Indeks odchudzicsieKawasaki KLE 500 ForumKawasaki ZX9R 96 osiągiKawasaki GPZ problem z odpalaniemKawasaki Vulkan 750 alegroKawasaki Vulcan VN 900Kawasaki 250 czy GS 500KAWASAKI KX 250 SILNIKkawasai VN 1500 clasicKawasaki Vulcan 750 na częściKawasaki Kosa gdzie kupić
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • m-jak-milosc.pev.pl
  •  

    odchudzicsie

    yamaha XT 600 a kawasaki KLR650
    Czy posiadacze lub znajomi posiadaczy yamahy xt 600 i kawasaki klr 650
    mogliby sie podzielic uwagami na temat tych motocykli.Jako mlody starzem
    motocyklista od dwuch lat wjezdzalem sie w dwa kola na yamasze 350 xt (89) i
    stwierdzilem ,ze pora juz na awans w hierarhii motocyklowej i kupno czegos
    mocniejszego.Budrzet pozawala mi na wydanie okolo dwudziestu tysiecy na fure
    (najlepiej z salonu).Sentyment zaprowadzil mnie oczywiscie do salonu yamahy
    gdzie nowa xt600 kosztuje okolo 24 tys ,ale z drugiej strony wybor kawasaki
    klr650 jest bardziej kuszacy bo poprostu motocykl jest tanszy - okolo
    20tys.Bede wdzieczny za wszelkie uwagi i komentarze.

    Przy okazji.Zauwazylem wiele pytan o motocykle dla siebie osob
    ponadwymiarowych.Polecam powyzsze bryki wlasnie dryblasom i dlugasom (ja
    198,125)

    deconi



    Czołem !
    Nie byłem posiadaczem żadnego z wymienionych sprzętów, ale miałem okazję kilka
    razy przejechać się i na jednym i na drugim, bo kilku kolegów - fanów enduro -
    takie posiadało. Przewaga Yamahy jest miażdżąca jeśli chodzi o niezawodność i
    to jest główne kryterium na którym oparłbym się wybierając moto spośród
    wymienionej przez Ciebie pary. Dodatkowo XT 600 powinna znacząco stanieć na
    koniec roku (jeśli jeszcze będą dostępne w salonach), bo od nowego roku wchodzi
    XT 660 R, następca tego modelu, ale jeszcze nic nie wiadomo o jego cenie. Ja
    wybrałbym Yamahę, zaś co do opisu używanego Kawasaki KLR 650 znajdziesz go w
    wydaniu specjalnym ŚM "Motocykle Używane".
    www2.gazeta.pl/czasopisma/1,42472,1608016.htmlpzdr
    Szymon



    Czy warto sprowadzac motor z UE
    Prosze o porade, czyli o odpowiedz na tematyczne pytanie, jesli odpowiedz to
    tak to z jakiego kraju i jakie sa szacunkowe koszty takiej operacji.
    Interesuja mnie male motocykle takie jak Suzuki GS 500 lub Honda CB 500 lub
    450 moze jakies Enduro 650 np. Kawasaki KLR 600.



    co jest grane ?? obawiam sie najgorszego :(
    witam niedawno kupilem moto Kawasaki KLR 650 klopoty zaczely sie od tego ze uszczelki pompy wody byly sparciale w skutek czego wyciekal olej z silnika (przez otwor w pompie) i ubywal plyn chlodniczy ktory dostawal sie do oleju po wymianie uszczelek pompy wody olej juz nie wycieka ale mimo 2 krotnego polukania ciagle na kolor kawy z mlekiem (2 razy swiezy nie uzywany olej)i mam wrazenie ze plynu chlodniczego troszke ubylo (ale jeszcze nie sprawdzile m dokaldnie) czy stalo sie to najgorsze czyli pekniety cylinder albo glowica ?? moze tytlko uszczelka pod glowica ?? jak myslicie ?? mozna to jakos sprawdzic ??

    2 pytanie jak bardzo powinno dmuchac z otworu wlewowego oleju bo u mnie dosc mocno dmucha

    pozdro



    jeszcze raz wkleję ten adres gdzie mozna znalesc sporo informacji nt motocykli
    z silnikami diesla - Royal Enfield, MZ Robin, Kawasaki M1030M1 (owo KLR 650),
    Dnepr-Hatz Diesel, Diesel Harley:
    journeytoforever.org/biodiesel_bikes.html
    mysle ze na poczatek strona jak znalazł, jest na niej kilka linkow któe moga
    byc poczatkiem wspanialem przygody ;-)



    APRILIA 450 RXV
    BETA 450 RR
    CAN - AM DS 650
    CAN - AM DS 650 X
    CAN - AM OUTLANDER 800
    GILERA RC 600 R
    HONDA 250 CRFX
    HONDA 400 XR
    HONDA 450 CRF
    HONDA 450 CRF X
    HONDA 450 CRFX
    HONDA 450 F XE
    HONDA 450 X
    HONDA 650 XR
    HUSQUARNA TE 510
    IMPALA METRAKIT TRX 680 CC
    KAWASAKI 650 KLR
    KTM 125 EXC
    KTM 400 EXC
    KTM 450 EXC
    KTM 525
    KTM 525 EXC
    KTM 525 EXC MECA SYSTEM
    KTM 525 EXC RACING
    KTM 525 EXCA
    KTM 525 RALLY
    KTM 525 XC
    KTM 600 RALLY
    KTM 625 SX
    KTM 640
    KTM 640 LC4
    KTM 650 RALLY
    KTM 660
    KTM 660 RALLY
    KTM 660 RALLY REPLICA
    KTM 660 RALLYE
    KTM 690 RALLY
    KTM EXCA
    KTM EXCBA
    KTM LC4
    KTM LKM13L30J111
    KTM RALLY
    PAI 525 XC
    SUZUKI 400 DR-Z
    SUZUKI 450 DR Z
    SUZUKI 450 LTR
    TOT CURSES 450 ENDURO
    TOT CURSES RIEJU
    YAMAHA 350 YFZ
    YAMAHA 450
    YAMAHA 450 WR
    YAMAHA 450 WR F
    YAMAHA 525 EXC
    YAMAHA YFM 700



    najwiekszy zasieg +
    oczywiscie wiem ze mozna zwiekszyc zbiornik, ale wolalbym to miejsce
    przeznaczyc na bambetle.

    no i wiem takze, ze enduro jest szerokim pojeciem
    www.bikez.com/bike/index.php?bike=24385
    www.moto22.com/2007/02/17-kawasaki-klr-650-2008-solo-para-usa
    www.testberichte.de/produktindex/produktindex_450.html
    ;)

    w sumie to bede chcial w przyszlosci zamienic motor na mniejszy-lzejszy (bo od
    gsa to panskich jajec mozna dostac podnoszac), terenowy ale nie do skakania i
    na zawody tylko taki co to nawet powoli, ale piach, blocko i dziury zmeczy
    spokojnie, zeby nie byl ostatnia padaka na szosie, no i zeby zasieg mial
    wlasnie jak najwiekszy.
    tak ze big i vee raczej odpadaja. podobalo mi sie nx4 falcon co kiedys
    szynszyll polecal contacttome tylko zbiornik ma troche maly (15dm3).
    to tak moze tytulem dojasnienia.
    pzdr



    Gość portalu: easy napisał(a):

    > Jeżeli enduro to które.
    Proponuję zacząć od Suzuki DR 350, Suzuki DR 650, lub Yamahę XT 600. Proponuję
    sezon pojeździć po terenie, ostrożnie, jednak konsekwentnie, wyciskać z motocykla
    coraz więcej, bardziej kopny biach, większy zjazd z góri, lub podjazd. Takie
    ćwiczenia w terenie pozwalają błyskawiczne poczuć moc i ciężar motocykla, a błąd
    zwykle niewiele kosztuje (pomijając np. wjechanie w mur, czy drzewo). Choć nie są
    to zawrotne prędkości, to zabawa jest naprawdę przednia, a motocykl nauczy
    respektu i pokory, oraz odsłoni swoje możliwości (wydajność hamulców, możliwość
    skrętów, czy przyspieszenie). Po Jednym sezonie (jeśli okaże się, że jazda w
    terenie, to nie to) można przesiąść się na Hondę Transalp, Africę Twin, Yamahę
    TDM, czy Kawasaki KLE 500, czy KLR 650.

    Zaproponowałem endurki, gdyż jest to dla człowieka z temperamentem
    najbezpieczniejszy sposób na zaadoptowanie się w świecie jednośladów.
    Naturalnie (przy ciągłej samokontroli i doskonaleniu) można zacząć odrazu od
    szosowych enduro (podobnie jak offroadowe enduro preferowane ze względu na
    wzrost), czyli motocykli wymienionych jako ostatnie.

    pozdrawiam
    Paweł Kot



    Gdzie po Ameryce Lacinskiej...? Od Meksyku do Argentyny???
    Jesli tak, to do ktoregos z portow Teksasu bedzie Cie kosztowalo ok 1200
    dolarow a pozniej to juz na wlasnych kolach. Musisz tez przeslac (statkiem) z
    Panamy do Colombia gdyz nie da sie pokonac Darien Gap. Po przejechaniu calej
    trasy o droge powrotna dla motocykla nie musisz sie martwic nawet, gdy
    bedzie to BMW GS, bo niczego innego nie polecam (no, moze jeszcze Kawasaki KLR
    650 po pewnych przerobkach.) Nie ciagnalem motocykla do Ameryki Poludniowej -
    choc jezdzilem w Argentynie i w Chile wypozyczonymi motocyklami - ale
    przejechalem kilkakrotnie cala Ameryke Srodkowa od US do Panamy, ze szczegolnym
    uwzglednieniem Nicaragua, Honduras i El Salvador na wlasnych dwoch kolkach.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •