Indeks odchudzicsieudział państw w ochronie środowiskaKątowniki ochronneKarkonosze ochronaKaczyński Zasady zobowiązująKarmienie piersią a zajście w ciążękkrucze SkałyKatastrofy ekologiczne w PolsceKazaa mp3 downloadpupp Jarosławkksięgarnia ekonomiczna
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • 10101987.pev.pl
  •  

    odchudzicsie

    Regulamin imprezy (źródło : mr@speedzone.pl) :


    III Eliminacja BKM-RALLYSPRINT - MOTOPARK KOSZALIN 6 PAŹDZIERNIKA 2007

    1.PROGRAM ZAWODÓW
    Zamknięcie listy zgłoszeń 6.10.2007 godz. 9:45
    Odprawa zawodników i opublikowanie listy startowej godz. 9:55
    Start I zawodnika godz. 10:05
    Opublikowanie prowizorycznej klasyfikacji końcowej ok. godz. 17.00
    Opublikowanie ostatecznej klasyfikacji końcowej i rozdanie nagród 15 minut po ogłoszeniu wyników
    2. ORGANIZACJA I USTALENIA OGÓLNE: Rodzaj nawierzchni: asfalt
    2.1.Nazwa organizatora:Bałtycki Klub Motorowy, ul. Pułaskiego 12, 76-150 Darłowo
    2.2.Osoby funkcyjne zawodów: Dyrektor zawodów: Wojciech Krakowiak (502-168-464)
    Kierownik próby: Łukasz Sawicki (602-709-317)
    Odpow. za kontakty z zawodnikami: Maciej Raczewski (604-296-674)
    2.4. Eliminacja Rallysprintu jest popularną imprezą samochodową o charakterze otwartych zawodów dla kierowców nieposiadających i
    posiadających licencję sportu samochodowego.
    2.5. Załogę stanowi kierowca i pilot lub sam kierowca. Skład załogi do startu wszystkich prób musi być
    zgodny z formularzem zgłoszeniowym złożonym przed zawodami w biurze zawodów.
    2.6.Uczestnicy rundy biorą udział w zawodach na własną odpowiedzialność i w przypadku doznania uszczerbku na zdrowiu lub szkód
    materialnych, w jakichkolwiek sposób związanych z uczestnictwem w zawodach, zrzekają się wszelkich roszczeń w stosunku do
    organizatora lub osób trzecich.
    2.7. Łączna suma czasów i kar z wszystkich przejazdów określi klasyfikację końcową.
    3. ZGŁOSZENIE
    3.1. Zgłoszenia w dniu zawodów w godz. od 9.00 do 9.45. Wpłata wpisowego w wysokości 50 zł po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego gotówką w dniu zawodów.
    3.2. Maksymalna liczba zgłoszonych:40. Organizator ma prawo nie przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.
    3.3. Podział na klasy: klasa 1: samochody do pojemności 801 cm3
    klasa 2: od 801 cm3 do 1300 cm3
    klasa 3: powyżej 1300 cm3
    klasyfikacja generalna
    3.4.Samochody posiadające silnik z turbodoładowaniem zostaną dopuszczone w klasie pojemnościowej wynikającej z pomnożenia nominalnej pojemności silnika: - z zapłonem ZI x współczynnik 1,7; - z zapłonem ZS (diesel) x współczynnik 1,5
    4. REKLAMA musi być zgodna z przepisami obowiązującymi w Polsce.
    5. ODBIÓR ADMINISTRACYJNY
    5.1. Dokumenty do okazania: dowód osobisty. UWAGA! Kierowcy, którzy uczestniczą w zawodach pożyczonym samochodem muszą przedłożyć5.2. oświadczenie prawowitego właściciela zezwalającego na udział w zawodach.
    6. OBOWIĄZKI UCZESTNIKA
    6.1.Uczestnik zgłoszony do zawodów zobowiązuje się do całkowitego podporządkowania przepisom niniejszego regulaminu,
    komunikatom oraz poleceniom i instrukcją wydawanych przez władze zawodów
    6.2.Pod rygorem niedopuszczenia lub wykluczenia z rallysprintu każdy uczestnik zobowiązany jest do:
    - wystartowania kompletnym autem (nie dopuszcza się demontowania lamp, drzwi, klap itp.)
    - obecności na odprawie uczestników,
    - odbycia wszystkich prób sportowych w zapiętych pasach bezpieczeństwa i kaskach ochronnych, z włączonymi światłami mijania i zamkniętymi szybami oraz z umieszczonym wg. zaleceń numerem startowym
    - przejechania trasy rallysprintu zgodnie z kierunkiem podanym na dostarczonym schemacie próby,
    - w trakcie wyścigu na dochodzenie zawodnik dogoniony musi ustąpić miejsca doganiającemu.
    8. KARY
    8.1. Nieobecność8.2. na odprawie zawodów - nie dopuszczenie do startu
    8.2. Samochód nie spełniający wymogów regulaminu - nie dopuszczenie do startu
    8.3 Nie zgłoszenie się na start o podanym czasie - wykluczenie z biegu, taryfa
    8.4. Nie stosowanie się do poleceń organizatora - wykluczenie z zawodów
    8.5. Nie sportowe zachowanie - wykluczenie z zawodów
    8.6. Przestawienie opony z koniecznością jej poprawienia - 5 sek. karnych
    8.7. Falstart - 5 sek. karnych
    8.8. Niewłaściwe przejechanie lub nieukończenie próby - taryfa
    8.9. Przekroczenie lini mety STOP - 5 sek. karnych
    8.10. Pomylenie trasy przejazdu - taryfa
    Taryfa „T” jest to150% rezultatu najlepszego kierowcy w klasie w danym przejeździe.
    9. NAGRODY Wykaz pucharów i nagród w dniu zawodów na tablicy ogłoszeń.
    10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    10.1. Wszelkie naprawy samochodów można dokonywać tylko poza trasą prób RALLYSPRINTU.
    10.2. Prawo do interpretacji niniejszego regulaminu zastrzega sobie Dyrektor RALLYSPRINTU.
    Dyrektor Zawodów


    Próby będą wyglądały tak jak na II eliminacji.



    IV ogolnopolski Zlot civic4g


    Regulamin

    Tor Wyrazow

    Celem rozgrywek jest doskonalenie umiejętności prowadzenia samochodu oraz sprawdzenia jego możliwości. Rozgrywki mają charakter otwarty.


    Organizatorem jest Grupa Slask forum http://www.civic4g.pl . Organizator nie ponosi odpowiedzialnosci za wszelkie szkody i wypadki spowodowane przez uczestników zawodów, w stosunku do innych zawodników jak i osób trzecich. Organizator nie przyjmuje zadnej odpowiedzialnosci za szkody i straty powstale u zawodników. Zawodnicy biora udzial w zawodach na wlasna odpowiedzialnosc i na wlasne ryzyko.

    Zawodnicy

    1. Do udziału w rywalizacji dopuszczone są wszystkie osoby wyrażające chęć startu, posiadające aktualne prawo jazdy oraz auto sprawne technicznie. Organizator zastrzega sobie możliwość wykluczenia zawodników zachowujących się niebezpiecznie bądź sprawiających wrażenie będących pod wpływem alkoholu bądź innych środków odurzających.

    2. Zawodnik poprzez wyrażenie chęci startu zobowiazuje się do podporzadkowania przepisom niniejszego regulaminu oraz zaleceniom i komunikatom wydawanym przez kierownictwo zawodów.

    IV. PRZEBIEG PRÓB SPRAWNOSCIOWYCH

    1. Trasa przejazdu zostanie zaprezentowana w dzień zawodów podczas przejazdu zapoznawczego.

    2. Podczas przejazdu trasy prób sportowych zawodnicy zobowiazani sa do zamkniecia szyb w drzwiach, zapięcia pasów bezpieczeństwa, włączenia świateł mijania lub pozycyjnych oraz używania kasków ochronnych. W czasie przejazdu próby sportowej w samochodzie mogą znajdować się maksymalnie dwie osoby. Samochód musi być wyposażony w co najmniej 1kg środka gaśniczego. Samochód musi posiadać ważne ubezpieczenie OC I PRZEGLAD.

    3. Zawodnik ma za zadanie przejechac trase próby w jak najkrótszym czasie, zgodnie z rysunkiem ( ustaleniem ) przedstawionym przed rozpoczeciem proby.

    4. Start - samochód musi byc ustawiony na linii startu w sposób wybrany przez zawodnika, z zastrzezeniem, ze zaden element samochodu nie wystajace przed linie startu. Sygnal do startu podaje odpowiedni sedzia, który po stwierdzeniu gotowosci zawodnika do jazdy zaczyna odliczanie: 3, 2, 1 - START. Wraz z sygnalem startu nastepuje wlaczenie stoperów.

    5. Meta - zatrzymanie czasu nastepuje w momencie przekroczenia linii mety przez przód auta zawodnika. Organizator zastrzega sobie mozliwosc zorganizowania na niektórych próbach mety zatrzymanej, w takim przypadku zatrzymanie na mecie jest prawidlowe, gdy linia mety znajduje sie pomiedzy osiami samochodu.

    6. Każdorazowe przewrócenie lub przesunięcie pachołka na danej próbie sportowej spowoduje doliczenie zawodnikowi 5 sekund karnych.

    7. Zawodnik otrzymuje "taryfę", czyli 150% najlepszego czasu poprawnego przejazdu danej próby w przypadku przejazdu niezgodnego z ustalona trasa.

    8. W przypadku zaistnienia sytuacji spornej, decydujacy glos ma przewodniczacy komisji sedziowskiej.

    Organizator zastrzega sobie prawo do interpretowania regulaminu oraz do wprowadzania do niego zmian.


    ZEBY BYLO WSZYSTKO JASNE ROZGRYWAMY SPRAWNOSCIOWKE NA TORZE



    na tor mogą wjechać i startować Hondy każdej generacji oraz inne marki samochodów



    ALE W OGOLNEJ KLASYFIKACJI TOROWEJ BEDA BRANE pod uwage TYLKO i wylacznie Civic 4g oraz CRX 2g

    TO SAMO SIE TYCZY WSZYSTKICH INNYCH KONKURECJI JAKE BEDE ROZGRYWANE NA ZLOCIE A BEDA NIMI


    1.NAJCIEKAWSZY PROJEKT W POLSCE CIVIC4G TYLKO I WYLACZNIE DLA CIVIC4G A BEDA WYBIERALI TAK JAK ROK TEMU ADMINI.

    2.NAJLADNIEJSZE AUTO ZLOTU Civic 4g oraz CRX 2g WSZYSCY UCZESTNICY ZLOTY

    3.NAJNIZSZE AUTO Civic 4g oraz CRX 2g POMIAR TAK JAK ZAWSZE OD 3 LAT

    4 Najladniejszy silnik zloty civic 4g oraz crx 2g Beda wybieraly uczestniczki zloty *

    5.Najladniejsze kolo civic 4g oraz crx 2g Beda wybieraly uczestniczki zloty *

    * 5 kobiet wytypowane beda na zlocie w piatek na osrodku przez adminow i organizatorow zloty

    Chciałbym przypomnieć Wszystkim uczestnikom zabawy na torze i nie tylko o przygotowaniu aut do tego celu.
    Powtarzam i będę powtarzał do znudzenia zamocowanie aku i dobra osłona klemy + oraz wszelkiego typu mocowania osprzętu silnika i innych rzeczy w samochodzie powinny być zrobione .
    W piątek będę służył pomocą co jaki i gdzie zabezpieczyć.Powiedzmy ,że zorganizuję jedno miejsce lub będę chodził od auta do auta i sprawdzał.Takie BK (badanie kontrolne)




    Start godzina 9:00 najpierw tor a potem poszczegolne konkurencje







    Jak by cos sie zmienilo to zamieszcze pozdro

    [ Dodano: 2009-08-12, 21:01 ]



    27.11 najprawdopodobniej odbedzie sie trening driftu na torze poznan
    Informuje juz teraz zebyscie sobie rezerwowali termin . Uczestniczyc maja osoby, które w przyszłym roku chcą startowac w serii zawodów.
    Scenariusz treningu najprawdopodobniej bedzie zblizony do zawodów serii D1.


    GT jako jedyny magazyn tuningowy w Polsce jest zaangażowany w rozwój krajowej sceny driftingowej. W związku z planowanym na rok 2006 cyklem zawodów prowadzonych według regulaminu D1 GP w dniu 27.11.2005 odbędzie się na Torze w Poznaniu "GT Drifting Trening".

    Trening ma na celu poinformowanie wszystkich obecnych o powstaniu POLSKIEJ
    FEDERACJI DRIFTINGU, która będzie normowała: zasady, punktacje i regulaminy zawodów. Zawodnicy którzy będą chcieli startować w zawodach 2006 dowiedzą się jak będzie wyglądał szczegółowy regulamin PFD, który będzie bazował na regulaminach D1GP.

    Zawodnicy biorący udział będą mogli przetrenować przejazdy według nowych zasad i dowiedzieć się gdzie stracili punkty i jak je nadrobić, tak aby w nowym roku mogli trenować i podnosić poziom swoich umiejętności.

    Trening NIE JEST OBOWIAZKOWY! i do niczego ani nikogo nie zobowiązuje.

    Osoby zainteresowane udziałem będą musiały wykupić ubezpieczenie NW na
    trening w kwocie 50zł więcej kosztów nie ma.

    Czas trwania treningu 10:00 - 15:00

    Rozpoczęcie nastąpi w budynku biura toru. Dojazd: przejeżdżając przez most nad torem na STOPIE skręcamy w prawo i pierwsza w prawo. Będzie widoczny biały budynek do którego wejście jest od tyłu.

    Warunki uczestnictwa :

    a) sprawny technicznie samochód z napędem na tylne koła.

    b) posiadanie kasku bezpieczeństwa

    c) prawo jazdy kat. B

    Każdy z zawodników będzie zobowiązany do podpisania oświadczenia o treści:

    "Oświadczam, że jestem świadomy ryzyka i niebezpieczeństwa podczas Treningu na Torze. W związku z moim uczestnictwem przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność, jednocześnie zrzekam się wszelkich późniejszych roszczeń w stosunku do organizatora treningu. Zobowiązujemy się do przestrzegania zasad, które przedstawi organizator bez żadnego wyjątku, wraz z zobowiązaniem przestrzegania przepisów o ruchu drogowym na drogach publicznych. Zgadzam się na umieszczenie reklam organizatora na zgłoszonym pojeździe. Uczestnicy muszą używać kasków ochronnych podczas Treningu. W przypadku drastycznego naruszenia zasad lub nie sportowego zachowania, nastąpi usunięcie z obiektu."

    UWAGA!
    W tym dniu odbywa się giełda samochodowa więc zawodnicy proszeni są o
    wysłanie wiadomości na adres drift@drifting.pl z numerem rejestracyjnym
    pojazdu i danymi osobowymi w celu przygotowania listy wjazdowej.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •