odchudzicsie
Standard ISO 3779
1 2 3 - 4 5 6 7 8 9 - 10 11 12 13 14 15 16 17
WMI - VDS - VIS
JH2 - RC46D0 - 1M304298
WMI = (World Manufacturer Identifier)
Regiony WMI
Pierwszy znak WMI określa region, w którym znajduje się producent. W praktyce każdy jest przypisany krajowi, w którym znajduje się producent.
J-R = Azja
J = Japonia
Lista WMI niektórych producentów
SAE przydzieliło krajom i producentom symbole WMI. Tablica zawiera często spotykane symbole, jednak istnieje wiele innych.
WMI Producent
JA Isuzu
JF Fuji Heavy Industries (Subaru)
JH Honda
JK Kawasaki (motocykle)
JM Mazda
JN Nissan
JS Suzuki
JT Toyota
JY Yamaha (motocykle)
....
Tak więc twój win zaczyna się na JH2 i oznacza pojazd wyprdukowany w Japonii prez HONDA
No nareszcie ktoś założył ten temat , dzięki Saladin01!. Bez wątpienia flagowym produktem tej firmy czy też korporacji patrząc w kontekście serii MGS są właśnie owe egzoszkielety. Swoją drogą bardzo żałuje że nie dane nam było oglądać jak powstawały pierwsze prototypy czy ogólnie jak zrodził się pomysł i jak wygląda ich produkcja / tworzenie. W Azji wiele koncernów czy też korporacji posiada to ''Heavy Industries'' jako człon w nazwie, chociażby Kawasaki Heavy Industries, Fuji Heavy Industries czy Hyundai Heavy Industries. Myślę że motyw Tokugawa Heavy Industries na pewno rozwinie się w raz z nadejściem Rising i być może nie ograniczy się tylko do napisu który będzie widniał na egzoszkielecie głównego bohatera.
Kawasaki Heavy Industries, Ltd. potwierdziło dzisiaj decyzję o wycofaniu fabrycznego zespołu z mistrzostw świata MotoGP w sezonie 2009.
Firma w komunikacie podkreśla, że główna przyczyną zaistniałej sytuacji jest kryzys gospodarczy, który również na Kawasaki wymógł redukcję kosztów.
Z tego, co zacytowałeś, Sławku, wynika że potaśtałam też Kawasaki z Nissanem...
A męczyło mnie to okrutnie... Bo pamiętałam, że uderzyło mnie właśnie to, że miesza się do tego projektu producent moich ulubionych motorków - więc raczej tego nie powinnam była pomylić... I zaczęłam grzebać w necie dokładniej i znalazłam!
In this ' The Year of Australia's Outback ' 2002 the Woomera Instrumented Range plays host to ' NAL ' The National Aerospace Laboratory of Japan. Following a very successful open day in March 2002 the National Experimental Supersonic Transport ( NEXST-1 ) commenced the functional testing of the Booster/Airplane combination. The first prototype of a supersonic passenger jet liner is to be tested at the Woomera Instrumented Range in South Australia's Outback in late June or early July 2002. The aircraft designed to fly faster than the Concord's maximum cruising speed of 2000 kms per hour will have its first trial launch on the 11th July 2002. The trials are being conducted by the National Aerospace Laboratory of Japan supported by Japanese Heavy Industry Companies including : MHI Mitsubishi, KHI Kawasaki, Fuji and AI Ishikawajima Aerospace. An improved type of Lambda launcher of the Institute of Space and Astronomical Science (ISAS ) is to be used in this series of trials.
Jakby była potrzeba to przetłumaczę - tylko proszę dać mi znać
Komentarze na gorąco
-W pliku z dowódcami - zmień MAD i LIB na POL bo się wywali (przynajmniej mi się wywalało jak o tym zapomniałem ;) I trzebaby dopisać 'sleepleader' przy odpowiednich eventach jeśli ktoś zdecyduje się nie kolonizować Liberii i Madagaskaru
-Event 999166 - ten minusik IMHO powoduje że bonus do positioningu się nie pojawia
-SGO Monrovia 'Murzynek Bambo' - OKRUTNI! :lol: Dajcie chociażby Kalego z "W pustyni w w puszczy" ;)
-Dowódców morskich za mało na imperium kolonialne - panowie bracia, jeżeli jak to ktoś wcześniej mówił każdy okręt ma być odrębną jednostką to potrzeba ich sporo. I w sumie trochę ich mieliśmy - Borys Karnicki ('Dzik'), Stefan de Walden ('Wicher'), S. Kwiatkowski ('Gryf'), Żebrowski ('Żbik'), wymienieni przeze mnie gdzie indziej dowódcy cywilni o doświadczeniu wojskowym i pewnie jeszcze paru których nie pamiętam...
-Klimatycznie by było trochę spolszczyć nazwy przejętych teamów np. Zakłady Przemysłu Ciężkiego Kawasaki zamiast 'Kawasaki Heavy Industry' czy Polsko-Perska Kompania Naftowa im Ignacego Łukasiewicza ;) zamiast 'Anglo-Iranian Oil Company'
-Jak już pokojowo anektujemy LIT, LAT, EST to wartoby dostać trochę ich dowódców i techteamów. A tak BTW - tak naprawdę to miało się nazywać 'Federacja Międzymorza' i wcale nie być faszystowskie ;)
On 2010-06-16, newrom@spamcom.com <newrom@spamcom.com> wrote:
>
> A skad wiesz ze kawasaki Ci sie nie zepsuje ?
>
Bo to jest Kawasaki Heavy Industries a nie jakas Honda.
> PS. chociaz zzr1200 to chyba juz papefek nie traca ;>
Ponoc nie. Urywa tylko sruby alternatora. Ale da sie z tym jezdzic,
w zeszlym roku jezdzilem ze 2 miesiace bo kazdy spec mowil: panie to
jest Kawasaki i to jest normalne.
--
Artur
ZZR 1200
Japonia ostro ogranicza zakupy Apache
za altair.h2.pl
http://www.altair.h2.pl/start-692
Cytat:
Ministerstwo obrony Japonii poważnie ograniczyło planowane zakupy śmigłowców Fuji-Boeing AH-64DJP Apache Longbow. Z planu budżetu na 2008 wynika, że chce ich kupić tylko 13 zamiast wcześniej planowanych 63.
Kupione śmigłowce będą stanowić wyposażenie jedynie jednej eskadry. Z ujawnionego niedawno planu budżetu wynika, że żaden z nich nie będzie dostarczony w 2008. O zasadniczym ograniczeniu liczby kupionych Apache Longbow zdecydował przede wszystkim drastyczny wzrost ceny – z 4,5 do 8,5 mld jenów (79 mln USD).
Do tej pory Japonia kupiła 10 śmigłowców Apache. Kolejne trzy pozyskuje w ramach MTDP (Mid-Term Defence Programme), który ma potrwać do 2009.
AH-64DJP Apache Longbow to japońska wersja amerykańskiego śmigłowca AH-64D. Został on wybrany w sierpniu 2001 pod warunkiem uruchomienia produkcji przez wytwórnię japońską. Wskazano wówczas Fuji Heavy Industries. Planowano zakup nawet 80 śmigłowców uzbrojonych w kpr Stinger.
Prototyp wyprodukowanego przez FHI AH-64DJP został oblatany w styczniu 2006. Już wówczas jego cenę przeszacowano na 7,4 mld jenów. Uroczystość przekazania śmigłowca Japanese Ground Self Defense Force odbyła się 15 marca 2006.
Po rezygnacji z zakupu planowanej liczby AH-64DJP, japońskie ministerstwo obrony poszukuje alternatywnych rozwiązań. Jednym z nich może być przedłużenie eksploatacji i modernizacja śmigłowców AH-1S Huey Cobra. W grę wchodzi także budowa rodzimego śmigłowca na bazie OH-1 produkowanego przez Kawasaki.