odchudzicsie
" />Posiadam Kawasaki klx ale 300r. 300'setka różni się jedynie tłokiem i cylindrem chyba. Motor jest bardzo lekki i zwinny (wersja R, waga 105kg), na jednym tłoku spokojnie pojeździsz dwa sezony, zawieszenie jest w pełni regulowane. Na twoim miejscu kupiłbym 300, ponieważ jest mocniejszy od 250 i posiada lepszy dół. Moim zdaniem Klx jest lepszy od suzuki dr ponieważ, posiada układ chłodzony cieczą, lepsze zawieszenie i jest lżejszy.
" />klx-y 250/300 mają 1 bardzo wielką wade na czym sam sie przekonałem czyli pękający prawy karter na mechanizmie kopki jest bardzo cienka scianka która nie wytrzymuje tepa po jakims czasie peka. A z dostępnością części do nich jest bardzo wielki problem jak i w USA jak i w Polsce . Ja już szukam od 2 miesięcy prawego kartera i ani znaku o nim ani na ebay.com ani na allegro.pl ani nigdzie!! Z całą pewnością nie polecam tego motoru. Już gadałem z wieloma użytkownikami klx jak i 300 tak i 250 i ten sam problem pekajacy karter. Cena 2 karterów w serwisie kawasaki 3600zł i są narazie nie dostępne. a jak znajdzie używany to albo lewy albo wcale!!
" />
">Czytaj uwaznie... Wał się nie rozbiera i tworzy z korbowodem integralna częsc....
Skoro Japończyk jakoś umieścił tam łożysko, to Polak też potrafi
Znajomy 1,5 roku temu reanimował korbowód w KLX 250 z 98 czy 99 r. we Wrocławiu (ul. Nowowiejska) - moto jeździ do dziś.
Mozesz dac jakis namiar na nich, albo na znajomego?
Moj KLX to jest własnie ten strzałkowy, ale z tego co wiem dolu on nie rozbieral.
Poza tym popatrzcie na manuala, zazwyczaj jesli korbowod jest wyjmowalny to na serwisowce jest rozrysowany oddzielony od reszty wału a tu jest tak:
http://kawasaki.com/Scripts/ImgServ.exe ... F=P&ilRE=8
" />Witam mam taki otóż problem iż w gaźniku keihin CVK strasznie mi się wybił tłoczek ten z iglicą na tych skrzydełkach .Rowek jest cały ale widac Ślady złużycia na tym tłoczku i ma straszne luzy bierze lewe powietrze i motor szfankuje można wiedziec gdzie takie coś można dostac ?? szukałem już dużo ale nic nie moge znaleśc a może ktoś wie jaki gaźnik może do niego jeszcze podpasowac?? lub może da sie to jakos zreperowac ?? Przypominam że motor to Kawa KLX 250
" />Witam mam problem z ta maszyna opisze dokładnie : Rano odpaliłem ja jak zawsze odpaliła od kopa jezdzilem ok godziny wszystko było ok po jakims czasie zaczeły sie problemy z biegami tzn. nie chciały w wchodzic okazało sie że nóżka od zmiany biegów poluźniła sie na frezie dokręciłem i pojechałem po jakims czasie jazdy zaczeło cos stukac w silniku wiec zawróciłem spowrotem do domu z czasem jazdy coraz bardziej nasilało sie stukanie tak jakby cos odkreciło sie w silniku w chwili kiedy chciałem go zgasic , aby nie męczyc jego cos mocniej stukneło i zgasł kopka idzie do połowy od polowy jak chce sie mocniej pchnac ją cos jakby przeskakiwało albo cos w tym stylu jak myślicie co mogło sie stac?? . Wcześniej nie miałem z nim żadnych problemów palił od kopa nic sie nie działo. Prosze o pomoc
" />Pewnie chodzi Ci o enduro, a nie o crossa... No to pewnie w tej kasie kazdy poleci Ci suzuki dr 350. Oprocz tego yamaha xt 350 lub kawasaki klx 250 no i w sumie chyba na tym sie konczy wybor...
A sorry, dopiero dojzalem, ze masz 14 lat. Na mniejszych sprzetach sie nie znam, ale jak masz te 170cm to mozesz myslec o tych ktore podalem.
" />Ma powera to fakt...ale zeby od razu pudzian...raczej plywaczka z ddr'u albo chinska sztangistka...niech szuka 600 !
Osobicie to mi sie ten podoba:
http://otomoto.pl/kawasaki-klx-250e-M955395.html
" />Witajcie,
przymierzam się do rozpoczęcia zabawy w enduro w ciężkim terenie. Na ten cel poszukuję jakiejś skromnej 125 2t, lub 250 4t, choć to drugie za tę cenę raczej mało realne. Gdyby ktoś z Was natkną się na jakąś ciekawą ofertę, od zaufanej osoby któregoś z poniższych modeli, najlepiej w okolicach Warszawy, to proszę o kontakt:
Aprilia RX 125, Husqvarna WRE 125, Kawasaki KDX 125, Honda CRM 125, KTM EXE 125, ewentualnie za nieco większą kasę KTM EXC 125, lub Husqvarna WR 125, a z 4T Honda XR250R, lub Kawasaki KLX 250/300 R.
Jeżeli uważacie, że jakiś model warto dodać do poszukiwanych to wszelkie uwagi jak najbardziej na miejscu.
Z góry dzięki za pomoc.
pozdrawiam
Kamil
" />Witam!
Opierając się na waszych radach i podpowiedziach rozglądam się za jakimś moto na początek...
Szukałem już na forum podobnych wątków ale zdecydowana większość szuka maszyn o pojemności 400 albo 650 albo jeszcze większej
Ja celuje w 250 albo 350 i do tej pory moje zainteresowanie wzbudziły:
Kawasaki KLR 250,
Yamaha TT 350,
Yamaha XT 350,
Honda XL 350 R,
i jeszcze w sumie Kawasaki KLX 250 - ale to już bardziej "cross".
Szukam czegoś na czym mógłbym jeździć z moją drugą połówką, załóżmy że mój budżet to 5.000,-
Proszę mi podpowiedzieć który z tych motorów i w jakich rocznikach szukać??
Z góry dzięki za podpowiedzi...
Witam :]
Mam zamiar kupić Kawasaki KLX 250 E od znajomego z zatartym cylindrem i rozsypanym korbowodem za niejaką kwote 3000zł :]
Moje pytanie to do ludzi głębiej siedzących w temacie.. ile wyniesie mnie kapitalny remąt silnika w takim motocyklu oczywiscie na dobrych firmowo częsciach .. ?
temat przeniesiony (karolina)
Witam planuje kupić jakieś enduro do pośmigania troche po polnych drogach, lasach itp.Myślałem nad suzuki dr 350 i kawasaki klx 250 który z tych będzie lepszy?Oba się zmieszczą ze spalaniem do 5-6l.na 100km?i jak często trzeba robić remonty w klx tak jak w dr czy klx ma bardziej wysilony silnik ?I da się pojeździć tymi motorkami na kółku dwójką trójką?
Jazda na moim chopperku 50ccm znudziła mi się i postanowiłem zmienić moto zdecydowałem że na jakieś enduro , bo ostatniego czasu śmigałem na brata dt 80 i strasznie mi się to spodobało i postanowiłem kupić swoje enduro zastanawiałem się na 125ccm czy 250ccm. Decyzja padła na 250ccm, nie lubie motorów 2t więc chce kupić 4t ale gdzy kolega kupował enduro chciał 125 w 4t i mu wszyscy odradzali (mówili że będzie mugł nim jeździć do sklepu ) więc postanowiłem kupić 250 i niewiem jaką wybrać Najbardziej podoba mi się Honda CRF 250 i Kawasaki KLX 250 i Yamaha WR 250.
Chciałby abyście pomogli wybrać mi motor pod względem :
-dobry dostęp do części.
-w miare małę spalanie.
-rzadkie czynności serwisowe.
-rzadka wymiana części takich jak: łańcuszek rozrządu, tłok, i wszystko co w silniku.
-czy dam rade na 250ccm
-czy dobrze wybrałem motorem nie chce jeździć na jakiś zawodach więc nie musi to być bóg wi jaki sprzęt
Ja miaÄÂłem tylko jednÄÂą w ÄÂżyciu.
JechaÄÂłem z koÄÂścioÄÂła poÄÂświĂÂÄąźconym cross'em od taty( KAwasaki klx 250) przy 65km/h wpadÄÂłem w poÄÂślizg (pogotowie mnie zabraÄÂło do szpitala) dokÄÂładnie nie wiem co sie staÄÂło tylko tyle ,ÄÂże na kolano nie potrafiÄÂłem stanÄÂąĂÂŚ przez miesiÄÂąc
Też miałem wspomnieć o "decie". Sam się takim sprzętem kulam. Odblokowałem ją i 20-25 (różne źródła różnie mówią) koników wyrywa się faktycznie, poza tym moc możesz korygować zębatkami.
Następne pytanie to ile jeździłeś w terenie i co nazywasz terenem? Bo dla jednych teren to jazda na wprost na szczyt "tamtej góry", a dla innych błotniste dukty leśne lub po prostu trasy, którymi chłopi zwożą drewno z lasów? Sądzę, że warto zacząć od czegoś co fabrycznie jest zduszone a potem w miarę nabywania umiejętności odblokować...
Ale to tylko moja skromna opinia jako amatora, bo jeżdżę trzy latka.
A DT to serio fajny sprzęt. Mój kumpel miał Kawasaki KLX 250. Również miła maszynka.
A co do DeTe, nie mogę Ci powiedzieć "wpadnij brachu to się przejedziesz i zobaczysz", bo póki, co mam ją w częściach
[ Dodano: Pią 03 Lut, 2006 22:19 ]
"Zmieniłem podpis, bo niektórzy ciężko myślą i zasypują mnie tonami PW"
Cosmo i dobrze, że to zrobiłeś ;P Zaliczyłem przez Ciebie nieprzespaną noc - "skąd ten gość mnie zna?"
WR zajebisty sprzet
a tak poza tym to
ja pod koniec lipca bede miał do sprzedania nóweczke yamahe WR 250F Enduro(swiatła wszystko jest)2008rocznik 0 mil przejechane z usa ze wszystkimi opłatami
cena 21 000 zł
albo kawasaki KLX 250 2006 rocznik, 400 mil przejechane z usa po wzystkich opłatach
cena 15 000zł
gg 7367087
sorka ale nie ten dział
wybaczcie
grebur, czytanie ze zrozumieniem owszem,sam napisałeś w jednym ze swoich postów iż WR nie ma aż tak wyżyłowanego silnika,więc napisałem,że jednak ma:) A również podałem Ci bardzo dobrą alternatywe nie tak wyżyłowanego motocykla,a takiego na którym wciąż można pośmigać całkiem żwawo- Suzuki DRZ 400. Zastanów się również nad Hondą XR 400 i Kawasaki KLX 250 bądź 300.