Indeks odchudzicsieKawasaki KLE 500 ForumKawasaki ZX9R 96 osiągiKawasaki GPZ problem z odpalaniemKawasaki Vulkan 750 alegroKawasaki Vulcan VN 900Kawasaki 250 czy GS 500KAWASAKI KX 250 SILNIKKawasaki KLX 650 otomotokawasai VN 1500 clasicKawasaki Vulcan 750 na części
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ragy.opx.pl
  •  

    odchudzicsie

    Witam wszystkich. Przymierzam się do kupna motocykla, zastanawiam się nad Suzuki Bandit 600, Yamaha 600 Fazer, Honda 600 Hornet i Kawasaki ZR-7. W oko wpadł mi Bandit 600. Podoba mi się z wyglądu, oraz z tego co czytałem ma dobre opinie, lecz ludzie narzekają na jego hamulce, oraz na jednym forum napisali " lubisz stuki i puki, kup sobie suzuki" , czy to moto jest warte uwagi, i czy opłaca się go wybrać?? Czy będzie to najlepszy wybór do jazdy miejskiej, oraz lekkiej turystyki?? Jaki jest komfort jazdy Banditem?? Czy dobrze się tym motorkiem podróżuje w 2 osoby, oraz jak jest z jego niezawodnością?? Czy może lepiej któryś z innych motorków, które napisałem wybrać, czy może jeszcze jakiś inny mi polecicie?? Tak do 700cm, oraz tak do 10 tys. zł.




    może polecisz coś podobnej klasy,
    bardzo podobają mi się motory bez owiewek, z okrągłym reflektorem, dwoma okragłymi licznikami...
    myśle, ze w tej cenie (lub nieco wyższej) nie znajde niczego bardziej atrakcyjnego.
    co myślisz?

    ja to teraz mysle o zakupie Yamahy XJR 1200, Africa Twin lub Transalpa...
    Za 6000zl moge Ci sprzedac Kawasaki ZR 750 z '91r ;)
    Jesli koniecznie chcesz miec nakeda to mozesz pokusic sie o poszukanie Bandita 400 albo Hondy NTV 650



    Jest wiele nakedów. Honda Hornet, Bandit [400, 600 i 1200 - który jest szatanem], kawasaki [er-5, er6, z 750, zr 750], Yamaha XJ 600, Yamaha Fzr Twoje marzenie może się spełnić - możesz kupić dowolnego z wymienionych za połowę mniejszą cenę a dokupić tylko przednią owiewkę [lampę] ; )



    Jako miłośnik motocykli muszę przyznać,że stylistycznie Kawasaki ZX-6RR podoba mi się natomiast zatrzeżenia jakie mam to silnik a dokładnie pojemność 636 cm3!!! Te 36 cm3 ponad normę sprawia iż ZX-6RR musi konkurować na torze z 750-tkami. Zaś w klasie Super Sport 600 choćby Suzuki GSX-R 600 oferuje więcej!!! Lepsze przyspieszenie i prędkość maksymalną a jeśli chodzi o parametry silnika to GSX-R ma tylko 2 KM mniej a na tylnim kole odnotowywuje jednak większą moc!!! Konstruktorzy Kawasaki raczej nie popełnili by takiej gafy więc celowo chcieli stworzyć takiego uciekiniera. Ucieka z 600-tek ale jeszcze nie może dogonić 750-tek

    Kilka cyferek na temat prezentowanego modelu:

    Kawasaki ZX-6R NINJA

    Silnik:4-cylindrowy,czterosuwowy,chłodzony cieczą
    4-zawory na cylinder o pojemności 636 cm3
    Moc maksymalna:
    118KM (87kW) przy 12500 obrmin
    Maksymalny moment obrotowy:
    71Nm przy 9800 obrmin
    Skrzynia biegów:6-stopniowa,nożna
    Hamulce:przód-dwie tarcze o średnicy 300 mm
    z zaciskami 6-tłoczkowymi;tył-tarcza o średnicy
    220 mm z 1-tłoczkowym zaciskiem
    Ogumienie:przód-12070 ZR 17,tył-18055 ZR 17
    Masa własna:174 kg (198 kg)
    Rozstaw osi:1400 mm
    Wymiary:2060x685x1130 mm
    Wysokość siodła:820 mm
    Pojemność zbiornika paliwa:18 l (5 l)
    Prędkość maksymalna:260kmh
    Przyspieszenie 0-100kmh:3,0 s
    Zużycie paliwa:6,9l100km



    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Front-Brake-Disc-Rotor-Kawasaki-ZX12R-12R-ZR-7S-Z1000-B_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ72Q3a1205Q7c66Q3a4Q7c65Q3a12Q7c39Q3a1Q7c240Q3a1318Q7c301Q3a0Q7c293Q3a1Q7c294Q3a200QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem260386193803QQitemZ260386193803QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

    cena za 2 tarcze



    Tu właśnie znalazłem kierę Lucasa. Nie wiem tylko czy nie będzie za mało wygięta do kierowcy. Nie bardzo jest wybór na alledrogo, a nie wiem gdzie jeszcze można tego poszukać: http://allegro.pl/kierownica-motocyklowa-kawasaki-er-zr-zl-z-zr-klv-i1206932529.html




    Tu właśnie znalazłem kierę Lucasa. Nie wiem tylko czy nie będzie za mało wygięta do kierowcy. Nie bardzo jest wybór na alledrogo, a nie wiem gdzie jeszcze można tego poszukać: http://allegro.pl/kierownica-motocyklowa-kawasaki-er-zr-zl-z-zr-klv-i1206932529.html

    Ja dokładnie taką zamontowałem do dużego Zeta złotą i jest OK, jest trochę niższa ale mi to nie przeszkadza, jedyny problem że musiałem ją trochę skrócić bo była za szeroka, tak ok 2,5 cm po obu stronach no i trzeba dobrać ciężarki do średnicy wewnętrznej 12mm.
    Pozdro dnia Pią 14:16, 10 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz



    Midd przedstaw jak wygląda sprawa z noclegami?
    ile wolnych miejsc zostało.

    Ja sam już nie wiem czy sam czy z dziewczyną przyjadę, bo najpierw nie chciała jechać, później pozwoliła mi jechać samemu a teraz chce jechać. Czuje że jest zazdrosna o dwa kółka

    Ja na pewno się pojawię i nawet koszulke GS500 zabiorę oraz będę konkurować z Leonem na najgłośniejszy wydech bo podobno jest taka konkurencja i do wygrania jest Kawasaki ZR7, jakoś tak mi o uszy się obiło. ))))




    do wygrania jest Kawasaki ZR7, jakoś tak mi o uszy się obiło

    Do wygrania Kawasaki ER-6f ! Nagrodę zasponsorował organizator Zlotu Midd!

    Midd, może przenieś listę uczestników do Twojego pierwszego postu w tym temacie. Napisz ile osób się deklaruje i ile osób jest już pewna, czyt. wpłaciła zaliczki. Kurde, to już za tydzień!



    Tomek Tomek...
    Ja na przykład nigdy nie myślałem o zakupie Hondy CB750 Seven Fifty.
    Miałem w planach jazdę na czarnym GS-ie również w sezonie 2010, tym bardziej że na motocykl złego słowa nie mogłem powiedzieć. Miałem zamiar zmienić zestaw napedowy, opony, na początku sezonu full serwis i nic tylko jeździc, zacząłem oglądac ogłoszenia i "napalałem" się na różne inne motocykle, a to Bandit 650, a to GSR600, Kawasaki ZR-7 (wtedy pierwszy raz usłyszałem o Hondzie Seven Fifity, ale wydawała się zbyt nudna), Yamaha XJ900, aż tu nagle zacząłem szukać Hondy, natrafiłem na "super" ogłoszenie, zadzwoniłem i kupiłem. Jamez z forum zobaczył dla mnie jedną Hondę z okolic Poznania, za co jestem mu wdzięczny. Więc ciężko tak naprawdę do końca planować, czym będzie się jeździło i jak długo. Możliwe że Honda pojeżdżę sezon i stwierdzę że to nie dla mnie sprzęt, a może pojeżdżę 3-4 sezony i będę bardzo zadowolony.
    Stwierdziłem że wolę już tak mocno nie planowac kolejnych zakupów.

    A co będzie jak nie znajdziesz SV-ki która będzie Tobie odpowiadać, a akurat nawinie się GSR600 czy jakiś inny wynalazek w super stanie za bardzo rozsądne pieniądze.

    A z ubrań musisz mieć coś lżejszego, bardziej życiowego, może i mniej bezpiecznego jednak przy 100 czy 140 km/h i wywrotce ubrania na niewiele się zdadzą, tym bardziej jeżeli trafi się na słup, samochód czy betonowe ogrodzenie. Ubrania tylko minimalizują straty przy ślizgu, przy niewielkich prędkościach. Oby nigdy nie musiały nikomu służyć.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •