Indeks odchudzicsieKatarzyna Sobczyk O mnie się nie martw mp3Katarzyna Unold Nasza klasaKatarzyna skrzynecka-taniec z gwiazdamiKatarzyna Skrzynecka zdjęcia noweKatarzyna skrzynecka galeria zdjęciaKatarzyna Stankiewicz Nasza klasaKatarzyna Skrzynecka i WaldemarKatarzyna Ostrowska IPNKatarzyna Papińska PsychologKatarzyna figura fotki
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wiator.pev.pl
  •  

    odchudzicsie

    Marcin Rutkowski <marcinrutWYTNI@poczta.onet.plnapisał(a):


    - Rzeczywiście, jest problem. Projektanci Polskich Linii Kolejowych i
    urzędu
    marszałkowskiego nie zgłaszali zapotrzebowania na tak późne kursy - mówi
    Katarzyna Dzierżak-Piotrowicz, rzeczniczka prasowa PKP Przewozy
    Regionalne. - Obecny rozkład działa do 30 czerwca.


    A co do tego mają PLK ?
    MK



     - Jesteśmy gotowi


    podstawić szynobus, jeśli drugi da śląski zakład, bo wtedy zapewnimy pełną
    obsługę ruchu - mówi Katarzyna Dzierżak-Piotrowicz, rzeczniczka prasowa
    Małopolskiego ZPR-u.


    Jak zawsze ta sama odpowiedź . Szkoda tylko że małopolska PLK ka nie idzie w
    ślady śląskiej i nie przywraca strzeżonych przejazdów na swoich liniach .

    No i jeszcze jedno na tej linii szynobus to może i tak ale Elektryczny . ..

    Radek




     - Jesteśmy gotowi
    | podstawić szynobus, jeśli drugi da śląski zakład, bo wtedy zapewnimy pełną
    | obsługę ruchu - mówi Katarzyna Dzierżak-Piotrowicz, rzeczniczka prasowa
    | Małopolskiego ZPR-u.


    No właśnie niech dadzą szynobus. Skoro Śląsk wyciągnął łapy po Żywiec, a z
    tego powodu linia leży w dwóch województwach- to niech zapewnią drugi
    szynobus. Dlaczego małopolski szynobus nie miałby jeździć np na trasie
    Trzebinia-Wadowice, gdzie cała linia jest w małopolskim?


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl



    http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,3588200.html

    Więcej lokalnych pociągów
    Ire
    2006-08-31, ostatnia aktualizacja 2006-08-31 22:37
    PKP przywróci od 4 września do 9 grudnia 22 z 99 połączeń kolejowych, które
    zawiesiły w Małopolsce na początku wakacji.
    Samorząd wojewódzki postanowił dołożyć 6,2 mln zł na deficytowe połączenia.
    Dzięki temu powrócą kursy między Krakowem a Kozłowem (2), Krynicą (2),
    Tarnowem (4), Zakopanem (3), Suchą Beskidzką (2); Skawiną a Oświęcimiem (2);
    Suchą Beskidzką a Zakopanem (3); Nowym Sączem a Tarnowem (2) i Jasłem (2).
    To mniej niż pierwotnie zapowiadała kolejowa spółka. Katarzyna
    Dzierżak-Piotrowicz, rzeczniczka Małopolskiego Zakładu Przewozów
    Regionalnych w Krakowie, nie wyklucza jednak zwiększenia liczby lokalnych
    pociągów, jeśli wzrośnie dotacja urzędu marszałkowskiego, co deklaruje część
    radnych sejmiku wojewódzkiego. W sumie tegoroczne dofinansowanie przejazdów
    pasażerskich przez samorząd małopolski wynosi ponad 34 mln zł.



    Po jutrzejszej prezentacji EN81 (godzina 12.00 Kraków Główny peron 1) bedzie
    obslugiwal pociag 917 na odcinku Krakow Główny odj. 12.49 - Skawina przyj.
    13.21 i pociag 918 na odcinku Skawina odj. 13.26 - Kraków Główny przyj. 13.56.

    Pozdrawiam
    kragus

    Żródło
    Katarzyna Dzierżak &#8211; Piotrowicz
    Rzecznik Małopolskiego Zakładu Przewozów Regionalnych
    w Krakowie



    EN81 na pociagach 917/918 jutro!!!!

    Po jutrzejszej prezentacji EN81 (godzina 12.00 Kraków Główny peron 1) bedzie
    obslugiwal pociag 917 na odcinku Krakow Główny odj. 12.49 - Skawina przyj.
    13.21 i pociag 918 na odcinku Skawina odj. 13.26 - Kraków Główny przyj. 13.56.

    Pozdrawiam
    kragus

    Żródło
    Katarzyna Dzierżak &#8211; Piotrowicz
    Rzecznik Małopolskiego Zakładu Przewozów Regionalnych
    w Krakowie



    Papieskie tramwaje?
    "Specjalny "pociąg papieski" od 3 czerwca rozpocznie regularne kursy pomiędzy
    Krakowem, Kalwarią Zebrzydowską i Wadowicami - poinformowała PAP rzecznik
    prasowy Małopolskiego Zakładu Przewozów Regionalnych PKP w Krakowie, Katarzyna
    Dzierżak-Piotrowicz.
    ........
    W sobotę szynobus mógł zobaczyć papież Benedykt XVI w drodze z Kalwarii
    Zebrzydowskiej do Sanktuarium Bożego Miłosierdzia w Krakowie-Łagiewnikach,
    ponieważ kolejarze ustawili go na stacji kolejowej Łagiewniki, obok której
    przejechał papieski orszak. Pociągowi towarzyszyły kolejarskie poczty
    sztandarowe oraz orkiestra, a także kilkuosobowa delegacja kolejarzy, która w
    prezencie dla Benedykta XVI przygotowała specjalny model tego pojazdu."

    źródło: serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34308,3375993.html



    http://info.onet.pl/904178,10,item.html

    Krakowski Zakład Energetyczny wyłączył prąd dla sieci PKP

    Zakład Energetyczny w Krakowie SA (ZEK) wstrzymał w poniedziałek
    dostawy prądu do pięciu kolejowych punktów trakcyjnych na terenie
    województwa małopolskiego - poinformowała w poniedziałek PAP
    rzecznik ZEK Ewa Groń.

    Wyjaśniła, że powodem tej decyzji są długi spółki PKP Energetyka
    w Warszawie, sięgające kilku milionów złotych. Groń nie chciała
    jednak ujawnić dokładnej kwoty zadłużenia.

    Dodała, że jeśli PKP nie zacznie spłacać długu, ZEG zapowiada na
    najbliższe dni dalsze odłączenia prądu: we wtorek czterech, a w
    środę sześciu kolejnych punktów trakcyjnych.

    Odłączone w poniedziałek punkty trakcyjne znajdują się w
    południowej części województwa, w Osielcu, Chabówce, Lasku,
    Stróżach i Ptaszkowej.

    Groń powiedziała, że decyzja wstrzymania dostaw prądu do punktów
    trakcyjnych, została podjęta po fiasku rozmów prowadzonych przez
    krakowski zakład energetyczny z PKP Energetyka, dotyczących
    spłaty zobowiązania.

    "Spółka kolejowa deklarowała, że wpłaty mogą nastąpić pod koniec
    maja. Z naszej strony nie możemy sobie pozwolić na tak długie
    kredytowanie tego odbiorcy, stąd decyzja o wyłączeniach" -
    powiedziała Groń.

    Jak poinformowała PAP rzecznik Małopolskiego Zakładu Przewozów
    Regionalnych PKP, Katarzyny Dżierzak-Piotrowicz, wyłączenie prądu
    powoduje kilkunasto- do kilkudziesięciominiutowych opóźnień
    pociągów jadących w kierunku Zakopanego i Nowego Sącza.

    "Na odcinkach pozbawionych prądu zastosowaliśmy zastępczy tabor
    spalinowy. Powoduje to jednak utrudnienia i opóźnienia pociągów"
    - powiedziała rzecznik.

    Krakowski zakład energetyczny już wcześniej wstrzymywał dostawy
    prądu do nietrakcyjnych obiektów PKP, głównie do budynków
    administracyjnych.



    http://www1.gazeta.pl/krakow/1,35798,1780275.html

    ( jeśli już było na grupie to przepraszam )

    Pociąg odjechał bez pasażerów

    Małgorzata Nałęcka 17-11-2003, ostatnia aktualizacja 17-11-2003 20:30

    Pociąg relacji Wrocław-Zamość miał odjechać z dworca w Płaszowie o godzinie
    17.03. Niedługo przed 17 zapowiedziano godzinne opóźnienie. Po 40 minutach
    okazało się jednak, że opóźniony pociąg już był, a nawet odjechał. Nie
    zabierając oczekujących nań pasażerów

    Zdarzyło się to w czwartek 13 listopada. Pani Halina musiała być Zamościu w
    piątek rano. Prowadzi tam zajęcia w Wyższej Szkole Zarządzania i
    Administracji. Przyjechała na dworzec w Płaszowie sporo przed planowanym
    odjazdem pociągu, przed g. 17 usłyszała komunikat o opóźnieniu. 40 minut
    później podeszła do kasy z pytaniem, ile jeszcze będzie musiała czekać na
    pociąg. Kasjerka poinformowała ją, że pociąg do Zamościa właśnie odjechał.
    Dyżurny peronowy nie zapowiedział ani wjazdu, ani odjazdu pociągu.

    Na pewno nie zatrzymał się on na wyznaczonym peronie, gdzie czekali
    pasażerowie, m.in. starsza pani, która tylko na jeden dzień przyjechała do
    Polski z Paryża, oraz kilkoro studentów. Pani Halina próbowała zadzwonić do
    dyżurnego peronowego.

    - Pani zapowiadająca przyjazdy i odjazdy pociągów rzuciła tylko słuchawką
    bez słowa wyjaśnienia czy przeprosin - relacjonuje pasażerka.

    Zrobionym w konia podróżnym pozostało więc tylko czekać na następne
    połączenie o północy oraz wpis do książki skarg i zażaleń, co też uczynili.

    - Mamy sygnały o czwartkowym zajściu. Powodem opóźnienia i dezinformacji
    było zamknięcie torów pomiędzy dworcami Kraków Główny i Kraków Płaszów,
    pociągi jeździły jednym torem i nie dało się ustalić, na którym peronie
    staną. Za zaistniałą sytuację wszystkich podróżnych bardzo przepraszamy, a
    pracownik odpowiedzialny za to zaniedbanie zostanie ukarany. Wszczęliśmy już
    dochodzenie - tłumaczy Katarzyna Dzierżak-Piotrowicz, rzecznik Małopolskiego
    Zakładu Przewozów Regionalnych.




    Pociąg relacji Wrocław-Zamość miał odjechać z dworca w Płaszowie o
    godzinie
    17.03. Niedługo przed 17 zapowiedziano godzinne opóźnienie. Po 40 minutach
    okazało się jednak, że opóźniony pociąg już był, a nawet odjechał. Nie
    zabierając oczekujących nań pasażerów


    LOL


    Zdarzyło się to w czwartek 13 listopada. Pani Halina musiała być Zamościu
    w
    piątek rano. Prowadzi tam zajęcia w Wyższej Szkole Zarządzania i
    Administracji. Przyjechała na dworzec w Płaszowie sporo przed planowanym
    odjazdem pociągu, przed g. 17 usłyszała komunikat o opóźnieniu. 40 minut
    później podeszła do kasy z pytaniem, ile jeszcze będzie musiała czekać na
    pociąg. Kasjerka poinformowała ją, że pociąg do Zamościa właśnie odjechał.
    Dyżurny peronowy nie zapowiedział ani wjazdu, ani odjazdu pociągu.


    LOL2


    Na pewno nie zatrzymał się on na wyznaczonym peronie, gdzie czekali
    pasażerowie, m.in. starsza pani, która tylko na jeden dzień przyjechała do
    Polski z Paryża, oraz kilkoro studentów. Pani Halina próbowała zadzwonić
    do
    dyżurnego peronowego.


    tu juz ROTFL


    - Pani zapowiadająca przyjazdy i odjazdy pociągów rzuciła tylko słuchawką
    bez słowa wyjaśnienia czy przeprosin - relacjonuje pasażerka.


    To normalne zachowanie pracownikow PKP - nie ma jak panstwowa posada.


    Zrobionym w konia podróżnym pozostało więc tylko czekać na następne
    połączenie o północy oraz wpis do książki skarg i zażaleń, co też


    uczynili.

    Ciekawe co to da.


    - Mamy sygnały o czwartkowym zajściu. Powodem opóźnienia i dezinformacji
    było zamknięcie torów pomiędzy dworcami Kraków Główny i Kraków Płaszów,
    pociągi jeździły jednym torem i nie dało się ustalić, na którym peronie
    staną. Za zaistniałą sytuację wszystkich podróżnych bardzo przepraszamy, a
    pracownik odpowiedzialny za to zaniedbanie zostanie ukarany. Wszczęliśmy
    już
    dochodzenie - tłumaczy Katarzyna Dzierżak-Piotrowicz, rzecznik
    Małopolskiego
    Zakładu Przewozów Regionalnych.


    Oczywiscie... Ciekawe czy zwrocili/zamierzaja zwrocic chociaz za bilety.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •