odchudzicsie
Motocykl z silnikiem V6 Alfa Romeo
Co powstanie z połączenia części pochodzących z motocykli Harley Davidson i Kawasaki, w połączeniu z potężnym 2,5-litrowym silnikiem V6 Alfy Romeo?
http://m.onet.pl/_m/0176ce581f751f357ebed37875ad57c0,0,1.jpg
Motocykl z silnikiem V6
Na aukcji internetowej jednego ze znanych portali aukcyjnych znalazł się niezwykle ciekawy okaz - duży motocykl z silnikiem samochodu. Autorem pojazdu jest niejaki Chris Barber.
Do napędu motocykla posłużył 2,5-litrowy silnik V6 Alfy Romeo z lat 70. ubiegłego stulecia, który generuje moc 156 KM. Spaliny odprowadzane są przez sześć rur wydechowych, po trzy z każdej strony.
Jednostka napędowa połączona jest z 4-stopniową skrzynią biegów zapożyczoną z innego motocykla Harley Davidson, natomiast widelce i układ hamulcowy pochodzą z Kawasaki ZXR-750.
ms / Onet.pl
źródło: moto.onet.pl
Artykuł przeczytacie:
Download: Rapidshare, Hotfile, Megaupload, Przeklej i Inne
http://moto.onet.pl/1597538,1,motocykl-z-silnikiem-v6-alfa-romeo,artykul.html?node=2
Download bez limitów
" />moze nie auto ale zawsze moje
jawa 350 TS na czyms trzeba sie uczyc
honda CBR1000 SWIETNY MOTOCYKL
kawasaki zxr 750 o nie nie nigdy wiecej takiego sprzetu
reno 5 darmowka od siostry z niemiec
opel kadet 1.4 pelna ekonomia na miasto i zakupy ok
T4 93r no coz powazne klopoty z silnikiem-aktualnie jego wymiana
" />nie ? http://otomoto.pl/kawasaki-zxr-750-zx7r ... 47958.html cos takiego a w zzr 600 czy jak to tam taki bardziej turystyk pękaja ?
Dodano 26-08-2010, 18:18:54 :
a gixa jeszcze nie sprzedałem narazie mi sie nie pali bo chce do szkoły jezdzic tym bo autobusem nie bede smigał a jak zdam to prawko na B to zjade z ceny w ciul i pojdzie
" />Siema, mam taki problem z moją kawą. Kiedy postoi ona trochę dłużej ma problemy z odpaleniem. Teraz stała 2 tyg w nieogrzewanym powieszczeniu (temp cały czas taka jak na zewnątrz), przyszedłem, podłączyłem aku, kręce na ssaniu, załapała 2 razy, ale nie odpaliła, po tym już mogłem kręcić, na ssaniu, bez ssania, a i tak nie chciała odpalić, już nawet nie chciała załapać, poprostu zalało świece. Ostatnio po tygodniowym postoju miała tak samo, dopiero następnego dnia odpaliła. Nie wiem jak z przerwami 1-3dniowymi bo mam ją za krótko i jeszcze w takich odstępach jej nie przepalałem . Kiedy odpali wszystko chodzi ok, szybko wkręca się do odcięcia . Co może być tego przyczyną?
" />Ramy to sie pierdola ale w starszych modelach Kawasaki, nowe są ok a z tym sciaganiem w dol czy tam na plecy przy gumowaniu pierwsze slysze, mowili ze takie cos zachodzi ale w starszych zxr 750. R1 tak jak Jankes powiedzial - duuuzo tego jezdzi. Z tych dwoch tez bralbym jednak Kawe - narowista i zapierdala ladnie, co prawda nie jezdzilem ale widzialem co kolesie na takich wyczyniali chocby w Borsku.. niby R1 tez ok ale jesli jestes indywidualista to ninja albo bierz gixxa
pozatym z jednym sie zgadzam - CBR 954 jest zajebista
Tu dwa wyszukane
Witam, chciałbym bliżej zapoznać się z motocyklem Yamaha XJ 600 z pierwszej serii, ceny na rynku wtórnym są dosyć atrakcyjne (ok 3000 tys. zł do opłat) i możliwe że takiego bym sobie sprawił, chociaż masa 208 kg i moc 73 KM sprawia że nieco sie boję kupić takie moto, wcześniej miałem do czynienia z motocyklami klasy 125/250/400 ccm i wspaniale sobie dawałem z nimi rade
(MZ ETZ 250 mam dosłownie w jednym paluszku),
prawko mam od 5 lat, jestem dosyć dużej postury, wzrost 188cm i waga ok 95 kg. Czy XJ to dobry wybór? Co wiecie o tym moto?
Ja też myślę zakupie Suzuki GSX-R 600, jeździłem kolegi i muszę przyznać że super maszyna, w porównaniu do Kawasaki ZXR 750 J, z którym też miałem do czynienia. Moto jest lekkie i pewnie się prowadzi, pozycja sportowa, ale nie przesadzona jak np. ZXR cz ZX Wygodniejsze w klasie 600 są tylko Honda CBR 600F i Tundercat Yamahy Ale nie mają takiego rasowego wyglądu, wiadomo kwestia gustu Miałem też okazję sprawdzić większe maszyny jak ZZR 1100 i to jest kawał kloca, bardzo nie poręczny. Wbrew opiniom 600 to wcale nie za mocny i za duży na pierwszy motocykl, wszystko zależy od wyobraźni u rozsądku kierowcy, zasady jazdy motocyklem czy to 125 czy 1300 są podobne, zmienia się moc i masa, więc trzeba podchodzić z respektem i zachować zdrowy rozsądek podczas jazdy Pozdrawiam
Jestem nowy wiec na początek witam wszystkich, mam problem z zapłonem w motocyklu zxr objawy są następujące: raz motocykl zapala raz nie, może zapalić 10 razy z rzędu a za 11 rozrusznik kreci i nic, wstawilem motocykl do mechanika okazało sie ze jest to moduł zapłonowy, ponieważ na allegro nie moge dostac modułu do zxr a znalazłem do ZZR 600 i ZX9R 94-97r które na oko wyglądają identycznie moja pytanie brzmi: czy jest to ten sam moduł i będzie działał poprawnie???, będę wdzięczny za pomoc POZDRAWIAM.
mam kawasaki zxr 400 ,i on tez pierdzial jak motorynka ,zalozylem wydech firmy ART i mam dzwiek jak 750./60 decybeli za glosny do wiekszosci motocykli mozna kupic sportowe wydechy .sprobuj z firma MIG.powinno byc cos dla ciebie.
uwaga : czasem na wydechu pisze ze nie do uzycia na drodze .tak jak u mnie,wiec zapytaj w sklepie.pozdrawiam
Ja też myślę zakupie Suzuki GSX-R 600, jeździłem kolegi i muszę przyznać że super maszyna, w porównaniu do Kawasaki ZXR 750 J, z którym też miałem do czynienia. Moto jest lekkie i pewnie się prowadzi, pozycja sportowa, ale nie przesadzona jak np. ZXR cz ZX Wygodniejsze w klasie 600 są tylko Honda CBR 600F i Tundercat Yamahy Ale nie mają takiego rasowego wyglądu, wiadomo kwestia gustu Miałem też okazję sprawdzić większe maszyny jak ZZR 1100 i to jest kawał kloca, bardzo nie poręczny. Wbrew opiniom 600 to wcale nie za mocny i za duży na pierwszy motocykl, wszystko zależy od wyobraźni u rozsądku kierowcy, zasady jazdy motocyklem czy to 125 czy 1300 są podobne, zmienia się moc i masa, więc trzeba podchodzić z respektem i zachować zdrowy rozsądek podczas jazdy Pozdrawiam