Indeks odchudzicsieKawasaki KLE 500 ForumKawasaki ZX9R 96 osiągiKawasaki GPZ problem z odpalaniemKawasaki Vulkan 750 alegroKawasaki Vulcan VN 900kawasai VN 1500 clasicKawasaki Vulcan 750 na częściKawasaki Kosa gdzie kupićKawasaki Vulcan Classic 1500Kawasaki KLE 500 opinie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • radius.htw.pl
  •  

    odchudzicsie

    " />Posiadam Kawasaki klx ale 300r. 300'setka różni się jedynie tłokiem i cylindrem chyba. Motor jest bardzo lekki i zwinny (wersja R, waga 105kg), na jednym tłoku spokojnie pojeździsz dwa sezony, zawieszenie jest w pełni regulowane. Na twoim miejscu kupiłbym 300, ponieważ jest mocniejszy od 250 i posiada lepszy dół. Moim zdaniem Klx jest lepszy od suzuki dr ponieważ, posiada układ chłodzony cieczą, lepsze zawieszenie i jest lżejszy.



    " />klx-y 250/300 mają 1 bardzo wielką wade na czym sam sie przekonałem czyli pękający prawy karter na mechanizmie kopki jest bardzo cienka scianka która nie wytrzymuje tepa po jakims czasie peka. A z dostępnością części do nich jest bardzo wielki problem jak i w USA jak i w Polsce . Ja już szukam od 2 miesięcy prawego kartera i ani znaku o nim ani na ebay.com ani na allegro.pl ani nigdzie!! Z całą pewnością nie polecam tego motoru. Już gadałem z wieloma użytkownikami klx jak i 300 tak i 250 i ten sam problem pekajacy karter. Cena 2 karterów w serwisie kawasaki 3600zł i są narazie nie dostępne. a jak znajdzie używany to albo lewy albo wcale!!



    " />
    ">Czytaj uwaznie... Wał się nie rozbiera i tworzy z korbowodem integralna częsc....
    Skoro Japończyk jakoś umieścił tam łożysko, to Polak też potrafi
    Znajomy 1,5 roku temu reanimował korbowód w KLX 250 z 98 czy 99 r. we Wrocławiu (ul. Nowowiejska) - moto jeździ do dziś.


    Mozesz dac jakis namiar na nich, albo na znajomego?

    Moj KLX to jest własnie ten strzałkowy, ale z tego co wiem dolu on nie rozbieral.

    Poza tym popatrzcie na manuala, zazwyczaj jesli korbowod jest wyjmowalny to na serwisowce jest rozrysowany oddzielony od reszty wału a tu jest tak:
    http://kawasaki.com/Scripts/ImgServ.exe ... F=P&ilRE=8



    " />Witam mam taki otóż problem iż w gaźniku keihin CVK strasznie mi się wybił tłoczek ten z iglicą na tych skrzydełkach .Rowek jest cały ale widac Ślady złużycia na tym tłoczku i ma straszne luzy bierze lewe powietrze i motor szfankuje można wiedziec gdzie takie coś można dostac ?? szukałem już dużo ale nic nie moge znaleśc a może ktoś wie jaki gaźnik może do niego jeszcze podpasowac?? lub może da sie to jakos zreperowac ?? Przypominam że motor to Kawa KLX 250



    " />Witam mam problem z ta maszyna opisze dokładnie : Rano odpaliłem ja jak zawsze odpaliła od kopa jezdzilem ok godziny wszystko było ok po jakims czasie zaczeły sie problemy z biegami tzn. nie chciały w wchodzic okazało sie że nóżka od zmiany biegów poluźniła sie na frezie dokręciłem i pojechałem po jakims czasie jazdy zaczeło cos stukac w silniku wiec zawróciłem spowrotem do domu z czasem jazdy coraz bardziej nasilało sie stukanie tak jakby cos odkreciło sie w silniku w chwili kiedy chciałem go zgasic , aby nie męczyc jego cos mocniej stukneło i zgasł kopka idzie do połowy od polowy jak chce sie mocniej pchnac ją cos jakby przeskakiwało albo cos w tym stylu jak myślicie co mogło sie stac?? . Wcześniej nie miałem z nim żadnych problemów palił od kopa nic sie nie działo. Prosze o pomoc



