Indeks odchudzicsieKawasaki KLE 500 ForumKawasaki ZX9R 96 osiągiKawasaki GPZ problem z odpalaniemKawasaki Vulcan VN 900Kawasaki 250 czy GS 500KAWASAKI KX 250 SILNIKKawasaki KLX 650 otomotokawasai VN 1500 clasicKawasaki Kosa gdzie kupićKawasaki Vulcan Classic 1500
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • realwt.xlx.pl
  •  

    odchudzicsie

    a tutaj pomruk mojego projektu jeszcze z seryjnymi wydechami od r1 jak tylko doprowadze go do stanu urzytecznosci to wrzuce filmik z dzwiekiem tych samych wydechow ale wybebeszonych na pelen przelot =] ogolem troche jakosc lipna bo harcze jak traktor postaram sie to jakos ogarnac narazie filmik pogladowy :)
    http://www.youtube.com/watch?v=vPOzc4EerR8



    Witam zgłaszam sie do was z prośbą o pomoc w wycenie mojego dziada. jak byście mogli tak na oko podac jakies ceny albo cos tak na powaznie. niestety nie moge dodać zdjec ale wrzuce link do zdjatek moze tak bedzie łatwiej.


    http://www.polskajazda.pl...i/GPX,750/38663


    pozdrawiam JK



    Witam wszystkich. Jak widać dziś dopiero po raz pierwszy odwiedziłem waszą stronkę i od razu przychodzę z prośbą. Kupiłem Kawasaki GPX 750R jakieś 2 m-ce temu. Nie mam jeszcze prawka ale mieszkam w małej wiosce i mam kawałeczek miejsca gdzie mógłbym trochę poćwiczyć. OK do sedna. Panowie proszę powiedzcie od czego zacząć jazdę na 1 kole. Próbowałem sam ale jak już uda mi się postawić to nie mogę go utrzymać w powietrzu. Co robię źle może ktoś wie???




    Witam wszystkich. Jak widać dziś dopiero po raz pierwszy odwiedziłem waszą stronkę i od razu przychodzę z prośbą. Kupiłem Kawasaki GPX 750R jakieś 2 m-ce temu. Nie mam jeszcze prawka ale mieszkam w małej wiosce i mam kawałeczek miejsca gdzie mógłbym trochę poćwiczyć. OK do sedna. Panowie proszę powiedzcie od czego zacząć jazdę na 1 kole. Próbowałem sam ale jak już uda mi się postawić to nie mogę go utrzymać w powietrzu. Co robię źle może ktoś wie???
    Nie masz prawo jazdy na moto? Głupi jestes...




    Sam bym pojechał na imprezę gdańską na motorach (kawasaki gpx 750r :cool: ), ale z Wrocka to strasznie daleko, a mnie nie stać, że wysypać 200zł i stracić 2 dni na dojazd. Mogli by zrobić druga imprezą na południu, np w Krakowie - żeby nie było że w dziurze :p Bliżej będziesz miał do Katowic

    Mikołaje Na Moto - Forum Śląskich Motocyklistów

    A tu poczujesz atmosferę rowerową[ame=http://video.google.com/videoplay?docid=5654195832753103247]Parada Mikołajów na Rowerach - TYSKA MASA KRYTYCZNA[/ame]



    GPX 750 - opinie
      Czesc,

    Po skasowaniu VFRy szukam jakiegos taniego sprzeta na 1-2 sezony. Generalnie
    kryzys to kasy malo a takiego GPXa mozna wyrwac juz za 3-4 tysiace. Teraz
    jezdze DRa ale to nie to samo. O na ten przyklad
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1052904

    Teraz mam pytanie - czy jest to sprzet dramatycznie awaryjny? Wiem ze na grupie
    pare osob mialo cos takiego. Guglalem ale dowiedzialem sie tylko jakichs plot o
    slabych magnetach, wybuchajacych silnikach itd. Szukam informacji od praktykow -
    co sie sypie, jakie sa typowe usterki itd.

    Wiadomo, kawasaki (he he) ale mialem kiedys giepezete i nie narzekalem.

    Podoba mi sie ale nie chce sie wpakowac w cos w czym od razu bede musial
    remontowac silnik.

    Dzieki!

    Andrzej
    skasowana VFRa przez 3.1 promila, DR650RS

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl



    Witam Grzesiek z tej strony :P nareszcie mam Afrykańską Królową szos i wertepów. Poki co jezdze jeszcze Kawasaki Gpx 750 f z silkinkiem 110 konnym wiem wiem to plastik nie krzyczcie :) ale jestem jeszcze mlody :> Czekam tylko na zalatwienie spraw zwiazanych z rejestracją i wyjezdzam na trasy :p A tak w ogole to wszystko przez wink74 wszystko przez niego bo mnie zarazil ta choroba co sie zwie afrykaneria :p ale dobrze mi z tą chorobą. Pozdrawiam wszystkich Afrykanerów a zwlaszcza roznosiciela choroby Afrykanerii :)



    Nick: rafald21
    Sprzęt: Kawasaki gpx 750R
    Miejscowość: Batorz woj lubelskie



    Witam was.Za jakieś 3 miesiące zamierzam kupić moto.Ponieważ stawiam teraz na turystykę chciałbym zakupić sportowo-turyst maszynerię.
    Oto moje typy.Honda cbr 1100xx(98-99r),kawasaki zx9r(2000r) lub vfr 800 do roku (98-99r).
    Widać,że są to kompletnie różne motory.Cbr jest największy rozmiarowo ,pojemność silnika.Kawaś ma dużą moc,bardziej sportowe kształty.Vfr 800 ma też ciekawy wygląd,dobry moment na niższych obrotach.Dylematy mam gdyż nie chcę kupić czegoś co będzie kosztowne w utrzymaniu,drogie w serwisie.Oczywiście nie jest to mój pierwszy japończyk.Poprzednio miałem kawę gpx 750r i przez 5 lat byłem zadowolony.Moto było zaniedbane,rocznik 89(przynajmniej w papierach).
    Komfort jazdy była dobry,pozycja kierowcy komfortowa.
    Przepraszam odbiegam od tematu ale to uzasadnione.Kształty,moc silnika kawasaki zawsze mnie bardziej "kręciły".
    Wiem,że wiele osób uważa hondę za najbardziej nieawaryjną,zaawansowaną technologicznie.
    Z posród innych marek nie umiem nic wybrać konkretnego.XX wydaje się najbardziej trafny.Poczatkowo chciałem kupić kawę zx12r ale po oglądnięciu filmiku zauważyłem ze pasażer ma małe siedzisko.Jest to moto bardziej sportowe,lecz kusi jego moc,stylistyka.
    Co do hondy blackbird to czytałem artykuł ,że moto nie ma wad konstrukyjnych,silnik elastyczny,bardzo trwały.Jedyne do czego mozna się przyczepić to przewody haulcowe bez oplotu stalowego.Wiadomo,że moto rozwija spore prędkości a ja nie chcę niespodzianek na trasie.
    Chcę się zapytać czy dane na temat spalania są prawdziwe,trasa 6l na 100km miasto do 8l na 100km?Czy moto drogi w utrzymaniu?
    Następny typ to kawa zx9r(2000r).Podobno poprzedni model do 99r bardziej udany.Nie słucham bajek o pękających ramach ale czy to moto dobre na turystykę,czy ma podejście na kufry.Czy mity o silniku który pali olej bo gumki zaworowe padają po 20000km są prawdziwe?Co jeśli spróbuję pójść na koło kilka razy.Czy rozwiązania smarowania silnika są dobre w tym moto.Czy jest to motor wygodny na trasy?
    Ostatni z moich wybrańców to vfr 800.
    Moto nie dysponuje jakimiś dużymi osiągami ta wersja ma 110KM.Niby lepszy moment obrotowy ważniejszy w turystyce, ładne niepowtarzalne kształty.Problem w tym ,że chyba najdroższy w eksploatacji.Opinie że pali dużo,silnik v4 bardziej skomplikowany co znaczy ,że każdy mechanik skasuje więcej za serwis.
    Chrapliwy pomruk silnika dodaje moto wigoru,ale boje się silników v4.Widziałem już silniki z motocykli honda vf750 gdzie głowice były poszatkowane przez zawory.Niby zmieniono gruntownie silniki ale jednak obawa jest.
    Chciałbym zapytać ludzi którzy użytkują te sprzęty co o nich sądzą.
    Jakieś porównania do poprzednich moto,następnych.Czy mity o tym i o tamtym to tylko mity?Jakie spalanie wyliczyliście?
    Dzięki za odpowiedzi.Pozdrawiam



    WITAM wszystkich na forum mam na imie Krzysiek mieszkam w okolicach Olsztyna .Obecnie latam na Kawasaki GPX 750R czerwono-czarny .



    Sam bym pojechał na imprezę gdańską na motorach (kawasaki gpx 750r :cool: ), ale z Wrocka to strasznie daleko, a mnie nie stać, że wysypać 200zł i stracić 2 dni na dojazd. Mogli by zrobić druga imprezą na południu, np w Krakowie - żeby nie było że w dziurze :p




      Andrzej wrote:
    [---]
    > Teraz mam pytanie - czy jest to sprzet dramatycznie awaryjny? Wiem ze na
    > grupie
    > pare osob mialo cos takiego. Guglalem ale dowiedzialem sie tylko jakichs
    > plot o
    > slabych magnetach, wybuchajacych silnikach itd. Szukam informacji od
    > praktykow -
    > co sie sypie, jakie sa typowe usterki itd.
    [---]

    No mam taki zabytek (glownie zbiera kurz w garazu). Trzeba pilnowac zaworow
    i lancuszka rozrzadu (ja np. zrobilem generalny remont glowicy po 58 tys
    km. - koszty z uszczelkami, wymiana lancuszka to ok. 1200 pln.). Regulacja
    zaworow jest na srubach, wiec przy pomocy podstawowych narzedzi i
    szczelinomierza mozna samemu regulowac luzy zaworowe (nie mam wprawy wiec
    robilem to caly dzien). Klopoty sa przede wszystkim z ogumieniem - z przodu
    nieszczesne 16" a z tylu 18" - wiec np. na superprzyczepnych i tanich
    torowkach sobie nie polatasz (mnie to glownie boli). Motocykl dosyc ciezki,
    ale jak na sportowo-turystyczny to waga powiedzlbym standartowa. Innym
    problemem jest dostepnosc czesci, GPX750R byl produkowany dosc krotko (i z
    tego co wiem tylko w kanadzie) i nie jest zbyt popularnym motocyklem, takze
    aftermarketowe czesci raczej nie istnieja i bedzies skazany na (drogie)
    zakupy czesci w Kawasaki. Oczywiscie filtry oleju, klocki czy zestawy
    napedowe dostaniesz bez problemu, ale np. zawory kupilem uzywane, bo
    zamiennikow nie ma, a oryginalne sa horrendalnie drogie. Nie wiem jak jest z
    zywotnoscia paska alternatora - na razie naciagalem go 2 razy bo zaczynal
    popiskiwac, ale kiedys pewnie sie skonczy. Podobno GPX'y czesto miewaja
    klopoty z ladowaniem (regulator, alternator?), ale ja takich jak dotad nie
    wykrylem. Przy dluzszych i szybkich trasach (pred.180-200km/h) potrafi zjesc
    sporo oleju, ale w tej generacji motocykli to standart, w miejskim cyklu nie
    zauwazylem specjalnie zeby ubywalo oleju.

    --
    Pzdr,
    Tadek / Motostore.


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •