odchudzicsie
witam, mam sklep we Wroclawiu (w kamienicy na dole), lokal wynajmuję od
spoldzielni. Wczesniejszy najemca mial nad drzwiami przymocowana reklamę
(podswietlany kaseton 40x60 cm). Chce w to samo miejsce umiescic swoj
kaseton, wiec napisalam do spoldzielni o zgode, to oni napisali, ze wyrazaja
zgode, ale musze miec zgode architekta miejskiego. Bylam w Urzedzie miasta
to dowiedzialam sie ze musze (???!!!) miec pozwolenie na budowe!!! nie wiem
co z tym fantem zrobic. Rzeczywiscie musze miec pozolenie na budowe?
pomozcie
Iwonka
Użytkownik "Iwona" <iwonka_antyspam_33_anty__gr@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:enob0u$48f$1@opal.futuro.pl...[color=blue]
> witam, mam sklep we Wroclawiu (w kamienicy na dole), lokal wynajmuję od
> spoldzielni. Wczesniejszy najemca mial nad drzwiami przymocowana reklamę
> (podswietlany kaseton 40x60 cm). Chce w to samo miejsce umiescic swoj
> kaseton, wiec napisalam do spoldzielni o zgode, to oni napisali, ze
> wyrazaja zgode, ale musze miec zgode architekta miejskiego. Bylam w
> Urzedzie miasta to dowiedzialam sie ze musze (???!!!) miec pozwolenie na
> budowe!!! nie wiem co z tym fantem zrobic. Rzeczywiscie musze miec
> pozolenie na budowe?[/color]
mysle, ze ludzie z pl.misc.budowanie lub pl.soc.prawo lepiej beda wiedziec
co z tym zrobic
pozdrawiam
user
Jak wyjeżdża się z Wrocławia drogą na Sobótkę (w kierunku Świdnicy), to w którejś z kolei wiosce - nie pamiętam pierwszej lub drugiej - jest taki mały wiejski sklepik przy drodze i na nim wisi neon/kaseton z Łomży. Przynajmniej wisiał jeszcze jak jechałem na giełdę do Świdnicy - było to wprawdzie jakiś czas już temu, ale rok wcześniej też go widziałem, więc może nadal tam wisi. Kwestia porozmawiania z właścicielem sklepu, bo nie sądzę, by mieli tam Łomżę w sprzedaży ...
gravide napisał(a):
> http://www.iwp.com.pl/aktual250806.htm#siw
>
> Dlaczego serwis branżowy umieszcza takiego newsa
> dopiero na tydzień przed terminem składania prac?
> Czy liczą, że projektanci zdążą przez te kilka dni zapoznać
> się z dokumentacją oraz stworzyć dobry projekt i przesłać
> go w terminie?
>
> Czy może chodzi o to, by zdażyli tylko jacyś konkretni ludzie.
> I nie było wielkiego wyboru. Nie łapię tego.
> grav
Cytat:
"Uczestnicy konkursu muszą zgłosić m.in.: projekty druków
korespondencyjnych, kopert, wizytówek, identyfikatorów, teczek,
naklejek, gadżetów, elementów identyfikacyjnych i reklamowych
(plansze, tablice, kasetony, flagi itd.). Trzeba przy tym uwzględnić
istniejącą linię graficzną materiałów, które promują Wrocław."
Ależ to oczywiste :)))). Projekt już ktoś "wziął". Pewnie "krewni
i znajomi królika". W tydzień żaden freelancer takiej kobyły nie
obskoczy. A i agencja nie rzuci się na tak krótki termin. A później
na grupie ludzie będą się znów nabijać z jakiegoś
"potworka-koszmarka".
Dużo nam jeszcze brakuje do normalności ale "Nie bądź pan rura, nie
pękaj Pan." - jak mawiał Kobuszewski. ;)
pozdrawiam
diki
Biedronka - obozy pracy i niewolnictwa
Czy tak popularne markety `Biedronki' są tylko dla biednych? Kto najczęściej jest Klientem `Biedronki'? Co zmienić by praca w takich marketach była przyjemnością a nie przykrym obowiązkiem? - `Biedronki' zdominowały polski rynek spożywczy poprzez tańsze produkty, dobrze zorganizowaną reklamę, a przede wszystkim przez tanią siłę roboczą. Przy tak wysokich obrotach `Biedronki' wyzyskują swoich pracowników płacąc im marne grosze za wykonywaną pracę. Kasjerzy muszą robić wszystko. Rozładowanie towaru z tirów, rozłożenie produktów na pułkach, obsłużenie niejednokrotnie upierdliwych i śmierdzących klientów, sprzątanie sklepu, roznoszenie towaru, który Klienci pozostawiają gdzie popadnie. 1400 złotych za 8-10 godzin pracy w stresie w tak rozwiniętym mieście jak Wrocław to żałosne. W dodatku pracownicy takich molochów narażeni są na ciągłe kontrole zewnętrzne. Pomimo tych kontroli standard nie poprawia się. Wszystko dzięki niewychowanym i nadętym Klientom. Takie indywiduum wchodzi z niejednokrotnie oblepionymi psimi odchodami butami albo pachną jakby się w rynsztoku kąpali i jeszcze mają żądania by to lub tamto im donieść. Najlepiej żeby wszystko podano na tacy. Przypominam po raz kolejny: Dyskonty to sklepy samoobsługowe. O wizerunek sklepu dbają zarówno Pracownicy jak i Klienci. Pracownicy nie są służącymi ani jasnowidzami w kwestii towaru. Klient czuje się jak pan i władca, a jest takim samym indywiduum jak każdy inny. To nie święta krowa ani byk Apis. W swoich żądaniach prym wiodą studenci. Niewiedzą jedna, że kiedy skończą studia to właśnie część z nich trafi do takich molochów typu `Biedronka', `Lidl', `OBI' itp. ponieważ Państwo Polskie nie jest w stanie zapewnić pracy zgodnej z zawodem. Oprócz wymagań i żądań stawianych przez klientów jest jeszcze kwestia kradzieży. Wystarczy czasem przysłuchać się wymianie zdań między pracownikami sklepu a ochroną. Kto najwięcej kradnie i niszczy towaru? - Studenci i starsze osoby na emeryturze tzw. `moherki'. Taką babcie trudno podejrzewać o kradzież. Zresztą te osoby zawsze mają jakieś torby i tobołki, więc przy takich możliwościach monitoringów, jakie mają np. `Biedronki' jest doprawdy cudem dokonać wypatrzenia i ujęcia sprawcy. Przy takich obrotach i masach pieniędzy Właściciel dyskontu nie inwestuje w bramki wykrywające, jak to jest w innych krajach ani też profesjonalnym monitoringu. Zresztą usytuowanie monitoringu na obiektach np. `Biedronka' jest śmieszne i niepomyślane. Otóż monitoringi umieszczane są na końcu sklepów, w biurze Kierownika sklepu. Przecież powszechnie wiadomo, iż Pracownik Ochrony, będąc sam na służbie, bo zazwyczaj tak jest, nie jest w stanie być w dwóch miejscach naraz: przy drzwiach wyjściowych i na monitoringu. Powszechnie też wiadomo, że obserwacja z góry jest bardziej wydajna niż patrolowanie sklepu. W dodatku Pracownicy Ochrony noszą mundury, które raczej zachęcają potencjalnego złodzieja do kradzieży niż go odstraszą. Poniżej zostanie wstawiony Kodeks Monitorowania i Ochrony Mienia i Osób. Najwyraźniej sam Właściciel sieci marketów działa na swoją niekorzyść. Dodatkowym błędem jest niszczenie towaru lekko uszkodzonego lub na granicy przydatności do spożycia. Każdy przedsiębiorczy człowiek obniża o połowę ceny takiego towary, przez co ogranicza straty sklepu. No cóż. Lepiej przecież oskarżyć o kradzież swoich pracowników i pozwalniać niż zadbać o to by było mniej strat.
Kolejnym problemem, który został zaobserwowany jest lęk pracowników przed tak zwaną Panią Dystrykt. Miałem tą nieprzyjemną przyjemność widzieć kilka razy tą osobliwość. Stało się to przez przypadek, kiedy zbierałem materiały do tego artykułu. Na sam widok tej pani wyszła mi `gęsia skórka'. To indywiduum, które jest postrachem wszystkich `Biedronek' na terenie Dolnego Śląska, to połączenie czarownicy i diabła Rokity ze średniowiecznych rycin. Ton głosu, jakim zwraca się do ludzi jest tak pogardliwy, że ciarki przechodzą. Najgorsze w tym jest to, że kiedyś owa `Lady Drakula' była zwykłą pracownicą `Biedronki'. No cóż, określenie `dorwał się do koryta i innych nie widzi' nie tylko tyczy się osób postawionych wysokich strzeblach władzy państwowej. Jako Klient marketów `Biedronka' nie życzę sobie by mnie obsługiwali pracownicy zestresowani i pełni obaw o stratę pracy. Skoro to monstrum biedronkowe mnie, osobę postronną zniechęciło do przebywania w markecie i robienia zakupów, to proszę sobie wyobrazić, co czują pracownicy sieci marketów `Biedronka'. Dziwię władzom Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. że powierzają funkcje dyrektorskie osobom z manią wyższości, hipokrytom i zadufanym w sobie imbecylom. Jak by nie było ta pani stosuje mobbing. Najgorzej jest w `Biedronce' na Placu Grunwaldzkim, tłumnie obleganej przez studentów i starsze osoby. Ostatnia wizyta w tym obiekcie przyniosła nowe wrażenia niezbyt pozytywne. Kasetony się sypią z sufitu, instalacja elektryczna zwisa nad głowami. Smród jest taki jak w pralni starego typu. Brak klimatyzacji i mała przepustowość sklepu powinny w końcu zainteresować PIP. Najwyraźniej ta instytucja jest skorumpowana jak wszystkie instytucje współpracujące z JMD. Nie dziwię się pracownikom, że nie zgłaszają takiego traktowania przez zwierzchników i stanu wizualnego sklepu odpowiednim służbom. No cóż. Dramat na resorach. To totalny koszmar. Jak można pracować w takich warunkach i robić zakupy. Jak można wymagać od podrzędnych pracowników cudów skoro osoby władne typu pani dystrykt nie radzą sobie z tak podstawowymi problemami? Radzę, więc tej apodyktycznej i zakompleksionej pani by jak najszybciej skończyła z sobą. Odra jest obecnie o podwyższonym stanie wód i ma szybki nurt. Jeśli będą jakieś problemy to służymy swoją pomocą. Pomożemy zawieść u szyi kotwicę i wdrapać się na barierkę mostu, a jeśli zajdzie potrzeba to dopomożemy w skoczeniu do wody.
`Biedronka' - to nazwa sympatycznego owada, ale też można to tłumaczyć inaczej. Bied-ronka, czyli market dla ubogich, lecz to nie jest prawdą. Klientami `Biedronek' są zarówno ubożsi jak i ci bogaci. Bo przecież towar wyprodukowany dla tej sieci dyskontów niczym się nie różni smakowo od tych towarów kupionych w osiedlowych sklepikach za większe pieniądze. Owszem sprzęt elektroniczny nie zawsze jest wydajny i efektowny. Także tekstylia i obuwie nie ma dużej wytrzymałości. Niema się jednak, co dziwić. Za takie pieniądze nic nie może wiecznie trwać. Choć tanie nie znaczy złe. Niedługo `Biedronki' będą obchodzić 15-lecie istnienia. Ciekawe czy coś się zmieni na lepsze czy też moloch pozostanie obozem taniej siły robocze
[ Dodano: 2010-06-17, 12:14 ]