odchudzicsie
Czy ktoś wie może gdzie w okolicy Gliwic - Katowic można zrobić jakiś kurs DJ'ski. I nie chodzi mi tu o DJ'owanie w weekend tylko o coś naprawdę profesjonalnego.
No chyba, że ktoś indywidualnie jest altruistą i chciałby przelać swą wiedzę na innych [mnie ].
Btw. Interesuje mnie głównie house, house i house
Siema ja skonczyłem taki kurs jakies 3 lub 4 lata temu nie pamietam dokladnie ale wiem ze zaplaciłem 350 zł w tym był jeden skok a potem za pierwsze 10 skoków trzeba było zaplacic 60 zł (od skoku) a nastepne chyba były po 30zł a jak sie zostało członkiem aeroklubu to jeszcze taniej wychodziło , a było to w Katowicach na lotnisku Muchowiec :] osobiscie skoczyłem 4 razy no i zabawa sie skonczyła wraz z pierwszym wypadkiem juz nigdy nie bede skakał na sprzecie aeroklubu jedynie na swoim nowym jesli sobie kupie taki :). 8O Spadochron się nie otworzył or something :?:
" />Kilka dni temu byłem jako asystent na szkoleniu "Podstaw obsługi komputera oraz MS Word-a i Exel-a" i z kolegą prowadzącym myślałem że sie popłaczemy ze śmiechu. Faktem było że osoby obecne na tym kursie nie znały za dobrze programów któreim pokazywaliśmy ale wypowiedź jednej z kobiet właśnie rozbroiła nas kompletnie.
Zadanie polegało na napisaniu prostego tekstuw Wordzie a następnie zapisanie go i ponowne otwarcie do edycji, gdzie właśnie owa kobieta przy 2 z 3 części zadania powiedziała że ma problem bo to co napisała znikło. Kazaliśmy jej powiedzieć co zrobiła żeby ustalić jak to się stało, a ona na to:
- Ja nic nie zrobiłam pisałam i nagle przyjechał spinacz na rowerze i wtedy to znikło pewnie to zabrał ale gdzie ??
Ku naszemu zdziwieniu faktycznie nie było śladu ani po napisanym tekscie ani po spinaczy i jego rowerze.Morał: Nie zawsze opłaca się korzystanie z pomocy firmy Microsoft
Rozbroiła mnie ostatnio pewna rzecz dostępna w Proline w Katowicach - zdięcia mówią same za siebie --->
Natomiast ciekawe opisy są również na http://www.funservice.prv.pl/ - forum poświęconym właśnie takim przygodom
Pociągi w relacji Katowice-Kraków Główny-Katowice jeżdżą z częstotliwością mniej więcej co godzine. Wystarczy przedłużyć wszystkie kursy do Bytomia i Tarnowskich Gór. Oczywiście łatwe by to nie było, trzeba przygotować ''mądry'' rozkład jazdy, ale to pół biedy, przygotować specjalną oferte biletową, która również powinna być w miare przyzwoita, ale to też jest pół biedy. Sedno sprawy siedzi w tym, kto by te połączenia finansował? Kluczowym elementem do tej sprawy jest również wspólny bilet ATP (jeśli chodzi o odcinek Tarnowskie Góry-Bytom-Chorzów-Katowice).
Pozdrawiam!
Prace torowe na Wełnowcu:
Od dnia 22 sierpnia 2008 r. (od godz. 20:30) do dnia 24 sierpnia 2008 r. (do godz. 15:00) prowadzone będą prace przy remoncie torowiska przy al. Korfantego na Wełnowcu (rejon pl. Alfreda) i w związku z tym nastąpią zmiany w kursowaniu linii 12, 13 i 14:
- linia 13 kursować będzie na trasie Katowice Plac Wolności - Koszutka Słoneczna Pętla,
- linia 14 kursować będzie na trasie Mysłowice Dworzec PKP - Koszutka Słoneczna Pętla,
- na linii 12 kursy wyjazdowe i zjazdowe do zajezdni realizowane będą trasą przez Dąb i Chorzów Rynek.
Na trasie Koszutka Słoneczna Pętla - Siemianowice Plac Skargi (za linię 13), Koszutka Słoneczna Pętla - Wełnowiec Plac Alfreda (za linię 14) oraz Koszutka Słoneczna Pętla - Siemianowice - Chorzów Plac Hutników - Zawodzie Zajezdnia (za kursy nocne na linii 13) kursować będzie autobusowa komunikacja zastępcza
http://www.tram-silesia.pl/?id=html/new ... m&dzial=61
Aha, wczesniej jakoś mi umkneło. Remont Warszawskiej/1 Maja przewiduje także postawienie nowych słupów trakcyjnych (po obu stronach jezdni), które będa takze słuzyć jako latarnie. Więc pewnie będzie to coś podobnego jak na Gliwickiej.
a na 37 cos sie ma zmienic ? bo nadal muzealne egzemplarze pomykaja po ulicach mego miasta...
Tequila Post Wysłany: 2007-07-27, 10:48:12
Będzie więcej kursów i nowe autobusy na linii 37 (Katowice-Mikołów)
Wprawdzie nowy przetarg na wyłonienie nowego przewoźnika na linii 37 nie został jeszcze rozstrzygnięty, ale wiadomo już, ze mieszkańcy południowych dzielnic będą mieli ułatwiony dojazd do centrum miasta.
Nowy rozkład na linii 37 zacznie obowiązywać od początku września. W dni robocze przybędzie dziewięć kursów głownie w godzinach od 7 do 8 rano. Ostatni autobus spod dworca PKP w Katowicach odjeżdżać będzie o godz. 23.17, a nie jak do tej pory o 22.13. Potem wróci jeszcze do zajezdni, więc kierowcy będą kończyć pracę grubo po północy. Potem ponownie wyrusza w trasę przed 4 nad ranem. Z kolei w sobote przybędą trzy kursy.
Linia 37 kursuje pomiędzy dworcami PKP w Katowicach i Mikołowie. Dla mieszkańców Podlesia i Zarzecza jest to właściwie jedyne bezpośrednie połączenie z centrum. Pasażerowie od dawna skarżyli się na zły stan autobusów oraz na to ze są przepełnione. Narzekali też, że jeżdżą zbyt rzadko. W końcu KZK GOP wypowiedział umowę dotychczasowemu przewoźnikowi (Henryk Zagozda) i ogłosił przetarg na wyłonienie nowego. Procedura jeszcze się nie zakończyła, ale bez względu na to zmiany w rozkładzie na pewno nastąpią. Chcemy, żeby na tej linii kursowały nowoczesne autobusy niskopodłogowe. Jakość taboru była jednym z elementów przetargu-mówi Alodia Ostroch,rzecznika KZK GOP. Dodatkowe kursy będą kosztować miasto około 200 tys. zł.
(GREG) - Dziennik Zachodni.[/i]
" />hej. właśnie ukończyłam kurs w OSK Lady w Katowicach i wczoraj zdałam egzamin na prawo jazdy :lol: (za pierwszym razem). jestem bardzo zadowolona z tego ośrodka i serdecznie polecam. Wykłady z teorii przebiegły bez problemu, a jazdy były bardzo sympatyczne. instruktorzy faktycznie bardzo doświadczeni i cierpliwi. nie ma problemów z umawianiem się na jazdy.
polecam i pozdrawiam
" />Hej, szukam instruktora, który bardzo dobrze zna Tychy - miejsca, które często są uczęszczane na egzaminie, "pułapki" itd.
Jednak zależy mi, aby osoba ta (obojętne facet czy kobieta) była z auto-szkoły z Rudy Śl., Zabrza, Katowic lub Świętochłowic, ew. sąsiednie miasta.
Żeby wybrać ośrodek z Tychów mam za daleko, a egzamin zdaję właśnie tam...
Aha, no i chodzi mi tylko o jazdy doszkalające, nie o cały kurs:)
Pozdrawiam :D
Mały OT: na ostrołęckim kursie ilu ich jeździ? Ktoś gdzieś skrobnął, że aż 3. Czy to prawda?
Chodzi Ci o Ostrołęka-Bielsko? Jeden kierowca w każdą stronę z noclegiem w Bielsku, autobus wraca w tym samym dniu. Gdyby jeździło 3 kierowców to w Katowicach byłoby ich więcej niz pasażerów:)
Jeszcze mi sie przypomnial kurs-masakra: Hrubieszow-Katowice-Hrubieszow. Wyjazd jakos kolo 01.00, powrot chyba przed polnoca, w tym niecale 3 godziny postoju w Katowicach. Koszmar.
Dość upierdliwy jest też Cieszyn-Warszawa. Od 4.00 do 23.00, tyle, ze ma jakies 7 godzin przerwy w stolycy, ale to i tak w autobusie cały dzień.
Z kolei nocny kurs Wadowice-Jelenia Góra idealnie sie wyrabia w czasie, tak ze jedzie jeden kierowca, co jest dosyc rzadkie na nocnych trasach.
Misiek - opisalem wrazenia z jazdy Liderem. Te nasze ponoc maja silnik MB, tak mi powiedzial jeden z kiermanow.
Adrian - rdza w tym z Nowego Targu to nie jest, raczje jakas dziwna ingerencja lakiernika... moze to jakies zabezpieczenie antykorozyjne
Dab byl chyba na kursie Zakopane-Katowice sadzac po godzinach i po tym co udalo mi sie odszyfrowac na bocznej tablicy ze zdjecia.
Rozwija się prywatna linia Katowice-Cieszyn (jeżdżą ok. 20 miejscowe busy) Aktualnie kursów jest już 18, pierwszy z Katowic o 6.10, z Cieszyna o 5.10, ostatni z Katowic 21.45, z Cieszyna 20.10, kursy wykonywane we wszystkie dni tygodnia, w piatki popołudniowe kursy są wykonywane 2 busami. PKS ma dla przykładu: poniedz i piatek 12, wt-śr-czw, sob 11, niedziele 9. Jeszcze rok i nie zostanie nic albo mało co, bo już wozi sie powietrze. Oczywiście nikt z PKSu nie wyciągnął właściwych wniosków z tego co stało się z trasą Katowice-Jastrzębie, bo po co.
Co prawda już było napomknięte o tym na forum, ale przyszedł czas na konkrety. Od 15 grudnia rusza zapowiadana trasa Warszawa- Szczyrk. Obsługiwać będzie PKS Warszawa i PKS Radom. Trasa: Warszawa-Grójec-Białobrzegi-Radom-Szydłowiec-Skarżysko Kam.-Suchedniów-Kielce-Jędrzejów-Książ Wielki-Miechów-Wolborm-Olkusz-Katowice-Bielsko-Biała-Skoczów-Ustroń-Wisła-Szczyrk. Ufff trasa trochę jakby na około . Odjazd z Warszawy o 7:00 oraz 23:45. Kurs dzienny ma mieć więcej przystanków (wszystkie wymienione miejscowości) kurs nocny staje w Radomiu, Kielcach, Jędrzejowie, Olkuszu, Katowicach, Bielsku, Skoczowie, Ustroniu i Wiśle. W dzień pojedziemy 9h35min w nocy niecałe 9h. Postojów dłuższych jak 10min się nie przewiduje, wnioskuję więc, że po dwóch kierowców będzie jeździć. Bilet do Szczyrku ma kosztować 54 zł. Linia obsługiwana ma być przez Scanie. Zobaczymy! Ja tam trzymam kciuki, bo jak już kiedyś pisałem mi takiego połączenia (Warszawa-Wisła) brakowało.
PKS Katowice kurczy się dalej. Dziś wykreslony został z rozkładu taki dziwny zimowo-weekendowy kursik pospieszny Katowice-Szczyrk. Kolejna do wykreślenia jest Rabka i któraś Wisła - albo 7.10 albo 8.10, a potem zaraz Rybnik 8.15.
Już niedługo ich kursy policzy się na palcach dwóch rąk.
W moich okolicach wygląda to w skrócie tak:
PKS Katowice - koncentruje się głównie na przewozach dalekobieżnych. Obsługuje też dwie linie komunikacji miejskiej. Jest w niezłej kondycji finansowej, powinien przetrwać.
Tylko błagam niech coś nowego kupią. Wbrew pozorom mają też kilka lini lokalno-regionalnych np. do Jastrzębia. Konkurencją na tej trasie jest firma Drabas, z dużo lepszym daborem.
PKS Gliwice - kilka kursów dalekobieżnych i obsługa komunikacji lokalnej w powiecie. Dziwne, ale praktycznie nie ma konkurencji ze strony przewoźników prywatnych i busiarzy. Inwestorem strategicznym jest PKS Żary. Jakoś sobie radzi i myślę, że się utrzyma.
A nie chwalił sie prezes ,ze wycieli kilkanaście kursów.Acha i ,ze zero incjatywy aby cos zrobic nowego na lokalu np Deblin Kol./Os lotnisko/-Lublin.Widziałem busy Astrala na linii Dęblin-Ryki-Lublin robią kasę a Puławy ciecia.
W to nie wnikam, a to dlatego bo nie ma mnie w Puławach tylko w Katowicach, opisuję tylko stan zastany, choć nie ukrywam że żałuję że Puławy się zwijają z kolejnych tras, choć mam nadzieję że z czasem powrócą. Mogliby puścić przez Puławy, kurs Dęblin- Lublin. Wiem że musieli spłacić parę milionów zaległości, część się udało- po racjonalizacji kosztów itd- nie koniecznie związane z cięciami, zobaczymy co będzie dalej. Jest propozycja aby włączyć do PKS Wschód- moim zdaniem zła, no ale na to nie mamy wpływu- bo najpierw umoczono Puławy w Opole, a teraz mają oddać się bez niczego Lublinowi- nie mam nic do Lublina:) Nie raz było to też poruszane na forum,żę tzw"prywaciarz zezwolenie dostaje bardzo szybko a PKS-=y muszą czekać, ciekawe od czego to zależy:D. Ponadto PKS Puławy jest spółką z o.o., a to wymaga pewnych zgód rady, itd, prywaciarz decyduje sam i w jego przypadku jest to na plus.
PKS Ostrowiec Św. na trasie Przemyśl-Poznań nie ma skrupułów aby wystawić czasem Kapenę czy inne nieduże wynalazki,
O wypraszam sobie Kapeny na tej trasie jeździły tylko w pierwszych dwóch miesiącach istnienia tego kursu! Teraz na tej trasie jeżdżą najlepsze Ostrowieckie autobusy, ponieważ prawie codziennie frekwencja wynosi ok. 100%. Prawdę mówiąc to chyba najlepszy ostrowiecki kurs. A co do Ostrowieckich Kapen... no cóż często je można spotkać na pośpiechach. Lecz tylko na niektórych. Szczególnie na:
- Warszawa-Krynica Górska (Kapena jedzie tylko z Ostrowca do Krynicy, bo w Ostrowcu jest planowana podmiana autobusu) tutaj można Kapenę spotkać nawet codziennie ,
- Ostrowiec Św.-Katowice tutaj można Kapenę spotkać ok. co trzeci dzień, bo na tej trasie jeżdżą jeszcze Autosany H10-10 i H10-12,
- na innych pośpiechach zobaczyć Kapenę to na prawedę żadkość, bo zdara się, że zajrzy Kapena do Wa-wy, Krakowa lub Lublina ale jak już wyżej napisałem są to sporadyczne przypadki. Prawę mówiąc to Kapena nie jest takim złym autobusem. Klima jest, z przodu miejsca na nogi full, no i są nawet w idealnym stanie, bo są nawet młode.