Indeks odchudzicsieudtawienia karty sieciowej NVIDIAkarty rejestracji elektronicznej grykarty super Strikes kupnokarty klasyczne Postaw teraz za darmokarty kredytowe problemy na kasiekarty rozkłady Wróżenie z kartKarty pamięci do siemensa S65karty pamięci mikro sdKARTY PRACY z języka polskiegokarty zasiłkowe na jaki okres
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • hafciarstwo.pev.pl
  •  

    odchudzicsie

    Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:

    PROJECT MANAGER

    Lokalizacja: Warszawa
    Nr ref.: PMW/08/09

    Oczekujemy:
    • Praktycznej znajomości metodyk zarządzania projektami (Prince2, PMI/PMBOK etc.)
    • Doświadczenia w prowadzeniu złożonych projektów informatycznych w międzynarodowym otoczeniu
    • Znajomości zasad funkcjonowania produktów bankowych (kart płatniczych, kredytów, depozytów) od strony procesowej
    • Wykształcenia o charakterze informatycznym
    • Dobrej znajomości j. angielskiego
    • Predyspozycji do koordynowania pracy interdyscyplinarnych zespołów
    • Dokładności w dokumentowaniu działań projektowych
    • Mile widziane: Certyfikat PMP lub PRINCE 2


    Oferujemy:
    • Pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
    • Możliwości rozwoju i realizowania swoich pomysłów
    • Atrakcyjne wynagrodzenie



    Jeśli czujesz, że potrzebujemy właśnie Ciebie zgłoś się niezwłocznie do nas przesyłając na adres rekrutacja@coreteam.pl [size=150][/size]swoje CV z nr referencyjnym ‟PMW/12/09” w temacie.

    Prosimy o dopisanie klauzuli na aplikacji: ‟Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz.883)”.



    " />
    ">Zlecę napisanie opracowania, najchętniej w ogólnoprzyjętej formie pracy typu magisterskiej
    Bardzo ładne sformułowanie, czy łatwiej dzięki niemu oszukać sumienie?


    Na marginesie: pracę magisterską obroniłem w 2001 roku pisząc o rynku kart płatniczych w Polsce (mogę udostępnić, jeśli ktoś lubi czytać o dinozaurach). Obecnie pracuję w jednym ze stołecznych szpitali , który certyfikat jakości już posiada, ale wg mnie nie jest to tak, jak powinno wyglądać. Z drugiej strony moja wiedza nie jest na tyle bogata, żeby cokolwiek zmieniać na podstawie dostępnych setek pozycji książkowych - z braku wolnego czasu chociażby. A opracowanie w takiej formie przez studenta SGH będzie zbiorem najważniejszych spraw, na które należałoby zwrócić uwagę. Może jak już dzieci podrosną znajdę i czas, i fundusze na podyplomówkę w tym kierunku... Ale póki co...

    Tyle słowem wyjaśnienia, które rzeczywiście się należało.




    Ten człowiek był prawie tak dużą tajemnicą jak loot sam w sobie. I nie‌to nie jest Bóg Lootius

    Magnus: Dawniej gdy byłem na stanowisku Menadżera Równoważącego (Balancing Manager) pracowałem dużo więcej samemu. Tworzyliśmy grupę oczywiście, jednakże miałem dużo więcej indywidualnych obowiązków związanych z równoważeniem. Teraz nigdy nie pracuję sam. Istnieje duża grupa projektantów systemu, która zajmuje się tym razem ze mną. Wszystko jest również dużo bardziej zautomatyzowane.

    Planety w synchronizacji

    Automatyzacja systemu nie oznacza jednak mniejszego nakładu pracy dla Magnusa i jego ludzi. Podział na MindArk i First Planet Company oraz wprowadzanie nowych planet przyniosło całą masę nowych wyzwań i zadań dla Niego i grupy równoważącej.

    Magnus: Muszę przyznać, iż było ciężko pozwolić Marco i jego drużynie robić co chcą bez maczania w tym moich palców. Zajęło mi to trochę czasu aby się do tego przyzwyczaić, jednakże nie uważam tego za złą rzecz.

    Magnus: Równoważenie planet między sobą jest również nielada wyzwaniem. Podstawy muszą być te same, jednakże chcemy by każda z planet oferowała coś zupełnie innego, unikatowego.

    Reporter: Czy jedna planeta będzie tańsza od drugiej?

    Magnus: Cóż, leży to poniekąd po stronie naszych partnerów (Planet Partners), i zależy od tego jakie chcą by ich planety były. Podstawy jednakże muszą pozostać takie same. Znaczy się mogą wybrać odpowiednik Snablesnota Young na ich najmocniejszego potwora i przez to mogą być tańsi, jednakże warstwy muszą pozostać identyczne. System postępu i rozwoju postaci musi być dokładnie zrównoważony pomiędzy planetami. Same planety mogą się jednak rozwijać w zupełnie innych kierunkach.

    Reporter: Patrząc na strony internetowe partnerskich planet wygląda, że będą się bardzo różnić od siebie. Będą światy oparte na filmach, będzie efekt podróży w czasie, zabijanie zombie, Sci-Fi i Fantasy. Jedno obok drugiego.

    Magnus: Chcemy aby były tak różne jak to tylko możliwe, ale muszą ze sobą dobrze współpracować. Rozumiesz?

    Reporter: Więc nie będziemy mogli zlootować wielu Modified First Aid Packs na każdej planecie z osobna?

    Magnus: He He He, nie. To by nie działało zbyt dobrze. Ma być możliwość przenoszenia przedmiotów z jednej planety na drugą, więc taki scenariusz mógłby bardzo zakłócić ekonomię niektórych planet.

    Banki wirtualne

    Od samego początku MindArk koncentrowało się na połączeniu wirtualnej rzeczywistości z prawdziwym życiem. To już miało swoje odzwierciedlenie z różnorakim efektem w takich projektach jak New Oxford, Vexed Generation, system reklam wewnątrz świata, venty łączące się z prawdziwym życiem, karty płatnicze oraz ich ostatni projekt: The MindBank

    Magnus: To będzie w gestii planet partnerskich czy będą chciały również iść ścieżką łączącą wirtualną rzeczywistość z prawdziwym życiem, jednak wiem że krąży już wiele pomysłów. Myślę, że jest kilka ekscytujących rzeczy w drodze. Bank również ułatwi firmom połączenie z platformą Entropia Universe, ponieważ większość systemów jest już na swoim miejscu. Bank jest również gwarancją jakości i bezpieczeństwa dla firm, które chcą wejść w świat Entropii.

    Magnus: Te rzeczy jednak potrzebują czasu. Bank był w planach już od bardzo dawna, jednak próby przekonania świata bankowców do zrozumienia naszej rzeczywistości są wyzwaniem same w sobie. To nie jest coś z czym stykają się na co dzień. Jednak udało nam się uzyskac licencję.

    Z MindBank przyszłość wygląda dużo lepiej dla bardzo oczekiwanych kart płatniczych. Co prawda zostały już wprowadzone jakiś czas temu, jednak nie okazały się tak stabilne jak sobie tego życzyli.

    Magnus: Karty płatnicze zostaną przywrócone, tak. Nie ma jeszcze ustalonej przewidywanej daty przywrócenia tego systemu, jednakże na pewno wróci. Potrzeba jednak na to trochę czasu.


    Źródło.



    Drodzy gracze Runes of Magic:

    Po czytaniu wielu postów i tematów na forum przez ostanie parę dni, zbieraniu opinii o grze i kilku długich wewnętrznych dyskusjach, nadszedł czas by pokazać wam obecny stan rzeczy.

    Gra jest w fazie Open Bety przez prawie 50 dni i wszyscy wiemy, ze ostatnie parę tygodni nie były tak dobre jakbyśmy tego sobie chcieli - chodzi głównie o stabilność, samą "zawartość" gry i ogólne jej dopracowanie.

    Dostaliśmy niezwykle dużo opinii na rożne tematy, ale niestety musieliśmy wybrać te, które są najbardziej palące. Oto one:

    Opóźnienie patcha, testserwer
    Wcześniej zapowiedzieliśmy, ze nie będziemy publikować zadnej nowej treści przez dniem 12 lutego tego roku, ponieważ w tym tygodniu ludzie z Runewaker świętują Chiński Nowy Rok. Informowaliśmy również o tym, ze zanim patche będą publikowane, będą one testowane na naszym testsewerze.

    Wiemy, ze w obecnych warunkach nie koniecznie jest to, według Was, najlepsza decyzja - wiemy, ze wielu graczom client regularnie crashuje, a innym gra wydaje się beznadziejne zoptymalizowana. Wiemy, ze te problemy, jak i wiele innych, powinny zostać poprawione tak szybko jak to możliwe.

    Jednakże są powody tgo opóźnienia:
    Handel diamentami w Auction House
    Kilka tygodni temu musieliśmy wyłączyć możliwość handlu diamentami przez Auction House ponieważ byliśmy ofiarami kradzieży kart kredytowych. Niektórzy zewnętrzni sprzedawcy użyli skradzionych kart kredytowych by kupić od nas diamenty i następnie sprzedawać je graczom po znacznie niższych cenach niż nasze. Wszystkie transakcje zostały anulowane przez firmy zarządzające kartami kredytowymi które zostały skradzione po odkryciu owego incydentu.

    Jak możecie sobie wyobrazić to był dość ciężki dla nas cios - sprzedaż diamentów to nasz główny dochód, bez tego nie moglibyśmy utrzymywać serwerów i kontynuować rozrostu treści w grze.

    Jednakże chcemy by możliwość handlu diamentami wróciła tak szybko jak to możliwe, dlatego rozmawiamy z zewnętrznymi serwisami płatniczymi by móc poprawić bezpieczeństwo i poziom serwisu.

    Gdy tylko będziemy mieli pewność bezpieczeństwa, włączymy możliwość handlu diamentami w grze.

    Balansowanie Mobów/Dropów/NPC - PC
    W pewnym sensie dodaliśmy trochę bardzo ciężkich mobów, które są wyzywaniem dla nawet wielu graczy na raz. Owi 1-strzałowcy są obecnie "pod lupą" - sprawdzamy ich zachowanie, siłę i loot z nich spadający.

    Sam loot jest czymś co wymaga "dostrojenia" - obecnie badamy dropy każdego elite moba i bossa. Gdy cały proces zostanie skończony, zapewniamy, ze gracze będą otrzymywać adekwatną do wyzwania nagrodę.

    Balansowanie itemów z Item Mall
    Wiele graczy jeste niezadowolonych z itemów które można znaleźć w Item Mall. Wiele z owych itemów można otrzymać tylko z item malla, a było zapowiadane, ze kazdy item będzie można otrzymać nie wydając grosza. Otworzyliśmy "Phirius-Token" (aka Bierdine Token) Shop. Póki co można tam dostać tylko małą część itemów, które można kupić za diamenty, ale planujemy zmianę zaistniałego stanu rzeczy.

    Dodatkowo niektóre itemy z item malla, które można tylko tam nabyć, będą w przyszłości wypadać z bossów.

    Spamboty i zasady nazywania postaci
    Zasady Runes of Magic zabraniają graczom spammować, używać programów, które same grają (boty) i dawać graczom dyskusyjne imiona.

    Mówiliśmy juz wiele razy, ze chcemy by gra była równa dla wszystkich - więc prosimy o reportowanie każdego bota spammera czy postaci o wątpliwej nazwie. Od razu.

    Nasz support będzie sprawdzał każdy przypadek i w miarę słuszności tego kroku usuwał konto o którym mówi raport.

    Bugi i sugestie
    Twoja opinia się liczy! Chociaż nie możemy szczegółowo odpowiedzieć na każdy z Twoich bug-reportów czy sugestii, zapewniamy, ze wszystkie je czytamy.

    Wszystkie bug-reporty są dodawane do naszego wewnętrznego bug-trackera i nadawane im są odpowiednie priorytety. Każdego tygodnia przesyłamy listę znalezionych błędów do Runewaker gdzie zostają one naprawiane. Pamiętaj, ze nie możemy usunąć wszystkich bugów na raz, gdyż każdy z nich jest wywoływane przez interakcję kilku systemów gry. Naprawianie ich wymaga czasu.

    Twoje sugestie tez są dla nas ważne! Kazdą z nich rozpatrujemy i dyskutujemy czy warto wprowadzić Twój pomysł w grę. Więc jeśli masz pomysł, który wydaje Ci się dobry - pisz śmiało.

    Pierwszy Hotfix będzie w pierwszym tygodniu lutego
    Skontaktowaliśmy się juz z firmą Runewaker i poprosiliśmy ich o rozpoczęcie pracy nad kolejnym patchfixem które miałby łatać najbardziej palące błędy. Owy patch będzie wprowadzony w życie gdzieś w kole następnego tygodnia.

    Dodatkowo wyczyścimy debt wszystkim postaciom.

    Kiedy będziemy mieli pewność, ze obecna sytuacja została poprawiona wszyscy gracze dostaną mały dowód naszej wdzięczności za Waszą cierpliwość...


    Mam nadzieję, ze owy tekst pozwoli wam na lepsze zrozumienie obecnej sytuacji i potwierdził fakt, ze zbieramy Wasze zaangażowanie i krytykę na forum. Nie wszystko może być perfekcyjne, ale uczymy się na własnych błędach.

    W końcu, chcielibyśmy Wam podziękować za Wasz support i mamy nadzieję, ze dalej będziecie cieszyć się z Runes of Magic

    JĂśrg "Kerensky" Koonen
    Community Manager Runes of Magic (EN/EU)

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •