odchudzicsie
kawa 1100 , przebieg 64 000 po wymianie oleju,filtra,plynu hamulcowego na dniach ida klocki ,moto zdarte z wloch ,oc do konca roku,pierwszy przeglad zrobiony! do wymiany opona tył.Silnik ładnie chodzi rozwija moc 160 km zainteresowani dzwonic ! 603 584 655 ,lub pytac znajomych cena 8000 do negocjacji !
Widać jeszcze nie zrozumiałeś jakie mam podejście do FM. Jest tam bardzo dużo dzieciarni i poziom tego forum spadł znacznie od roku 2002 gdy zarejestrowałem się tam po raz pierwszy. Teraz to po prostu przedszkole i kibel, jest kilku fachowców ale nie wiem czy coś jeszcze piszą bo sporadycznie tam zaglądam jak już w pracy zupełnie nie mam nic do roboty.
Samson, jak nie czytasz, to nie pisz ze forum to sama dzieciarnia :) Adam M. Tomek Kulik czy inni spece wypowiadają się tam wystarczająco często i wyczerpująco żeby forum trzymało poziom. Nie ma tam spamu, chamstwo jest raczej zwalczane, moderacja działa nieźle - wkurwiać moze jedynie ze to forum robi sie forum Dominika Szymańskiego :)
Co do Anety, to pamietaj o szacunku dla starszych a przede wszystkim do kobiet :) I jedno co moge Ci doradzić, czasami warto odpuścić. Więcej korzyści z tego płynie :bliss: :)
Jeszcze co do tego Kawasaki - każda marka miała modele udane i totalnie zjebane, że z Hondy wymienie VF, Yamahy XZ550, Kawasaki ZZR 600 i 1100 czy ZXowe ramy. Suzuki zjebało model GS 650 G i wymieniali masowo silniki, zjebało także Savage'a, a teraz prawdopodobnie za bardzo przyoszczedzili na GSRze :) Akurat seria KLRów jest bardzo udana pod względem konstrukcji, tak jak seria GS (poza 650 G, 550 G był bardzo dobry)
Pis end low, nie bijta za zabranie głosu.
Widać że producent problem spalania oleju w SC59 ma ma tak samo w du..e jak Kawasaki miało problem zacierających sie panewek w ZZR 1100 na początku lat 90-tych.
Czytałem artykuł że panewki zacierały się ale dla Kawasaki problem nie istniał i dalej wkładali do ZZR-a przez ileś tam lat silniki nie ulepszając ich.
Ale w sumie co ma Honda zważać na spalanie oliwy jak Fajer i tak dobrze się sprzedaje.
Przez dwa lata pierwsze miejsce w testach i jakby nie BMW S1000RR to by zajmował nadal pierwsze miejsce w testach.
Moje obecne autko Nissan Almera, zwany almą. U mnie od kwietnia. Silnik 1. 4 16v aż 75 KM, seria. Jedyny tuning to obecnie białe kierunki boczne w błotnikach, których nie ma jeszcze na zdjęciach. W bliskich planach zakup alufelg, obecnie 185/60/14 zimowe Wszystko inne seria, nawet głośniki w drzwiach.
Drugie moje maleństwo, zwane moją miłością. Śmigam nim od roku. Rocznik 1994 model D Silnik 4 cylindry 1100 148kM. V max. w okolicach 280 km/h. Przez 6 lat najszybszy motocykl świata. Idealny do szybkiej turystyki jak i lansu po mieście Bywalcy U widzieli kilka przejazdów, a pewne osoby nawet były plecaczkami.
Witam i pozdrawiam z Wałcza !!! Jezdze na X-ie od zeszłego sezonu - wcześniej ganiałem na ZZR 1100
moto mam z 97r ostatnio sam sobie go pomalowałem na czarny mat :) - wygląda jak bandyta.
Ogólnie jestem bardziej zadowolony z Hondy niż z Kawasaki - (większa kultura pracy silnika i zupełnie inna jazda na X-ie niż na zygzaku)
Ganiam motgorkiem gdzie się da :) rok temu miałem małą wyprawe do Venecji - moto spisalo się rewelacyjnie - dawało rade w Alpach na dużych winklach, podjazdach i zjazdach, poza tym dużo jezdze po PL z Wałcza do Wołomina (w zasadzie więcej czasu jestem w Wołominie niż w Wałczu)
Jeszcze raz pozdrawiam @LL
Krzysiek
jest to motocykl firmy Honda zaprezentowany w roku 1996. Tym modelem firma Honda zdetronizowała sektor motocykli sportowych w klasie litrowej powyżej jednego litra (1137 cm ³) w której od roku 1990-1996 przewodził Kawasaki z szybkim i cięzkim modelem ZZR-1100 (ZX-11). Podczas premiery na torze we Francji pojawił się wielki motocykl firmy Honda prowadzony przez Paula Ricarda, stało się jasne, że model ten nie na darmo nosi nazwę szpiegowskiego samolotu Blackbird z firmy Lockheed.
W budowie motocykla zastosowano czterocylindrowy silnik rzędowy z 16-zaworami, mający szereg podobieństw i rozwiązań wspólnych z mniejszą jednostką firmy montowaną w lekkim modelu CBR900RR FireBlade. Przy tym silnik stosowany w XX podobnie jak w CBR FireBlade jest przy tym lekki i zwarty.
Drugim czynnkiem, który musiała uwzględnić firma w swoich usiłowaniach do osiągania dużych predkości, była aerodynamiczna konstrukcja motocykla. Od dużego błothttp://xage.ru/upload/06/fastbike/070528001.5_mn.jpgnika przedniego i wówczas niezwykłego reflektora, poprzez obłe osłony po bardzo elegancki tył, model Blackbird został tak ukształtowany, aby z łatwością przecinał powietrze. Ostatnia wersja motocykla, która pojawiła się w roku 1999 roku zyskała na modernizacji. Od roku 1999 roku montowany był system wtrysku paliwa PGM-F1, który zastąpił po 3 latach produkcji przestarzałe wcześniej gaźniki i skorygował charakterystykę mocy silnika. Dwa wloty powietrza, umieszczone pod reflektorem, prowadzą do uszczelnionego chwytu powietrza kierowanego do silnika. W tym miejscu byłą umieszczona wcześniej chłodnica oleju.
Ale nie tylko moc silnika i prędkość maksymalna spowodowały sukces firmy Honda. Firmie udało się zapewnić pełną wygodę dla dwóch osób i dostarczyć bardzo dobre wyposażenie o najwyższej jakości, co sprawiło, że Blackibird jest bardzo udanym s cenionym motocyklem przeznaczony do szybkiej sportowej i kulturalnej turystyki.
Pomimo znacznej masy 223 kg w stanie suchym, dobre zawieszenie motocykla i stabilne prowadzenie powodują, że pojazd ten okazał się na krętych drogach bardziej sprawny, niż można było się tego spodziewać.
W modelu CBR 1100XX Blackbird zastosowano także nowy rewolucyjny system CBS. którego działanie polegało na naciśnięciu dźwigni hamulca przedniego, który powodował także zadziałanie hamulca tylniego i odwrotnie.
Do dziś model Blackbird jest jednym z najlepszych produktów firmy Honda jeśli chodzi o sportową-turystykę i ma to odbicie także w cenach motocykli używanych z lat 1996-2006.
Marcin
Dziwna konstrukcja crossa z silnikiem wsk 175
W przeszlosci:
Yamaha Virago 535 96r
Kawasaki ZZR 1100 90r