odchudzicsie
On Thu, 11 Sep 2008 01:05:58 +0200, "3704" <n260@poczta.onet.pl
wrote:
| | I Kozy Zagroda.
Jasne, Zagroda... :))) No dobra, może być i taki zakład, produkujący
chavroix i inne cudeńka :P
Szklarska Poręba Huta
Cigacice Port
Borzykowo Urząd Celny :)
tg
O, Szklarską Hutę chciałem wymienić.
Jeśli Miłocin Polam to i Gniezno oraz Kalisz Winiary.
A wiesz co to było Vacuum Oil? Tak tak, przystanek :)
Poza tym:
Dąbrowa Górnicza Huta Katowice, Głogów Huta, Jaworzno Szyb Sobieski,
Brzeszcze Kopalnia, Gliwice Port, Augustów Port, Świnoujście Port,
Władysławowo Port, Gdynia Stocznia, Gdynia Rzeźnia, Rudka-Tartak,
Słoboda Rung Kopalnia, Krapkowice Otmęt, Kędzierzyn Koźle Azot,
Siedlce Baza, Łuków MD (później Zapowiednik), Chełm Cementownia,
Wejherowo Cementownia, Jelenia Góra Celwiskoza, Pątnów Elektrownia,
Police Zakład.
Pozdrawiam
Olek
-----Oryginalna wiadomość-----
Od: Tomasz Balcerak [SMTP:balce@ztcen.katowice.tpsa.pl]
Moim zdaniem Era ma z zaliczania x2 SMS'ów całkiem ładny
dochód i powinny być o tym powiadomione odpowiednie instytucje
np NIK czy Urząd Antymonopolowy.
Tomek, a nie wpadlo Ci do głowy, żeby to (zawiadomienie) zrobić
samemu? Chyba się nie boisz?
Serdecznie pozdrawiam
Wojciech Markos Markiewicz, EXPRESS ILUSTROWANY Łódź
tel: 0-602-352-675, mar@lodz.pdi.net, http://www.pdi.net/~markos/
Użytkownik "Andrzej Soczówka" <soczo.bezsp@simplusnet.pl napisał w
wiadomości za: http://miasta.gazeta.pl/katowice/1,35019,2297692.html
Kiedy będzie Dzień Bez Samochodu na Śląsku?
pj 21-09-2004 , ostatnia aktualizacja 21-09-2004 22:40
Urząd Miasta w Katowicach i KZK GOP wydrukowali 10 tys. ulotek na
temat Europejskiego Tygodnia Mobilności. Ulotki rozdawano mieszkańcom,
a ci zauważyli, że wkradł się tu błąd: według ulotki Dzień Bez
Samochodu jest w czwartek 22 września.
Urzędnicy i pracownicy KZK GOP za 2 tys. zł brutto (koszty podzielono
między obie instytucje) wydrukowali ulotki na temat Europejskiego
Tygodnia Mobilności. Podano w nich, że w czwartek 22 września,
To tylko część dezinformacji.
Rzeczywiscie, lektura tych dwoch zdan dowodzi, ze autor jest analfabeta. To
jakis belkot jest kompletny i bezsensowny poczynajac od zestawienia "Urząd
Miasta w Katowicach i KZK GOP wydrukowali 10 tys. ulotek " i zaraz potem
"Urzędnicy i pracownicy KZK GOP za 2 tys. zł brutto (koszty podzielono
między obie instytucje) wydrukowali ulotki". Ulotki wydrukowal UM w K-cach,
ja odpowiadam za tekst i on jest w porzadku, zas co to znaczy "Urzędnicy i
pracownicy KZK GOP" to tylko autor wie.
Taka jest jednak strategia KZK GOP
Natomiast proponuje zapoznac sie z encyklopedycznym - przynajmniej -
znaczeniem slowa "strategia" (i innych slow tez) przed rozpoczeciem
furiastycznego pukania w klawiature peceta.
MFK
On Sun, 24 Oct 2004 17:54:32 +0200, "Jakub Jackiewicz"
<dev_n@wpk.katowice.pl wrote:
Na stronie KZK GOP linie te mają oznaczenie "Dod. I" i "Dod. II", a
nie "Zagł. I" i "Zagł. II". Czyli są już dwa oznaczenia dla tej samej
linii. A może jest ich jeszcze więcej?
Oznaczenie jest jedno - "LINIA DODATKOWA I" i "LINIA DODATKOWA II".
"Zagł." się pojawiło w projektach rozkładów wysłanych do UM Sosnowiec.
To skąd pojawiło się inne oznaczenie na przystankach? Urząd Miasta
Sosnowca umieszczał informację? Czy KZK GOP?
W ten sposób łatwo jest udowadniac, że dodatkowa komunikacja nie jest
potrzebna.
I to jest oczywiście wina KZK GOP, że UM Sosnowiec sobie wymyślił taką, a
inną trasę jaką miał jechać wynajęty autobus?
A to Urząd Miasta Sosnowca przygotowuje informację dla pasażerów na
przystankach?
Użytkownik Marcin Lubojański napisał:
Paweł Niemczuk napisał(a):
| Użytkownik Marcin Lubojański napisał:
| Witam
| Jak to jest że linia która staje przy każdym centrum handlowym i na
| większości przystanków po drodze nazywa się przyspieszona? Przecież
| tą trasę Bytom - Gliwice możnaby zrobić 2x szybciej !!
| Oczywiscie, koleja. 25 minut.
Bytom <-Gliwice koleją? To se ne vrati :-(
Oczywiscie, ze szanse na to, ze se vrati oceniam jako male, ale nie
mozna powiedziec, ze jest to nieprawdopodobne.
Urzad Marszalkowski w Katowicach jakis czas temu wystosowal do jednego z
niezaleznych operetorow kolejowych zapytanie, o warunki na jakich
podjalby sie obslugi tej linii szynobusami.
Dodam tyle, ze jest jeden z tych operetow, ktorego najmniej
spodziwalibyscie sie.
Pawel Niemczuk, Gliwice
Wypad, esbeku
Kim jest "presentation1" ?
Imiona LESŁAW
Nazwisko WAJDZIK
Nazwisko rodowe
Data urodzenia 09.06.1959
Funkcjonariusz/pracownik/żołnierz aparatu bezpieczeństwa
Informacja o przebiegu służby Nazwa jednostki Miasto Nazwa komórki
WOJEWÓDZKI URZĄD SPRAW WEWNĘTRZNYCH KATOWICE WYDZIAŁ IV MŁODSZY
INSPEKTOR 16.09.1984 IPN Ka 0229/145 (9769/V) akta
osobowe
WOJEWÓDZKI URZĄD SPRAW WEWNĘTRZNYCH KATOWICE WYDZIAŁ VI INSPEKTOR
szer. 01.01.1985 31.05.1985 IPN Ka 0229/145 (9769/V) akta osobowe
Inne informacje o funkcjonariuszu i służbie
W grudniu 1984 ukończył kurs "0".
katalog.bip.ipn.gov.pl/showDetails.do?idx=W&katalogId=2&subpageKatalogId=2&pageNo=1&nameId=3523&osobaId=11252&
Ciekawe, ciekawe. Nie mam pojęcia dlaczego Urząd chce zamówić aż tak duży
pojazd, kiedy szynobusy miały być (i powinny) sposobem na ratowanie mniej
obciążonych (zatem wymagających niskopojemnego taboru) linii: łowickiej,
węglówki, linii na Tomaszów, Radom, linii do Skarżyska (tu akurat mogłyby być
pojazdy trochę większe, ale za to spalinowe). Mam wrażenie, iż ten szynobus
pojedzie na „deficytowej” i „słabo obłożonej” linii do Skierniewic. Z drugiej
strony dobrze, że coś się wreszcie ruszyło, dobrze, że nie będzie spalinowych
pod drutem.
Co do nazwy „szynobus” – nie chodzi (a przynajmniej nie tylko) o to, żeby było
medialnie, ale żeby było taniej – póki co za przejazd „szynobusem” PLK
pobierają niższą opłatę niż za przejazd „składem zespolonym z wagonem
sterowniczym”. Ot i cała tajemnica.
Nie wiązałbym istnienia ZPR Łódź z zakupem szynobusów, bo te kupuje
województwo, nie kolej. Zaś z remontami ZPR Łódź radził sobie bardzo dobrze –
dowodem tego jest szum, jaki się zrobił popodkibleniu naszych jednostek przez
Katowice – co było faktem. Jeśli część tych jednostek wróciła – to tylko dowód
na to, że opłaca się robić szum i pisać tu i ówdzie.
Karaim – masz dużo racji w pewnych kwestiach. Zgadzam się z jednym podwyżki się
należą .... to wyjątkowa praca i specyficzna do tego wypalająca zawodowo. Wiem
bo znam problem od podszewki.
Szkoda że ten właśnie problem widzimy tylko my pracownicy tej firmy a nie urząd
miasta który jako partner widzieć przede wszystkim powinien bo nas dotuje.
Tymczasem jesteśmy dla nich kulą u nogi zawsze oceniani, dyscyplinowani i
krytykowani jak podludzie. Pewnie się cieszą ze się tu wszyscy ścieramy i
obwiniamy dyr. Gdzie tymczasem to oni mogą ten problem rozwiązać – pytanie czy w
ogóle będą chcieli.
W Katowicach są zarobki o niebo wyższe ale tam władze miasta o tym pomyślały.
Tam nie ma wielbłądów tam są pracownicy.
Przestańmy patrzeć na problem przez pryzmat jednostkowego wywiadu oceńmy go
źródłowo od strony naszych włodarzy bo tam tkwi meritum sporu.
Karaim – a co do przeszłości dawniej dyrekcji to o jakiejkolwiek premii mogłeś
tylko śnić (była dla swoich wtajemniczonych), dawniej o basenie, kinie, teatrze,
szkoleniach z rekreacją mogłeś poczytać w kontekście innych firm nie naszej .
Ustawa o funduszu owszem ale pomysły z niej wynikające są od nas i nie pitol ze
ustawa pozwala ci się rozwijać fizycznie w ramach jej zapisów. Pomimo tego tu
pitolenia i żalów myślenie o pracownikach ze strony dyrekcji jest
nieporównywalne z ich poprzedniakmi.
A podwyżki pewnie będą ale o jej wysokości decyduje prezydent niech nikt o tym
nie zapomina.
> jak wam się miasto nie podoba to jedźcie z bereklonikiem do
> katowic - miejsca jego preferencji i miłości.
>
> raczej miejsce z którego warto brać przykład
Urząd Miasta Katowice przypomina wielki burdel. Branie z tego
przykładu jest jakims niesmacznym dowcipem bereklona.
TVS wczoraj i dzisiejsza Wyborcza próbowały robić
TVS i dzisiejsza Wyborcza próbowały z tej garstki dzieci i kilku
dorosłych zrobić frekwencję ale cudów nie ma i dlatego Aktualności
nawet nie nadały relacji z tej żenady.
Jeszcze raz powtarzam: Tam nigdy nikt nie przyjdzie ,to nie jest
obszar kojarzący się z kulturą, Tam nie ma po co pójść.
To nie jest deptak tam ludzie sami z siebie nie chodzą.
Niech Urząd Miasta Katowice przestanie wyrzucać pieniądze w błoto.
Natomiast znakomitym pomysłem jest połączenie ul. Grundmana z A4 w
celu odciążenia Mikołowskiej.
Trasę z pewnością wytyczą geodeci pamiętam ,że wiele lat temu
istniał przejazd od Sądowej do Kozielskiej.
W ogóle mimo ,że samochodów było znacznie mniej niż dzisiaj działały
główne drogi miasta oraz drogi boczne umożliwiające objazd w razie
korka .
Potem nastała era Barbary i pozamykali połowę ulic miasta i tak jest
do dzisiaj
NIE dla Prywatyzacji i Zabudowy Al. Korfantego!!!
Boże ty słyszysz i nie grzmisz. jak czytam co zamierza Urząd Miejski w
Katowicach to nawet przestaję się śmiać. to woła o pomstę do nieba.
Ci ludzie w UM to szaleńcy. gdyby to robił jakiś związek deweloperów
nieruchomościowych... ale demokratycznie wybrane władze miasta. taki macie
pomysł na nas? jak was już nigdy nie wybierzemy to pies z kulawą nogą się o was
nie upomni. wiem, że będziecie już wtedy prezesami i że już dziś macie wiele
wiele propozycji na przyszłość ale czy wy na głowy poupadaliście? ludzie nie
dopuszczałem, że coś takiego kiedykolwiek przeczytam.
komu wy służycie? skandal! czy czyta to np. Arcybiskup albo proboszcz tej
parafii? co ci durnie tam wymyslają? czy wywalenie ludzi ubogich to jedyny wasz
pomysł. jeszcze takiej zatrważającej rzeczy nie słyszałem! dewasujecie to
miasto i sprzdajecie najcenniejsze terny w mieście - wstydu nie macie! jeżeli
jest Kościół Katolicki w Polsce to niech stanie w obronie tych ludzi! bo kilku
szarych ludzi nie będą słuchać.
prezydent powinien podać się do dymisji po takim skandalu i to z całym zarządem
miasta! to skandal! robić zamknięte szlabanami miasto! skandal!