Indeks odchudzicsieKawasaki KLE 500 ForumKawasaki ZX9R 96 osiągiKawasaki GPZ problem z odpalaniemKawasaki Vulkan 750 alegroKawasaki Vulcan VN 900Kawasaki 250 czy GS 500KAWASAKI KX 250 SILNIKKawasaki KLX 650 otomotokawasai VN 1500 clasicKawasaki Vulcan 750 na części
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • hafciarstwo.pev.pl
  •  

    odchudzicsie

    Kolego Mefisto napisałem około 80, bo Honda Magna vF750 ma naprzykład 86km, wiesz ja nie jestem idiotą żeby pisać 400ccm 40 koni, czy tym podobne. Emiluś rzeczywiście VN 800 według kilku źródeł ma 54-56km wygląda na bardzo zdławionego i stąd moje zdziwienie że taka pojemność i "tylko" 56km. Kawasaki EN 500 ma od 45 do 65 km w zależności od rocznika tak dla przykładu. Więc w tej kwestii zwracam honor:)



    Witam !
    Więc zamierzam sobie coś kupić. Będzie to mój pierwszy w życiu motor. Chciałbym na początek jakieś enduro o pojemności 50. Na początek swojej przygody nie szukam czegoś wielkiego o nieziemskiej mocy. Chcę na początku wyczuć, nauczyć się jeździć, mieć opanowane hamowanie, skręcanie. Przeznaczenie jego będzie do jazdy po ulicy, jazdy po lesie, bądź jazdy po polach. Mam 16 lat (w czerwcu), około 178 cm. wzrostu i ważę około 75 kg. Jeżeli chodzi o jazdy, to jeżdżę sobie sporadycznie na taty cruiser'ku Kawasaki VN 800. Cena wiadomo jak najprzystępniejsza. Z racji tego, że nie znam się na tych motorach, szukam czegoś co mi posłuży i da wiele frajdy, a nie że co jazdę będę musiał potem spędzić 3 dni w garażu bądź u mechanika : ))

    Pozdrawiam.



    PIERWSZE spotkanie "classycznej drużyny motocyklowej Chopper".
    Mamy już pewniaków:
    Harley- Davidson Electra Glide
    Honda VT 750 Shadow Classic
    Honda VT 500 Shadow
    Yamaha Drag-Star 650 Classic
    Suzuki Intruder VS 800
    Honda VT 750 Spirit
    Kawasaki VN 800 Cllasic
    Suzuki Volusie 800
    ????????
    ????????
    ????????
    Chłopaki kto jeszcze lista nie ma końca

    Termin spotkania poddaję pod dyskusje.
    Otrzymuje sugestie spotkania niedzielnego godz 13.00 Pl. Kościuszki -czy dobra?
    Lecimy 80-90 do Grabiny . Tam herbatka integracyjna
    Pogadamy o motocyklach, może coś się zawiąże



    KAWASAKI VN 800 CLASSIC

    DANE TECHNICZNE

    * SILNIK: Dwucylindrowy, V-twin, czterosuwowy, chodzony powietrzem. Rozrząd typu DOHC, gaziki Keihin ,rozrusznik elektryczny, pojemność skokowa 799 cm^3. Moc maksymalna 55 KM przy 3 300 obr/min.
    * PRZENIESIENIE NAPĘDU: Wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej, pięciostopniowa skrzynia biegów.
    * PODWOZIE: Widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 43mm i o skoku 125mm , wahacz wleczony podparty centralnym elementem resorująco-tłumiącym, masa motocykla gotowego do jazdy 235 kg, pojemność zbiornika paliwa 15 litrów.
    * OSIĄGI: Prędkość maksymalna 168 km/h, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 5,2 s, średnie zużycie paliwa 6,2 litra na 100 km.



    Ja osobiscie z chopperkow to bralbym Kawasaki VN800 (ale raczej wersje cruiser czyli clasic), pieknie wyglada a pozycja za fajera to po prostu cos pieknego. Swietny silnik, piekne brzmienie, po winklach lata podobno najlepiej w tej klasie pojemnosci i buja sie do 180 km/h wiec silniczek tez nalezy do wydajnych.



    Mialem Kawasaki EN 500, dla mnie najlepszy klimat byl jak sobie pyrkalem tak 90-100 km/h, sloneczko swieci a ja lece na zlot do Papy. Wszyscy ktorzy ze mna jechali polecieli na leb na szyje a ja sobie dostojnie doturlalem sie na miejsce, no i ten gang ktory niosl sie po lesie (puste wydechy). Obiecalem sobie ze kiedys jeszcze kupie motocykl tego typu i celuje wlasnie w taka Kawe VN 800, wiem ze sa inne lepsze i ladniejsze ale ten mi najbardziej pasuje.



    Moto mam od 3 lat ,sprowadziłem od sąsiadów za Odry. Rok budowy 1999 poj 800 .Przebieg 30 tyś km.W ubiegłym sezonie wymienione opony akumulator ,klocki hamulcowe ,w trakcie sezonu wymiana płynów i filtrów .Nie wymaga wkładu finansowego. Nie będę rozpisywał się o zaletach tego motocykla, wszystkim zainteresowanym odpowiem na pytania pod nr tel 516 130 458.Cena motocykla 12,900 zł . Tego modelu motocykla w takiej niskiej cenie w takim stanie,zarejestrowanego i "ubranego" w dodatki(kufry,podesty,osłony -filtr tłumik,szyba-duża,halogeny,kierunkowskazy,linki w oplocie i kilka innych szczególików) nie znajdziecie.



    Mam do sprzedania mój motocykl Kawasaki VN 800 Classic.
    Rok prod. 1999
    Przebieg 38.300 km
    Cena 14.900 PLN (do negocjacji)
    Motocykl jest sprawny w nienagannym stanie technicznym, zarejestrowany, ubezpieczony i użytkowany. Wymieniono komplet napędowy tj. zębatki + łańcuch. Posiada następujące dodatki:
    - lightbar, oryginalna szyba Kawasaki, gmole, krawat i sakwy firmy Terys zamykane na zamki, wysunięte podnóżki (w katalogu cena ok. 400,00 €), oparcie dla pasażera, szeroka kierownica (1 m szerokości) + oryginalna wąska, wolne wydechy firmy Cobra (nowe, mają ok. 2 miesięcy) + oryginalne wydechy Kawasaki, relingi przedniego i tylnego błotnika firmy Cobra
    Kontak mail: kotlara@interia.pl tel. 602 479 372



    to KAWASAKI VN 800 custom

    dlaczego mnie nie dziwi ze wymieniłes tą markę??? (taki szowinistyczny żarcik)

    apropo tematu na twoim miejscu pomyslałbym nad virażką 7 (taką bodajze ma Mordimer) , na wspólnych wypadach kolega pokazał ze ładnie się mozna tym odpychac a i do najnizszych Irek nie nalezy a spoko wygląda ( no i 160-170 na klatę brał jak prawdziwy strazak ) więc moto daje radę



    no kawasaki vn 800 drifter a jawka zrobiona odpoczywa w garażu , nie pożegnałem się bo myślałem że podjechaliście na stacje benzynową ,zresztą czekaliśmy za wami w Rynarzewie . ogólnie wyjazd bardzo udany bo pojechała zgrana ekipa. MONIKA I TOMEK tak brzmią nasze imiona i niedługo będzie łatwiej zapamiętać bo będą na koszulkach



    Może kogoś zainteresuje mój niepowtarzalny motorek Kawasaki VN 800 Drifter z 2003 roku . Przebieg 13 600 km udokumentowany wpisami do książki serwisowej . W zeszłym sezonie przerobiłem go na wzór Indiana Chief z 1947 roku , motor otrzymał lakier czarną perłę ,pochromowałem kilka elementów i dodałem podświetlana głowę Indiana .Ci co widzieli moje moto przyznają że prezentuje się całkiem nieźle i jest w bardzo dobrym stanie .Motor jest oczywiście zarejestrowany , gotowy do jazdy . Ostatnio po wymianie oleju ,świec i regulacjach.

    Sprzedaje z żalem ale mam coraz większe wydatki i już prawie nim nie jeżdżę .
    Cena 14 900 zł do uzgodnienia i myślę że nie jest wygórowana jak na taki fajny sprzęt. Motocykl ma założony piórnik i frędzle na klamkach . Jak zrobię porządek w garażu to może dorzucę jeszcze skórzane sakwy . Cena podlega negocjacji ale wyłącznie na miejscu po obejrzeniu motocykla .

    Na razie nie kupuje żadnego nowego motoru , może w przyszłym sezonie coś sie sprowadzi jak będą finanse .

    mój telefon 600 563 730

    [ Dodano: 2008-07-31, 20:52 ]
    SPRZEDANY



    jest!!!
    juz mam!!!!

    kawasaki VN 800, wiem to nie virago
    ale jest super- poezja jazdy doslownie


    pozdr 3m



    Witam wszystkich

    Jestem nowym motocyklistą w Tczewie jeżdżę Kawasaki VN 800
    Na imie mi Marcin

    Pozdrawiam wszystkich :)



    BartkuJ dzieki za rady.Wieczorem powalcze z tym ustrojstwem. Tylko obawiam się, ze jak będzie sprawna to co wtedy jak nadal silnik nie zagada. Oj sporo nerwow kosztuje mnie ten samochód:)

    Ja w sezonie czyli nadal latam chopperem Kawasaki VN 800 A

    pozdro



    Kilka latek temu śmigałem suzuki VX 800 takie cudo silnik V,ka napędzany wałkiem,po tym przesiadłem się na crusera Kawasaki VN 800 classic,śmigam trzy sezony i już czas na coś innego.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •