOTY
Poniedziałek:
5:40 – Warszawa
7:10 – Kopenhaga
8:45 – Warszawa
17:25 – Warszawa
21:45 – Londyn
Wtorek:
5:40 – Warszawa
7;00 – Katowice
8:45 – Warszawa
15:10 - Londyn
17:25 – Warszawa
Środa:
5:40 – Warszawa
7:00 – Katowice
8:45 – Warszawa
10:50 – Liverpool
11:45 – Dublin
17:25 – Warszawa
22:20 – Londyn
Czwartek:
5:40 – Warszawa
7:10 – Berlin
8:45 – Warszawa
15:10 – Londyn
16:20 – Berlin
17:25 – Warszawa
Piątek:
5:40 – Warszawa
8:45 – Warszawa
16:30 – Kopenhaga
17:25 – Warszawa
21:45 – Londyn
Sobota:
11:45 – Dublin
16:15 – Londyn
Niedziela:
10:10 – Liverpool
17:25 – Warszawa
22:20 – Londyn