Indeks odchudzicsieKawasaki KLE 500 ForumKawasaki ZX9R 96 osiągiKawasaki GPZ problem z odpalaniemKawasaki Vulkan 750 alegroKawasaki Vulcan VN 900Kawasaki 250 czy GS 500KAWASAKI KX 250 SILNIKKawasaki KLX 650 otomotokawasai VN 1500 clasicKawasaki Vulcan 750 na części
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • m-jak-milosc.pev.pl
  •  

    odchudzicsie


    Alfa Brera, Kawasaki Ninja ZX-12R, Audi RS4 quattro Saloon, Koenigsegg CCR, Audi S6, Lamborghini Countach 25th anniversary, Chrysler Crossfire® SRT-6 coupe, Lamborghini Gallardo Coupe, Chrysler Crossfire® SRT-6 Roadster, Lamborghini MurciĂŠlago Roadster, Dino 246 GT, Lexus GS 450h, Dodge Challenger RT, Lexus IS 350, Dodge Charger Super Bee, Lexus LS 460 L, Dodge Viper SRT-10 coupe, Lexus LS 600h L, Edonis, Lexus SC 430, Ferrari 250 GTO, McLaren F1 GT, Ferrari 308 GTS Quattrovalvole, McLaren F1 LM, Ferrari 512 TR, Mercedes CL CLK GTR, Ferrari 612 Scaglietti, Nissan Skyline GTR R34, Ferrari Challenge Stradale, Noble M400, Ferrari F40, Pagani Zonda C12S Roadster, GM (Cadillac®), Cien™ Concept, RUF RGT, GM (Cadillac®) CTS-V™, RUF RK Spyder, GM (Chevrolet®) Corvette® C1 1957, RUF Rt 12, GM (Chevrolet®) Corvette® C6™ Convertible, RUF Rturbo, GM (Chevrolet®) Corvette® Stingray™ Convertible 1971, Spyker C8 Spyder, GM (Saturn™) Curve™ Concept, Spyker C8 Spyder T, Holden Efigy Concept, TVR T440R.

    Test Drive Unlimited Gold (2008) PC



    Mirror




    Michał napisał(a):


    | grafa na PCI-E czy AGP

    | co jest wydajniejsze ???

    pojazd dwukołowy czy czterokołowy

    co jest szybsze???


    Kawasaki ZX-10R a Fiat 125p :)

    2 koła kontra 4 koła ?

    Tomek



    Czesc
    Co prawda jestem uzytkownikiem innej listy dyskusyjnej
    pl. rec.motycykle ale zwracam sie z prosba do Was
    o podanie danych dotyczacych luzow na polosiach
    napedowych w Fiacie Palio Weekend 1.4 (cos tam
    stuka, grzechocze lecz na zadnej stacji obslugi nie
    maja/lub nie chca dac danych ile powinno byc).

    Pozdrowienia itp. ...

    Jurek 'Jurand' Pawlak
    e-mail: jura@alpha.net.pl
    Kawasaki ZX-11, CZ-350, Junak M-10 z koszem
    Warszawa



    Mi sie udalo na oby dwoch przejechac, 2004 R6 i 2003 R1. jeden i druga sa
    dosyc male i niewygodne do dlugiej jazdy. Niepodales w jaki sposob masz zamiar
    te motor uzywac (turystyke, tor, do pracy i sprowotem tylko, itd...), ale jak
    jestes nastawiony na taki supersport to tobie by radzilem kawasaki zx-9r do
    20003 roku (niewiem czy jego produkcja przestala z odslonienciem tego nowego zx-
    10r). Wygodny sprzet (w poruwnaniu do R1, R6, Fireblades..) i tez raczej lekki
    i silny.

    PZDR, Tomek



    Parę cen z Wielkiej Brytanii:
    Trochę optymistycznie przeliczam 1,00 GBP=7,00 PLN
    Suzuki GSXR 600 – 6849GBP=47943PLN
    Ducati 749S- 9795 GBP=68565 PLN
    Yamaha YZF R6- 7499=52493 PLN
    Suzuki GSXR 1000 - 8549 GBP=59843 PLN
    Kawasaki ZX-10 – 9045 GBP=63315 PLN
    Honda CBR 1000 – 8649 GBP=60543 PLN
    Yamaha YZF R-1 – 9399 GBP=65793 PLN
    Ceny jednak podobne-czyli cała Europa poj…na.
    Pozdr




    Niestety nie miałem własnej kawasaki do użytku, ale jeździłem na kumpla ZX-7R
    (99r) po torze i wyczucie przodu było o niebo leprze od tego w 954RR.
    Charakterystyka silnika - boska - dużo mocy w środkowym zakresie obrotów -
    przydatne szczególnie na torze. Dla mnie wygodny chociaż jedyny minus to jego
    masa. Nie przeszkadza to podczas zwyklej jazdy, ale na torze w połączeniu z
    oponą 190/50 powoduje, że wymaga użycia siły.
    Miałem też przyjemność dosiąść Kawasaki ZX-6R 636 (03) i to była kosmiczna
    maszyna. Jak na 600 niezły kop - użyteczny środkowy zakres obrotów a dalej już
    tylko lepiej. Hamulce jednopalcowe :)
    I teraz moja uwaga. Następne moto za jakim się rozgladam to będzie Kawasaki
    ZX-10R lub Suzuki GSXR-750 i to napewno będzie dylemat...



    kawasaki zx-10 juz na 1-wszym biegu osiaga 170km/h to wiecej niz cbr900rr
    osiaga na 2-im biegu.Tu chodzi mlotku o obroty i wysilenie silnika,bez nich nie
    ma dynamiki ani szybkosci ,a kazda nowa wersja cbr900 dziedziczy pozbawienie t
    tych dwoch czynnikow genetycznie i w mojej opinii nie zasluguje ewidentnie na
    na oznaczenie rr w nazwie ,powiem wiecej ten motocykl nie ma szans z
    dzisiejszymi duzymi turystykami o 600-kach juz nie wspominajac. Nie zapominaj
    ponadto ze cbr900 i zx10 to ta sama klasa motocykli ,klasa 1-go litra!!!Widze
    ze jestes motocyklista w stylu retro (neofita) slepo zapatrzonym w swojego
    osiolka ,hahaha Mam awersje do Hondy poniewaz nie traktuje powaznie swoich
    klientow ,wyraza sie to tym ze deklaruje w folderkach reklamowych ,moc swoich
    maszyn na wysokim poziomie a testy na chamowni przeprowadzane przez fachowe
    czasopisma motocyklowe ,weryfikuja to i w efekcie okazuje siew ze moto ma moc
    nawet o kilkanascie km mniejsza od deklarowanej przez producenta>To wszystko w
    polaczeniu z znamiennna dla tej marki charakterystyka mocy(syndrom osiolka
    klapouchego)sklada sie na to ze jazda tymi moto jest malo emocjonujaca!



    Kawasaki ZX10R i Honda CBR1000RR na kole
    Polecam porównanie:

    www.scigacz.pl/Kawasaki,ZX,10R,kontra,Honda,CBR,1000,RR,,czyli,gwiezdne,wojny,2339.html

    Pozdrawiam
    Tomek



    Czy Kawasaki ZX 10 to dobry motocykl
    Pytam do osób znających się bądź mających doczynienia z tym modelem.Na
    samochodach znam się bardzo dobrze na motorach niestety nie.Co mnie urzekło w
    tym motorze
    1.Fajny wygląd jak na tak stary motocykl
    2.Osiągi jak na tak st.m 138KM
    3.Najważniejsze cena-moge mieć taki sprowadzony za 4-4,5tys na gotowo 89rok.



    Zaczęło się od tego, że sprzedałem Moto Guzzi z dziurą w silniku. Dziura nie
    była duża, właściwie nie zauważyłem jej ani ja, ani ten co kupił. Ale była.
    Pojechaliśmy do warsztatu Crazy'ego, żeby obiektywnie wycenił.
    - Tysiąc jak nic - powiedział Crazy i wytarł nos rękawem.
    I oddałem tysiąc, jak jakiś głupi.

    Potem kupowałem cebeerkę i w tym celu jeździłem po Polsce tak długo, aż w
    Kluczborku kupiłem Kawasaki ZX10.
    - Chyba nawet chciałbym mieć taki motocykl - powiedział Mariusz Strzelichowski,
    kiedy ściągaliśmy go z ciężarówki na ciasnym podwórku PS Bikes.
    Poczułem się jak ktoś zupełnie wyjątkowy. Jakbym dostał pierwszy cukierek od
    dziadka.
    Potem Adam z Miśkiem zabrali się do roboty. Kiedy odwiedziłem ich po dwóch
    dniach jedli kanapki, a ZX stał z robebeszoną głowicą jak pacjent podczas
    operacji mózgu.
    - Problem jest, ale nie chcemy żebyś się martwił.
    - Nie matrwię się w ogóle. Ani trochę.
    Na wałkach rozrządu i krzywkach zaworów były odpryski.
    - Ktoś go kręcił na zimnym silniku. Możemy ci to wymienić za sześć tysięcy,
    jeśli chcesz.
    Mówili trochę niewyraźnie przez te kanapki.

    cdn



    A mnie się właśnie zjebała Honda - no może nie zjebała, ale HDS pokazuje defekt
    czegoś takiego -> Faulty EGCV and air intake servo motor... na szczęście silnik
    pracuje normalnie i defekt jest minimalny tzn. nie przeszkadza w śmiganiu - na
    dniach będzie naprawione!

    Tak czy inaczej w obeznie produkowanych maszynach wszystko jest ok a różnice
    kryją się w oddawaniu mocy - chcesz mieć liniowo oddawaną moc - bierz Honde,
    wolisz gdy czujesz jak moto wyrywa Ci z pod tyłka jakby było opętane i
    zastanawiać się czy jeszcze go kontrolujesz czy już nie to bierz Kawasaki
    (ZX-10R najlepszy na tor). Gixxer1000 oddaje moc Podobnie do Kawy a R1 podobnie
    jak Honda - każda z tych maszyn prowadzi się niesamowicie łatwo - kwestia
    doświadczenia.



    A ja zasuwam z rańca z Nowego Dworu na Biskupin moim Kawasaki ZX-9 Ninja.
    Klecińską raz dwa między samochodami, więc korek mnie nie dotyczy; dalej
    Hallera, Wiśniowa i Armii Krajowej; zjazd na Krakowską, Na Niskich Łąkach. Dalej
    najlepszy numer :) Przejeżdżam sobie Kładką Zwierzyniecką (daje rade tym 205
    kilogramom + ja) na wały i dalej na Wróblewskiego. Dojazd z ND na Biskupin w
    czasie porannego szczytu 10 minut. Hahaha... Przesiadajcie się na ścigacze, ale
    będzie jazda...



    nie jest to samochod ale co za roznica:
    Kawasaki Ninja ZX-10R



              Motockl ktory czeka na Ciebie !

    1. (fot. 3). Kawasaki "Zephir"- 1100,1993 r.-7.500 zl;
    2. (fot. 4). Kawasaki GPZ 500,1994 r.,cena :8.800 zl,
    3. (fot. 5). Triumph 900,1997 r.,7.890 km,13.800 zl,
    4. (fot. 7). Kawasaki"Ninja" - 750,96/97 r,15.000 zl,
    5. (fot. 9). Triumph"Daytona"750-sport,'92 r.,9.400 zl,
    6. (fot.12).Honda PC-800,'91 r.,cena :8.100 zl,
    7. (fot.13).Yamaha FZR 600 ,'92 r.,cena: 6.900 zl,
    8. (fot.16).Yamaha "Dyversion"600,'95 r, 4.700 zl,
    9. (fot.19).Suzuki VX-800 ,'90 r.,cena: 7.560 zl,
    10.(fot.21).Suzuki"Bandit" S 600,'97 r, 8.190 zl,
    11.(fot.22).Kawasaki ZX 9 R,'98 r.cena: 21.420 zl,
    12.(fot.23).Yamaha Super Tenere-750,'89, 6.500 zl,
    13.(fot.24).Suzuki GSX-600-F,'89,cena: 4.725 zl,
    _ ____________________________________________________
    Motocykle te w wiekszosci maja przytarte lub uszkodzone
    owiewki,w tej ofercie znajduja sie tylko maszyny bez
    powazniejszych uszkodzen lub w stanie bardzo dobrym.
    Mozliwosc ekspedycji do kraju,pelna obsluga administracyjna
    i celna,+ mozliwosc skladania zamowien na wiekszosc modeli
    istniejacych na rynku. Plynne ceny przy zakupie hurtowym.
    Zainteresowanym wysylamy szczegolowe opisy i dokladne
    fotografie poszczegolnych pozycji.

                    z powazaniem
                    Romuald Pytel
                    tel:0033/6/09471055
                    gutenbe@wanadoo.fr
                    romuald.py@liberysurf.fr



    Użytkownik Gutenberg <gutenb@wanadoo.frw wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:7oan28$fm@wanadoo.fr...


              Motockl ktory czeka ...w dyspozycji

    1. (fot. 3). Kawasaki "Zephir"- 1100,1993 r.-7.500 zl;
    2. (fot. 4). Kawasaki GPZ 500,1994 r.,cena :8.800 zl,
    3. (fot. 5). Triumph 900,1997 r.,7.890 km,13.800 zl,
    4. (fot. 7). Kawasaki"Ninja" - 750,96/97 r,15.000 zl,
    5. (fot. 9). Triumph"Daytona"750-sport,'92 r.,9.400 zl,
    6. (fot.12).Honda PC-800,'91 r.,cena :8.100 zl,
    7. (fot.13).Yamaha FZR 600 ,'92 r.,cena: 6.900 zl,
    8. (fot.16).Yamaha "Dyversion"600,'95 r, 4.700 zl,
    9. (fot.19).Suzuki VX-800 ,'90 r.,cena: 7.560 zl,
    10.(fot.21).Suzuki"Bandit" S 600,'97 r, 8.190 zl,
    11.(fot.22).Kawasaki ZX 9 R,'98 r.cena: 21.420 zl,
    12.(fot.23).Yamaha Super Tenere-750,'89, 6.500 zl,
    13.(fot.24).Suzuki GSX-600-F,'89,cena: 4.725 zl,
    _ ____________________________________________________
    Motocykle te w wiekszosci maja przytarte lub uszkodzone
    owiewki,w tej ofercie znajduja sie tylko maszyny bez
    powazniejszych uszkodzen lub w stanie bardzo dobrym.
    Mozliwosc ekspedycji do kraju,pelna obsluga administracyjna
    i celna,+ mozliwosc skladania zamowien na wiekszosc modeli
    istniejacych na rynku. Plynne ceny przy zakupie hurtowym.
    Zainteresowanym wysylamy szczegolowe opisy i dokladne
    fotografie poszczegolnych pozycji.

                    z powazaniem
                                   Romuald Pytel
                                   tel:0033/6/09471055
                    gutenbe@wanadoo.fr
                    romuald.py@liberysurf.fr


    --
    Dostep do Internetu - 40 PLN / miesiac - http://rubikon.pl

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •