Indeks odchudzicsieKawasaki KLE 500 ForumKawasaki ZX9R 96 osiągiKawasaki GPZ problem z odpalaniemKawasaki Vulkan 750 alegroKawasaki Vulcan VN 900Kawasaki 250 czy GS 500KAWASAKI KX 250 SILNIKKawasaki KLX 650 otomotokawasai VN 1500 clasicKawasaki Vulcan 750 na części
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • necian.htw.pl
  •  

    odchudzicsie

    Witam.
    Szczegolowy test i porownanie jest w TWO w numerze na czerwiec, nie mam tutaj
    skanera , bo bym Ci przeslal- takze jezeli chcesz jakies konkrety to pytaj, z
    najwazniejszych( testy pomiedzy czterema nakedami):
    Honda Hornet 600
    Kawasaki Z750
    Suzuku GSR 600
    Yamaha FZ6
    W kolejnosci jak wyzej:
    max. moc:
    86 bhp-11800rpm
    101 bhp-10600rpm
    88 bhp-13565rpm
    87.6 bhp-11600rpm
    max przyspieszenia( niestety w stopach-taki urok Angoli:))
    43.3lb.ft-10000rpm
    52lb.ft-8000rpm
    39lb.ft-8300rpm
    42.6lb.ft-9600rpm
    masa- suchego
    178kg
    195kg
    183kg
    180kg
    Jezeli chodzi o zawieszenia: przod
    41mm inverted forks- non adjustable( po naszemu upside-down:))
    41mm forks- non adjustable
    43mm forks- adjustable preload
    41mm forks- non adjustable
    zawieszenia tyl:
    monoshock- adjustable preload
    to samo
    to samo
    to samo
    hebelki:przod
    296mm-2 -tloczki
    300mm-2 -tloczki
    310mm-4 -tloczki
    298mm-2 -tloczki
    Troche tego jest ale to takie standardowe dane- ogolnie testy wygralo: Kawasaki-
    wskazane przez wszystkich testowych kierowcow, potem Honda z Suzuki, a jeszcze
    potem Yamaszka. Jednak wszystkie sa ok i nie mozna im niczego powazniejszego
    zarzucic- maja inne charaktery, ale wlasnie o to chodzi:))
    Napisz co wybrales. Mialem podobny problem i bardzo wkrotce mam nadzieje stac
    sie wlascicielem jednego z nich- ja juz wiem ktorego:))



    Super-Bikes: Riding Challenge to wielki powrót niegdyś popularnej motocyklowej serii Superbike. Tak, jak i za poprzedniczki, tak i za najnowszą odsłonę tego symulatora odpowiada studio Milestone bastion autorów takich gier wyścigowych, jak Screamer Rally, S.C.A.R., czy też Evolution GT.

    Riding Challenge nie zrywa z założeniami pierwowzoru i stawia przede wszystkim na realistyczny i wymagający model jazdy system jest na tyle złożony, że stale wymusza odrębną kontrolę nad pędzącym wehikułem, jak i nad ciałem kierowcy. Zdobycie pożądanego trofeum utrudniają nam dodatkowo zmienne warunki pogodowe i wysoka, stale rosnąca SI przeciwników.

    Motocyklowa symulacja autorstwa Milestone w żadnym stopniu nie pozostaje w tyle za konkurentami pod względem dostępnych maszyn. Wśród kilkudziesięciu licencjonowanych stalowych rumaków natrafiamy na takie perełki, jak na przykład Ducati 749R, Kawasaki Z750S, Yamaha FZ6, MV Augusta F4, Honda Hornet w sumie 41 motocykli. Ponadto, parametry każdego z jednośladów w pełni odpowiadają rzeczywistym, a wszystkie dostępne cacka możemy poddać tuningowi.

    Dostępne w grze trasy podzielono na 3 grupy. Pierwszą z nich, stanowią odcinki przewidziane tylko i wyłącznie z myślą o wyścigach, wśród których natrafiamy na takie miejsca, jak Assen, Laguna Seca i Donington. W kolejnej grupie odnajdujemy wielkie krainy geograficzne przemierzymy między innymi śnieżne Alpy, Toskanię, Korsykę, a także Góry Tuscan. Ostatni rodzaj dostępnych torów to ogromne miasta, jak chociażby Londyn, Berlin i Barcelona. Łącznie, naszym motocyklem odwiedzimy ponad 30 różnych miejsc.

    Obok złożonej fizyki i wymagającego modelu jazdy, jedną z większych zalet gry jest znakomita oprawa. Wszystkie dostępne modele odwzorowano bardzo szczegółowo i zdecydowanie nie mają się czego powstydzić na tle produktów konkurencji. Żadnych zastrzeżeń nie budzi też świetna animacja i pieczołowicie wykonane trasy







    hondomania:)
    Witam. Hej co jest z tym kultem Hondy? Wszedzie tylko Honda i Honda , ajak
    nie to Yamaha, a potem wszystko inne.Jezeli tylko pojawi sie jakis post z
    tradycyjnym pytaniem co wybrac zaraz wiekszosc pisze honda- bierz honde! Moge
    sie z tym zgodzic jezeli chodzi o egzemplarze leciwe albo posiadajace swoj
    wiek, bo prawda jest, ze parenascie(paredziesiat) lat wstecz Honda rownalo
    sie jakosc i to jest fakt, ale czasy sie zmieniaja, a stereotypy pozostaja.
    Wystarczy poczytac troche prasy zagranicznej, testy, czy porownania i mozna
    dosc do wniosku,ze roznice technologiczne i rozwiazania konstrukcyjne w
    obrebie tych samych segmentow sa bardzo male, albo w ogole ich nie ma( mam
    tutaj na mysli Yamaha, Suzuki, Honda i Kawasaki), czasem az krew mnie zalewa
    jak czytam o tych wszystkich Hondach i tylko Hondach- ok zgadzam sie sa to
    fajne motorki ale sa tez inne, np. popularne pytanie o nakedy klasy 600-
    odpowiedzi tylko Hornet, Fazer- a co z Z750, a co z Inazuma- wieksza
    pojemnosc za te same pieniadze, a porownujac nowego Fazera do Kawasaki Z750
    wypada on gorzej(Superbike, oraz Bike- magazyny z UK)- jednak mozna to
    wytlumaczyc tym, iz Kawa jest wzglednie mloda i nie dosc popularna u nas, ale
    sa inne przyklady- np. sporty 1000ccm- inne opinie panuja u nas,a jednak
    przedstawiciele wspomnianych firm oferuja wspaniale sprzety, ktorym trudno
    cos zarzucic, jasne, ze sie roznia ale poziom technologiczny, czy
    konstrukcyjny jest podobny.
    Na zachodzie( co czesto pojawia sie w publikacjach) zwraca sie uwage, ze
    czasem producenci chca aby placic wiecej tylko za nazwe marki- dlaczego?
    Po co to pisze?- bo potem spotykam takiego klijenta i mowi mi, ze Honda ,
    ktora ma 10 lat jest lepsza od 2letniej Kawy, bo tak mowia na forum:)
    Wiecej czytac, nie tylko nasza prase ale i inna- porownywac, dociekac, bo
    czasy sie zmieniaja, a nie wspomne juz o nowych , czy reaktywowanych firmach,
    ktore zaczynaja powoli pojawiac sie na naszym rynku.
    Moze warto szerzej spojrzec na sprawe?




    [Super-Bikes: Riding Challenge ( PS2 ) - cover, okładka.]

    Milestone ( producent )
    Black Bean Games ( wydawca )
    wyścigi ( motocyklowe )
    15 września 2006 ( światowa data premiery )
    obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
    15 września 2006 ( Europejska data premiery ) (PAL)
    PC gra na inne platformy
    tryb gry: single / multiplayer nośnik: 1 DVD
    wymagania wiekowe: brak ograniczeń
    strona oficjalna gry


    Super-Bikes: Riding Challenge to wielki powrót niegdyś popularnej motocyklowej serii Superbike. Tak, jak i za poprzedniczki, tak i za najnowszą odsłonę tego symulatora odpowiada studio Milestone – bastion autorów takich gier wyścigowych, jak Screamer Rally, S.C.A.R., czy też Evolution GT.

    Super-Bikes: Riding Challenge to wielki powrót niegdyś popularnej motocyklowej serii Superbike. Tak, jak i za poprzedniczki, tak i za najnowszą odsłonę tego symulatora odpowiada studio Milestone – bastion autorów takich gier wyścigowych, jak Screamer Rally, S.C.A.R., czy też Evolution GT.

    Riding Challenge nie zrywa z założeniami pierwowzoru i stawia przede wszystkim na realistyczny i wymagający model jazdy – system jest na tyle złożony, że stale wymusza odrębną kontrolę nad pędzącym wehikułem, jak i nad ciałem kierowcy. Zdobycie pożądanego trofeum utrudniają nam dodatkowo zmienne warunki pogodowe i wysoka, stale rosnąca SI przeciwników.

    Motocyklowa symulacja autorstwa Milestone w żadnym stopniu nie pozostaje w tyle za konkurentami pod względem dostępnych maszyn. Wśród kilkudziesięciu licencjonowanych stalowych rumaków natrafiamy na takie perełki, jak na przykład Ducati 749R, Kawasaki Z750S, Yamaha FZ6, MV Augusta F4, Honda Hornet – w sumie 41 motocykli. Ponadto, parametry każdego z jednośladów w pełni odpowiadają rzeczywistym, a wszystkie dostępne cacka możemy poddać tuningowi.

    Dostępne w grze trasy podzielono na 3 grupy. Pierwszą z nich, stanowią odcinki przewidziane tylko i wyłącznie z myślą o wyścigach, wśród których natrafiamy na takie miejsca, jak Assen, Laguna Seca i Donington. W kolejnej grupie odnajdujemy wielkie krainy geograficzne – przemierzymy między innymi śnieżne Alpy, Toskanię, Korsykę, a także Góry Tuscan. Ostatni rodzaj dostępnych torów to ogromne miasta, jak chociażby Londyn, Berlin i Barcelona. Łącznie, naszym motocyklem odwiedzimy ponad 30 różnych miejsc.

    Obok złożonej fizyki i wymagającego modelu jazdy, jedną z większych zalet gry jest znakomita oprawa. Wszystkie dostępne modele odwzorowano bardzo szczegółowo i zdecydowanie nie mają się czego powstydzić na tle produktów konkurencji. Żadnych zastrzeżeń nie budzi też świetna animacja i pieczołowicie wykonane trasy.


    BRAK SCREENOW!



  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •