odchudzicsie
" />Gratuluję nabytku- kiedyś widziałem takiego RE pędzonego gnojówką na motobazarze w Katowicach: http://jarekstryszawa3.w.interia.pl/mot ... owice3.htm - ciekawa sztuka. Dla odmiany- mnie się marzy Kawasaki Mule w dieslu.
" />Bardzo rzadki pojazd. Może ktoś ma w Polsce, ale to byłby unikat.
Niestety nie widziałem tego modelu u generalnego przedstawiciela Kawasaki na Polskę.
Mają jedynie model Mule, który jest bardziej do pracy niż rekreacji.
Ale na pewno można go zamówić.
A dlaczego ten akurat, a nie Rhino albo RZR ?
" />Hmmm - troszkę Mat sie mylisz ale ogólnie masz rację. Idea budowy quada to praca w rolnictwie ale bardziej transport , dozór itd. Oczywiście można i robić takie rzeczy jak Twój dziadek. Jednak do ciągnięcia wozów czy przyczep unikał bym quadów a szczególnie tych z napędem CVT czyli skrzynia pasowa.
Jeżeli jest to przykrywka - pt dziadku/tato kupmy quada nim można orać pole i ciągnąć przyczepy , a w rzeczywistości to wnuczek/syn będzie na nim szalał po polach to wytłumaczenie jak najbardziej realne.
Do małych prac przy domu czy ogródku świetnie nadają się mini ciagniczki , których pełno jest na allegro Yanmar czy Kubota. Mimo wszystko quad służy do zabawy i realizacji naszego hobby. Chociaż powiem Ci że mam właśnie przed sobą najnowszy numer magazynu Quad i nowa Honda Big Red określona została mianem quada typu Ready to Work czyli gotowy do pracy. Yamaha Rhino to najlepiej sprzedający się SxS z pogranicza tej dziedziny , jest jeszcze Kawasaki Mule , Polaris Ranger i wiele innych mniej znanych jednak ceny tego sprzętu nie są osiągalne dla większości naszych "farmerów".
Podsumowując nie wyobrażam sobie aby użytkownik Renegata X woził za sobą liście na przyczepce .
" />Ja również uzytkuje swojego polarka do prac polowych, wcześniej używałem BF750 i KQ700, nadaję się taki quada do zbierania kamieni, bronowania itp lekkich prac. Od połowy roku użytkuje w gospodarstwie poza XP kawasaki mule i to jest odpowiedni sprzęt dla rolnika. Prawdziwa taczka, 500 kg zboża na pake i jedziesz ze zbożem do siewu. Drwwno po podwórku przewieźć, piachu dowieść do betoniarki, ogólnie ta paka jest niezastąpiona, a silnik mimo, że 620 ccm to jest nie do zmulenia, mobilność w terenie mimo braku napędu w mojej wersji nie gorsza niż quada, po oranym polu idzie jak przecinak, a ze względu na rozłączany tylny mechanizm różnicowy jest dużo zwrotniejszy od quada.
" />Kawasaki Heavy Industries czyt. kałasaki â japoński koncern powstały z połączenia w 1969 r. trzech firm: Kawasaki Dockyard, Kawasaki Rolling Stock Manufacturing i Kawasaki Aircraft. Marka "Kawasaki" jest obecnie najbardziej kojarzona z motocyklami, choć główny przychód firm pochodzi z budowy statków, maszyn budowlanych i realizacji wielkich inwestycji budowlanych. Przed i w trakcie II wojny światowej koncern budował też samoloty bojowe i okręty.
W Polsce Kawasaki reprezentowne jest przez firmę Probike SA. Pojazdy sprzedawane są poprzez sieć dilerską.
Linia produktowa dzieli się na pięć gałęzi :
* pojazdy użytkowe MULE ( multi use light equipment),
* czterokołowce Quady i ATV ( all terain vehicle),
* skutery wodne
* motocykle
* oryginalne akcesoria i odzież
Popularność Kawasaki wzrasta z każdym sezonem. Marka utożsamiana jest z energią i świeżością. Pojazdy malowane są w charkterystycznych kolorach. Kolorem najbardziej kojarzonym z Kawasaki jest kolor lemonki tzw. lemon green. Co rok wypuszczana jest nowa kolekcja stanowiąca niedościgniony wzór dla konkurencji.
Nowe modele 2010
Rok 2010 przyniesie nowe modele Z1000, 1400GTR, Ninja ZX-10R, Versys, KLX125, KLX110.
Oferta, zdjęcia i filmy w linku poniżej
http://www.motomazury.com.pl/produkty/k ... -akcesoria