    " />Pewnie chodzi Ci o enduro, a nie o crossa... No to pewnie w tej kasie kazdy poleci Ci suzuki dr 350. Oprocz tego yamaha xt 350 lub kawasaki klx 250 no i w sumie chyba na tym sie konczy wybor...

    A sorry, dopiero dojzalem, ze masz 14 lat. Na mniejszych sprzetach sie nie znam, ale jak masz te 170cm to mozesz myslec o tych ktore podalem.



    " />Ma powera to fakt...ale zeby od razu pudzian...raczej plywaczka z ddr'u albo chinska sztangistka...niech szuka 600 !

    Osobicie to mi sie ten podoba:

    http://otomoto.pl/kawasaki-klx-250e-M955395.html



    " />Witajcie,
    przymierzam się do rozpoczęcia zabawy w enduro w ciężkim terenie. Na ten cel poszukuję jakiejś skromnej 125 2t, lub 250 4t, choć to drugie za tę cenę raczej mało realne. Gdyby ktoś z Was natkną się na jakąś ciekawą ofertę, od zaufanej osoby któregoś z poniższych modeli, najlepiej w okolicach Warszawy, to proszę o kontakt:
    Aprilia RX 125, Husqvarna WRE 125, Kawasaki KDX 125, Honda CRM 125, KTM EXE 125, ewentualnie za nieco większą kasę KTM EXC 125, lub Husqvarna WR 125, a z 4T Honda XR250R, lub Kawasaki KLX 250/300 R.

    Jeżeli uważacie, że jakiś model warto dodać do poszukiwanych to wszelkie uwagi jak najbardziej na miejscu.

    Z góry dzięki za pomoc.
    pozdrawiam
    Kamil



    " />Witam!
    Opierając się na waszych radach i podpowiedziach rozglądam się za jakimś moto na początek...
    Szukałem już na forum podobnych wątków ale zdecydowana większość szuka maszyn o pojemności 400 albo 650 albo jeszcze większej
    Ja celuje w 250 albo 350 i do tej pory moje zainteresowanie wzbudziły:
    Kawasaki KLR 250,
    Yamaha TT 350,
    Yamaha XT 350,
    Honda XL 350 R,
    i jeszcze w sumie Kawasaki KLX 250 - ale to już bardziej "cross".

    Szukam czegoś na czym mógłbym jeździć z moją drugą połówką, załóżmy że mój budżet to 5.000,-

    Proszę mi podpowiedzieć który z tych motorów i w jakich rocznikach szukać??
    Z góry dzięki za podpowiedzi...



    Witam :]
    Mam zamiar kupić Kawasaki KLX 250 E od znajomego z zatartym cylindrem i rozsypanym korbowodem za niejaką kwote 3000zł :]
    Moje pytanie to do ludzi głębiej siedzących w temacie.. ile wyniesie mnie kapitalny remąt silnika w takim motocyklu oczywiscie na dobrych firmowo częsciach .. ?


    temat przeniesiony (karolina)



    Witam planuje kupić jakieś enduro do pośmigania troche po polnych drogach, lasach itp.Myślałem nad suzuki dr 350 i kawasaki klx 250 który z tych będzie lepszy?Oba się zmieszczą ze spalaniem do 5-6l.na 100km?i jak często trzeba robić remonty w klx tak jak w dr czy klx ma bardziej wysilony silnik ?I da się pojeździć tymi motorkami na kółku dwójką trójką?



    Jazda na moim chopperku 50ccm znudziła mi się i postanowiłem zmienić moto zdecydowałem że na jakieś enduro , bo ostatniego czasu śmigałem na brata dt 80 i strasznie mi się to spodobało i postanowiłem kupić swoje enduro zastanawiałem się na 125ccm czy 250ccm. Decyzja padła na 250ccm, nie lubie motorów 2t więc chce kupić 4t ale gdzy kolega kupował enduro chciał 125 w 4t i mu wszyscy odradzali (mówili że będzie mugł nim jeździć do sklepu ) więc postanowiłem kupić 250 i niewiem jaką wybrać Najbardziej podoba mi się Honda CRF 250 i Kawasaki KLX 250 i Yamaha WR 250.
    Chciałby abyście pomogli wybrać mi motor pod względem :

    -dobry dostęp do części.
    -w miare małę spalanie.
    -rzadkie czynności serwisowe.
    -rzadka wymiana części takich jak: łańcuszek rozrządu, tłok, i wszystko co w silniku.
    -czy dam rade na 250ccm
    -czy dobrze wybrałem motorem nie chce jeździć na jakiś zawodach więc nie musi to być bóg wi jaki sprzęt



    Ja miaÂłem tylko jednÂą w Âżyciu.
    JechaÂłem z koÂścioÂła poÂświĂıźconym cross'em od taty( KAwasaki klx 250) przy 65km/h wpadÂłem w poÂślizg (pogotowie mnie zabraÂło do szpitala) dokÂładnie nie wiem co sie staÂło tylko tyle ,Âże na kolano nie potrafiÂłem stan±Ä‚Ś przez miesiÂąc



    Też miałem wspomnieć o "decie". Sam się takim sprzętem kulam. Odblokowałem ją i 20-25 (różne źródła różnie mówią) koników wyrywa się faktycznie, poza tym moc możesz korygować zębatkami.
    Następne pytanie to ile jeździłeś w terenie i co nazywasz terenem? Bo dla jednych teren to jazda na wprost na szczyt "tamtej góry", a dla innych błotniste dukty leśne lub po prostu trasy, którymi chłopi zwożą drewno z lasów? Sądzę, że warto zacząć od czegoś co fabrycznie jest zduszone a potem w miarę nabywania umiejętności odblokować...
    Ale to tylko moja skromna opinia jako amatora, bo jeżdżę trzy latka.
    A DT to serio fajny sprzęt. Mój kumpel miał Kawasaki KLX 250. Również miła maszynka.
    A co do DeTe, nie mogę Ci powiedzieć "wpadnij brachu to się przejedziesz i zobaczysz", bo póki, co mam ją w częściach

    [ Dodano: Pią 03 Lut, 2006 22:19 ]
    "Zmieniłem podpis, bo niektórzy ciężko myślą i zasypują mnie tonami PW"
    Cosmo i dobrze, że to zrobiłeś ;P Zaliczyłem przez Ciebie nieprzespaną noc - "skąd ten gość mnie zna?"



    WR zajebisty sprzet

    a tak poza tym to
    ja pod koniec lipca bede miał do sprzedania nóweczke yamahe WR 250F Enduro(swiatła wszystko jest)2008rocznik 0 mil przejechane z usa ze wszystkimi opłatami

    cena 21 000 zł

    albo kawasaki KLX 250 2006 rocznik, 400 mil przejechane z usa po wzystkich opłatach

    cena 15 000zł


    gg 7367087


    sorka ale nie ten dział
    wybaczcie



    grebur, czytanie ze zrozumieniem owszem,sam napisałeś w jednym ze swoich postów iż WR nie ma aż tak wyżyłowanego silnika,więc napisałem,że jednak ma:) A również podałem Ci bardzo dobrą alternatywe nie tak wyżyłowanego motocykla,a takiego na którym wciąż można pośmigać całkiem żwawo- Suzuki DRZ 400. Zastanów się również nad Hondą XR 400 i Kawasaki KLX 250 bądź 300.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •