Indeks odchudzicsieKawasaki KLE 500 ForumKawasaki ZX9R 96 osiągiKawasaki GPZ problem z odpalaniemKawasaki Vulkan 750 alegroKawasaki 250 czy GS 500KAWASAKI KX 250 SILNIKKawasaki KLX 650 otomotokawasai VN 1500 clasicKawasaki Kosa gdzie kupićKawasaki KLE 500 opinie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • diakoniaslowa.pev.pl
  •  

    odchudzicsie

    Witam wszystkich własnie przymierzam się do kupna pierwszego Motoru mam mocne wachanie pomiędzy Yamaha Virago, Kawasaki Vulcan, i Suzuki Intruder
    chodzi o pojemności rzędzem 550ccm Głównie podobają mi sie długie widelce i głębokie siodło.Czy mozecie mi doradzić róznice techniczne w tych motorach? typu żywotnośc prędkości max., obroty, spalanie, wady, przebieg maksymalny etc.

    Prosze o wasze opinie waszych znajomych odczucia etc.

    Z góry dziękuje bo nie znalazłem porównania tych 3 maszyn na forum



    Myślę, że za Kawasaki chodzi dawna opinia o silnikach olejo-pijcach (1 litr na 1000 km) to jedna sprawa. Druga to Vulkany chyba są trochę oklepane jest ich od groma, a tłuściochów tak wiele nie ma. Sprawa trzecia widział ktoś kompletnie przerobionego Vulkana 1500 ??? ja sobie jakoś nie przypominam, a Intruz do robienia maszyn marzeń nadaje się idealnie. No i swego czasu jak powstał VL1500 to maszyna pobiła kilka rekordów miała przykładowo największy roztaw osi. No a jaki rekord pobił vulkan (oprócz spalania oleju)

    To, że jest ładniejszy już sobie powiedzieliśmy.



    Kawasaki Vulkan 900, spalanie w trasie-5.0--5.2/100km. w mieście spalanie6.0 na 100km.



    [sprzedam] Kawasaki VN 800 Classic
      Kawasaki VN 800 Vulcan

    Rok produkcji: 1998, Przegląd: 05/2009, Ubezpieczenie: 06/2009, 31 000
    km, bezwypadkowy, zarejestrowany w Polsce


    Jest to najbardziej klasyczny z cruiserów, którego piękna linia,
    niesamowicie wygodna pozycja kierowcy i BARDZO DOBRE OSIĄGI
    (porównywalne z Drag Starem 1100) czynią ten motocykl jednym z
    najbardziej pożądanych na rynku. Motocykl nigdy nie miał wypadku. Jego
    stan oceniam na IDEALNY. Jest absolutnie bezawaryjny oraz co pragnę
    zaznaczyć nie spala ani kropli oleju. Spalanie paliwa wynosi 4.5l/100km
    w trasie i około 5.5 w mieście.

    Skrzynia biegów pracuje cicho i precyzyjnie.

    A teraz co najistotniejsze w tej maszynie i co czyni ją wyjątkową:
    1) wydechy COBRA generujące piękne głośne i głębokie brzmienie (powiem
    szczerze, że ,,rozwiercane'' wydechy brzmią przy tym jak pierdziawki)
    2) gmol COBRA o grubości 1.5 cala!!!, rzadko spotykany ze względu na
    cenę, ale nadający
    motocyklowi masywnego wyglądu
    3) podłogi KURYKUAN !!!!!!
    4) chromowana osłona na chłodnicę!!!
    5) chromowane boczki (oryginalnie są czarne)
    6) chromowane daszki nad reflektorem i kierunkowskazami oraz orzełki na
    wlewie paliwa i boczkach
    7) sakwy
    8) gaśnica!!!!
    9) alarm
    10) frędzle na manetkach

    Motocykl posiada naprawdę niesamowitą ilość chromu co w połączeniu ze
    ślicznym lakierem czyni go niezwykle pięknym.

    Generalnie wartość dodatków oceniam na 6000 (2500 wydech, 1500 gmol,
    1000 podłogi + 1000 reszta)

    Chromy są w bardzo dobrej kondycji, stan lakieru również. Polecam z
    czystym sumieniem.

    RZADKO MOŻNA SPOTKAĆ TAK WYJĄTKOWO ZADBANY EGZEMPLARZ!!! Wiem co mówię
    ponieważ kiedy go kupowałem zjechałem pół Polski zanim trafiłem na tego.
    Teraz przesiadam się na 2-litrową maszynę, stąd sprzedaż.

    P.S. W sezonie 2008 wymieniany był łańcuch (markowy-BIP) oraz zębatki i
    przeprowadzone wszystkie regulacje (gaźnik oraz zawory)
    Dane kontaktowe


    Nowe Skalmierzyce / Poznań (woj. wielkopolskie),
    tel.: +48 609 978897




      Sebastian Wołoszczuk wrote:
    > Kawasaki VN 800 Vulcan
    >
    > Rok produkcji: 1998, Przegląd: 05/2009, Ubezpieczenie: 06/2009, 31 000
    > km, bezwypadkowy, zarejestrowany w Polsce
    >
    >
    > Jest to najbardziej klasyczny z cruiserów, którego piękna linia,
    > niesamowicie wygodna pozycja kierowcy i BARDZO DOBRE OSIĄGI
    > (porównywalne z Drag Starem 1100) czynią ten motocykl jednym z
    > najbardziej pożądanych na rynku. Motocykl nigdy nie miał wypadku. Jego
    > stan oceniam na IDEALNY. Jest absolutnie bezawaryjny oraz co pragnę
    > zaznaczyć nie spala ani kropli oleju. Spalanie paliwa wynosi 4.5l/100km
    > w trasie i około 5.5 w mieście.
    >
    > Skrzynia biegów pracuje cicho i precyzyjnie.
    >
    > A teraz co najistotniejsze w tej maszynie i co czyni ją wyjątkową:
    > 1) wydechy COBRA generujące piękne głośne i głębokie brzmienie (powiem
    > szczerze, że ,,rozwiercane'' wydechy brzmią przy tym jak pierdziawki)
    > 2) gmol COBRA o grubości 1.5 cala!!!, rzadko spotykany ze względu na
    > cenę, ale nadający
    > motocyklowi masywnego wyglądu
    > 3) podłogi KURYKUAN !!!!!!
    > 4) chromowana osłona na chłodnicę!!!
    > 5) chromowane boczki (oryginalnie są czarne)
    > 6) chromowane daszki nad reflektorem i kierunkowskazami oraz orzełki na
    > wlewie paliwa i boczkach
    > 7) sakwy
    > 8) gaśnica!!!!
    > 9) alarm
    > 10) frędzle na manetkach
    >
    > Motocykl posiada naprawdę niesamowitą ilość chromu co w połączeniu ze
    > ślicznym lakierem czyni go niezwykle pięknym.
    >
    > Generalnie wartość dodatków oceniam na 6000 (2500 wydech, 1500 gmol,
    > 1000 podłogi + 1000 reszta)
    >
    > Chromy są w bardzo dobrej kondycji, stan lakieru również. Polecam z
    > czystym sumieniem.
    >
    > RZADKO MOŻNA SPOTKAĆ TAK WYJĄTKOWO ZADBANY EGZEMPLARZ!!! Wiem co mówię
    > ponieważ kiedy go kupowałem zjechałem pół Polski zanim trafiłem na tego.
    > Teraz przesiadam się na 2-litrową maszynę, stąd sprzedaż.
    >
    > P.S. W sezonie 2008 wymieniany był łańcuch (markowy-BIP) oraz zębatki i
    > przeprowadzone wszystkie regulacje (gaźnik oraz zawory)
    > Dane kontaktowe
    >
    >
    > Nowe Skalmierzyce / Poznań (woj. wielkopolskie),
    > tel.: +48 609 978897

    Fotki oczywiście na priv dla zainteresowanych

    Pozdrawiam,

    Seba

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •