odchudzicsie
W tej chwili nie pamiętam nazwy - przedstawię sytuację i problemy zdrowotne Bazyla wetowi w Kielcach (Steinhoff), bo mój wet nie ma na stanie takiej specjalistycznej karmy i musiałby ją zamawiać (byłaby za kilka dni). Steinhoff ma zadecydować, o którą dokładnie chodzi. Ale oglądałam katalog tej firmy i ceny karm na problemy pokarmowe zaczynały się od 165 zł.
Dot.: ile kosztowaly wasze sukienki slubne ?
1 załącznik(i/ów)
Cytat:
Napisane przez martuko
(Wiadomość 3852375)
emememsik, mam prosbę, poznaję że to Cymbeline :) Możesz sprawdzić z tym katalogu czy jest model FAY - to była pierwsza suknia która zobaczyłam, załozyłam i strasznie mi się spodobała :) I nigdzie nie moge znaleźć zdjęcia, a z salonu nie kupię bo dla mnie 2500 za suknię to cena nierealna :(
może bym sobie chociaz pooglądała ;) Bardzo Cię proszę :)
kochana znalazłam suknie Fay ale nie wiem czy to ta, poniewż ona jest z firmy Mariee de Paris wzięłam ja ze strony www.cymbeline.kielce.pl
O ile to możliwe chciałbym poznać opinie na ten temat kolegi Benego (jako autora katalogu podstawek) i kolegi Masumi'ego (jako chyba najbardziej znanego mi kolekcjonera etykiet z Krakowa). Opinie pozostałych Forumowiczów mających coś do powiedzenia w tej kwestii sa nadal mile widziane.
Kryteria klasyfikacji Marusi ("receptura" "wytwór") wydają mi się bardziej sentymentalne niż praktyczne. Zwłaszcza teraz gdy wiele nowo powstalych browarów przypisuje sobie dawne receptury które nigdy do nich nie należały. (wg takich np kryteriów piwo Frater trzeba by liczyć jako piwo ze Szczyrzyca a nie z Kielc a piwo np Krolewskie nadal warzone było by w Warszawie a nie w Warce...).
Bardzo trafna wydaje mi sie krótka opinia Makarona ("Nowa nazwa br Relakspol" - choć wiem ze rownocześnie funkcjonują obie firmy). Taka polityka browaru wydaje mi sie bardzo sensowna. Browar Relakspol warzy tanie (nie mówie że złe) i "ekonomiczne" piwa po okolo 2 zeta w starych butelkach typu euro dla masowego i niezamożnego klienta a FIRMA Browar Stary Krakow W BROWARZE RELAKSPOL - piwa wyższej klasy (z gornej półki - jak pisze Makaron) dla klienta bardziej zamożnego w lepszym opakowaniu (przy czym słowa "opakowanie" nie należy rozumieć tu doslownie gdyż wątpię ażeby piwo to było butelkowane i etykietowane) i sprzedaje w "dobrym" i prestiżowym miejscu jakimi sa puby w centrum Krakowa (bo ze strony www browaru wynika że nawet nie jest to konkretny pub o nazwie Browar Stary Krakow ) tylko kilka wspólpracujących lokali. Taka polityka pozwala browarowi Relakspol na objęcie dwoch rynkow piwa (tanie masowe piwa "dla ludu" i piwa wyższej klasy podawane jedynie w pożadnych lokalach). Masowy klient nie ma pojęcia iż pije piwo - jak by nie było - warzone w browarze Relakspol zresztą nawet My - kolekcjonerzy wnikający w takie kwestie - nie wiemy jak to jednogłośnie zaklasyfikować...
Może ktoś będzie na tym szkoleniu to fajnie by było jakby nam zrelacjonował najlepiej z filimikami heheh:)
WAŻNE DLA PASJONATÓW, NIEZBĘDNE DLA INSTRUKTORÓW, ISTOTNE DLA EKSPERTÓW...... CZYLI DLA WSZYSTKICH NARCIARZY I DESKARZY!
Mamy przyjemność poinformować, że serwisowa firma TOKO® (Szwajcaria) – absolutny światowy lider w swej dziedzinie – wyraziła gotowość przeprowadzenia w Polsce specjalnego szkolenia, którego celem będzie wyposażenie nas wszystkich w aktualną wiedzę i umiejętności dotyczące pielęgnowania, smarowania i naprawy ślizgów nart i desek snowboardowych.
Tym razem będziemy mieli możliwość skorzystania z niepowtarzalnej okazji – odbycia szkolenia pod okiem Thorstena Waltera - szefa zespołu serwisantów TOKO, pod którego opieką znajduje się cała czołówka zawodników startujących w Pucharze Świata, podczas Igrzysk Olimpijskich oraz uczestniczących w najważniejszych imprezach kontynentalnych.
Szkolenie będzie jednodniowe i odbędzie się w Kielcach w dniu 25 sierpnia 2007, podczas trwania Targów Sportowych (szczegóły w załączonym programie).
Szkolenie obejmie dwa zakresy wiedzy:
ALPIN (narciarstwo zjazdowe i snowboard): pielęgnacja sprzętu o różnym stopniu przeznaczenia, dobór smarów amatorskich i sportowych, techniki smarowania w pełnym zakresie temperatur i w różnym zakresie zaawansowania użytkownika, elementy wyposażenia serwisu i ich przeznaczenie, itd.)
NORDIC (narciarstwo biegowe): wyposażenie serwisowe , serwis podstawowy, dobór smarów i techniki smarowania w pełnym zakresie temperatur
Koszt szkolenia: 30 PLN (w cenie dodatkowo: katalog, notatnik, poradnik serwisowy WaxManual, chorągiewka startowa TOKO, smycz do kluczy TOKO).
Koszt szkolenia + oficjalny certyfikat: 69,00 PLN (w cenie dodatkowo: katalog, notatnik, poradnik serwisowy WaxManual, pasta ochronna do rąk TOKO, chorągiewka startowa TOKO, smycz do kluczy TOKO, koszulka polo SERVICEMAN TOKO).
Opłata i odbiór karnetów wejściowych w dniu szkolenia od godz. 9.00 na stoisku firmy ELEPHANT PRO-SPORT (hala A, stoisko nr 37 – vis a vis podestu do pokazu mody)
Ze względu na pojemność sali konferencyjnej ilość miejsc ograniczona!
Prosimy o wcześniejsze potwierdzenie uczestnictwa:
fax. (071) 372 34 91
e-mail: office@elephant.pl
Osoby z wcześniejszą rezerwacją mają pierszeństwo uczestnictwa w szkoleniu!
ELEPHANT PRO-SPORT Sp.J.ul. Tenisowa 18, 53-033 WROCŁAW
VIII SZKOLENIE SERWISOWE
“TOKO – program” i “TOKO – service”
Termin szkolenia: 25.08.2007.
Miejsce: Kielce, obiekty Tagów Kieleckich,
sala konferencyjna w pawilonie “B”
Prowadzący:
Thorsten Walter (TOKO Szwajcaria)
Tadeusz Niebudek (TOKO Polska)
Tomasz Smusz (TOKO Polska – zajęcia praktyczne Alpin/Snowboard)
Antoni Solich (TOKO Polska – zajęcia praktyczne Nordic)
Zakres szkolenia:
11.oo -13.oo
1. Otwarcie szkolenia
1.1. Przedstawienie struktury organizacyjnej i celów firmy TOKO.
1.2 Struktura i cele strategiczne TOKO w Polsce.
1.3 System szkoleń TOKO w Polsce
2. TOKO w narciarstwie biegowym
2.1. Podstawowe informacje o nartach biegowych: rodzaje, konstrukcja, dobór.
2.2 Smary do nart biegowych: rodzaje, dobór, nakładanie
2.3 Czynności serwisowe w narciarstwie biegowym.
2.4 Pytania uczestników.
3. TOKO w narciarstwie zjazdowym i snowboardzie.
Smary zjazdowe: rodzaje, dobór, nakładanie.
Czynności serwisowe w narciarstwie zjazdowym i snowboardzie
Podstawy taktyki smarowania.
Pytania uczestników.
13.3o – 15.oo
4. Zajęcie praktyczne
4.1. Obróbka nart biegowych
4.2. Obróbka nart zjazdowych i snowboardu.
Zakończenie szkolenia.
Zamówienie zaproszenia na targi
kliknij i pobierz-Katalog Targi Kieleckie
Niniejszy formularz daje Państwu możliwość uzyskania zaproszenia na targi upoważniającego do bezpłatnego wstępu jednej osoby na targi AUTOSTRADA-POLSKA 2010. Zaproszenie zostanie wysłane na podany przez Państwa adres e-mail w postaci pliku PDF.
AUTOSTRADA-POLSKA Europejskie, azjatyckie i amerykańskie firmy, największe koncerny w branży drogowej, pojazdów specjalistycznych, spotkały się na jedynej tego typu w Europie i trzeciej pod względem zajmowanej powierzchni wystawie w Polsce. Międzynarodowe Targi Budownictwa Drogowego AUTOSTRADA-POLSKA zgromadziły ponad 800 firm z 25 krajów. Zaprezentowało się co najmniej 2 tysiące maszyn i urządzeń od drobnego sprzętu począwszy na najwyższych „żurawiach” skończywszy. Na AUTOSTRADZIE-POLSKA swoje produkty pokazały wszystkie znaczące światowe marki, koncerny, stowarzyszenia i organizacje, Ci, którzy liczą na to, że program budowy autostrad w kraju wreszcie nabierze właściwego tempa. Czterodniową kielecką imprezę AUTOSTRADA-POLSKA obejrzało 20 tys. zwiedzających.
AUTOSTRADA-POLSKA - Każdy, kto w jakikolwiek sposób chce zaistnieć w branży budowy dróg prezentował się podczas naszej wystawy – mówi prezes zarządu Targów Kielce Andrzej Mochoń – Podobnie jak przed rokiem tak i tym razem mamy już rezerwację ¼ powierzchni i 8 tysięcy metrów kw. na rok 2010. Nasz ośrodek niestety nie jest w stanie pomieścić wszystkich chętnych. Zainteresowanie branżą i targami dla tego sektora jest olbrzymie. Dlatego podejmujemy inwestycje i już w niedalekiej przyszłości należy się spodziewać, że takie imprezy jak AUTOSTRADA-POLSKA pomieszczą wszystkich chętnych.
Na wystawie AUTOSTRADA-POLSKA swoją ofertę przedstawiły największe firmy związane z budownictwem drogowym, inżynierią ruchu oraz bezpieczeństwem drogowym. Zaprezentowane zostały ciężkie maszyny i sprzęt budowlany, materiały i surowce do budowy dróg, urządzenia i farby do znakowania oraz elementy infrastruktury związane z eksploatacją dróg i autostrad.
AUTOSTRADA-POLSKA Jak co roku targom towarzyszył bogaty program konferencji naukowo-technicznych, seminariów i prezentacji firm. Pierwszego dnia targów - 12 maja odbyła się zorganizowana przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów konferencja „Nowoczesne systemy ochrony antykorozyjnej obiektów mostowych”. Celem konferencji była prezentacja rozwiązań technologicznych i materiałowych z zakresu zabezpieczania antykorozyjnego betonowych i stalowych obiektów mostowych. Następnego odbyła się dyskusja na temat oświetlenia, znakowań optycznych dróg i ich sygnalizacji. Trzeciego dnia, który poświęcony został Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, przybliżona została historia Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad podczas Konferencja Techniczno - Historyczna w 190. rocznicę powstania Jeneralnej Dyrekcji Dróg i Mostów "Aby mierzyć drogę przyszłą – trzeba wiedzieć skąd się wyszło". Stałą atrakcją były pokazy dynamiczne ciężkich maszyn do budowy dróg, prezentowane na specjalnym terenie pokazowym.
AUTOSTRADA-POLSKA Międzynarodowe Targi Budownictwa Drogowego AUTOSTRADA-POLSKA są największą imprezą targową sektora drogownictwa w Polsce i jedną z największych w Europie. O prestiżu targów świadczą prezentujące się w firmy. W tym roku nie zabrakło żadnej liczącej się w branży. Wystawcy przybyli Austrii, Belgii, Białorusi, Chin, Czech, Danii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Japonii, Korei, Luksemburga, Niemiec, Polski, Rosji, Słowacji, Szwajcarii, Szwecji, Turcji, Ukrainy, USA i z Polski.
Targom AUTOSTRADA-POLSKA towarzyszyły V Międzynarodowe Targi Infrastruktury TRAFFIC-EXPO. Zakres tematyczny targów TRAFFIC-EXPO obejmuje infrastrukturę dla transportu drogowego, kolejowego, lotniczego i wodnego, utrzymanie istniejącej sieci komunikacyjnej, zarządzanie ruchem, systemy bezpieczeństwa oraz technologie i osprzęt infrastrukturalny.
W tym samym terminie odbywały się także XI Międzynarodowe Targi Maszyn Budowlanych i Pojazdów Specjalistycznych MASZBUD, na których oferty zaprezentowali producenci i dealerzy maszyn budowlanych, wykonawcy sprzętu pomocniczego do robót ziemnych oraz urządzeń dźwigowych, koparek i ładowarek.
Czwartą imprezą odbywająca się w tym samym terminie były III Targi - Technologia i Infrastruktura Lotnisk TIL Uczestnikami tej wystawy są instytucje rządowe odpowiedzialne za rozwój transportu lotniczego i infrastruktury lotniskowej, zarządy portów lotniczych, samorządy zainteresowane powstaniem lub rozwojem portu lotniczego, przedstawicieli linii lotniczych, przedstawicieli aeroklubów, firmy consultingowe i prawnicze branży transportowej, banki, firmy ubezpieczeniowe, organizacje i stowarzyszenia branżowe oraz wiele innych firm z kraju i zagranicy, oferujących produkty i usługi na potrzeby lotnictwa.
Informacje dla zwiedzających:
Ceny biletów wstępu:
* normalny: 15 zł
* ulgowy: 7 zł (dla grup zorganizowanych młodzieży szkolnej i studenckiej powyżej 15 osób - opiekun bezpłatnie)
Ceny biletów parkingowych:
* samochody osobowe do godz. 12.00: 20 zł
* samochody osobowe po godz. 12.00: 12 zł
* autokary do godz. 12.00: 30 zł
* autokary po godz. 12.00: 18 zł
Cena katalogu podczas targów:
* AUTOSTRADA-POLSKA: 36 zł
* MASZBUD: 12 zł
* TRAFFIC-EXPO: 12 zł
Cena katalogu w wysyłce pocztowej po zakończeniu targów
(cena obejmuje koszty wysyłki):
* AUTOSTRADA-POLSKA: 61 zł
* MASZBUD: 24,40 zł
* TRAFFIC-EXPO: 24,40 zł
Godziny otwarcia targów:
11.05.2010: 10.00-17.00
12.05.2010: 10.00-17.00
13.05.2010: 10.00-17.00
14.05.2010: 10.00-15.00
Dojazd do targów:
* autobusem linii 100 z przystanku na ul. Czarnowskiej (obowiązują bilety komunikacji miejskiej)
- zobacz rozkład jazdy z ul. Czarnowskiej
- zobacz rozkład jazdy z ul. Zakładowej
* samochodem - mapa
Szczegółowych informacji udzielają:
* Biuro Obsługi Wystawców (w godzinach otwarcia targów), tel.:
41 365 12 66
41 365 12 67
41 365 12 68
41 365 13 01
* Menedżer projektu, tel. 41 365 12 10