Indeks odchudzicsieKawasaki KLE 500 ForumKawasaki ZX9R 96 osiągiKawasaki GPZ problem z odpalaniemKawasaki Vulkan 750 alegroKawasaki Vulcan VN 900Kawasaki 250 czy GS 500KAWASAKI KX 250 SILNIKKawasaki KLX 650 otomotokawasai VN 1500 clasicKawasaki Vulcan 750 na części
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • patryk-enha.pev.pl
  •  

    odchudzicsie

    " />Kochani! Z ogromnym żalem muszę się rozstać z moim motocyklem. Moto to Kawasaki ZL600 Eliminator. Sam, po powrocie, przesiadam się na coś odrobinę większego (już stoi w garażu). Dla zainteresowanych link:

    http://allegro.onet.pl/show_item.php?item=1177778066



    Nie jest to chyba popularny motocykl, bo na moje pytania o niego, nie dostałem żadnej odpowiedzi na tym forum. Na szczęście, na stronie http://chudzikj.republika.pl/ZL600.htm troszkę o nim poczytałem. Znalazłem też na innych forach użytkowników owego moto i potwierdziło się wiele moich spostrzeżeń.
    1. Moto jest bardzo dynamiczne. 60KM budzi respekt- oby najpierw dla użytkownika!!!
    2. Pali 5-7,5, zależy jak jeździłem, ale rzeczywiście, prędkości powyżej 120km sprawiają, że "żłopie".
    3. Mój motocykl ma 32 000km przebiegu i jest w dobrym stanie- nie mogę się wypowiedzieć na temat stanu silnika, bo mój jest dobry i oleju nie łyka!
    4. Motocykl lubi być dobrze wygrzany- lepiej pracuje.
    5. Mam 183 cm wzrostu i myślę, że jest to granica jeśli chodzi o wygodę siedzenia. Dla wyższych osób umiejscowienie podnóżków jest niewygodne, bo kolana są powyżej lędźwi. A podnóżki nie są regulowane.
    6. 13-to litrowy zbiornik paliwa to trochę mało. Dla spokoju ducha muszę go tankować co 200km, szczególnie, że nie ma wskazania poziomu paliwa. Uważam, że zasięg o 100km większy byłby idealny
    7. Nie znalazłem regulacji tylnego zawieszenia! Generalnie moto jest miękko zestrojone więc nawet niewielki próg zwalniający, przejechany zbyt szybko może kosztować "zbicie jaj".
    8. Motocykl waży ponad 200 kg a środek ciężkości ma mocno z przodu więc logika podpowiada trudności z postawieniem na koło- to dało do myślenia przy zakupie- można mieć przeświadczenie, że nie był używany do wyczynów, które go niszczą
    9. Trudno mi się wypowiadać nt innych zalet i wad, bo jest to mój pierwszy motocykl i nie mam punktów odniesienia.
    10. Reasumując- lubię moje moto choć wielu ortodoksów widząc czoperowatą sylwetkę z rzędowym silnikiem prycha z pogardą. Nie rusza mnie jednak to. Uważam, że na pierwsze moto jest dobry: pozwala płynnie jechać już od 2000 rpm, wtedy nie jest zrywny i jest na nim bezpiecznie, choć najlepiej się czuje między 5000 a 7000.moto 010a.jpg

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •