Indeks odchudzicsiePustaki Leier 40 CenaKawasaki ZZR 250 CenaKasprowy Wierch cena wyciągupustaki gipsowe CenaPustaki szklane cenaKAYABA VITARA CenaPustak CenaZ80H cenaKarnisze Cenakawalerka Cena
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • asael.keep.pl
  •  

    odchudzicsie


    ROBBO 2 wrote:
    No to lakierowane auto, i uwazasz ze przy sprzedazy to auto bedzie
    tyle samo warte jak kupiec sprawdzi grubosc lakieru to na 200%
    zazyczy rabatu za BITE auto.


    Eee, nie, Robbo 2, przecież gość pisał, że wymienili części, wiec nowe są
    polakierowane jak oryginał. Ale zapewne należało by podkreślić, że takie
    auto po wypadku ma założone kilka _nowych_ części w miejsce starych, więc
    cena powinna być wyższa. ;-)

    Dżizes Chrajsler, toż ten facet z pogotowia to jakiś oszołom. Czytam i
    czytam i im więcej się wypowiada, tym bardziej się pogrąża.
    Gościu, szkoda mi Cię, że zostałeś wywalony zza steru karetki, może mógłbyś
    jako zawodowiec potrenować OS-y jeszcze do jakichś 220 tys km...

    Jesteś żałosny, zadufany w sobie, zazdroszczę Ci jednak tego, że nie masz
    kompleksów. Żadnych. I zahamowań też. Jedyne co posiadasz, to chorą
    wyobraźnię...

    Na szczęście mieszkasz daleko ode mnie i jest mała szansa, abym spotkał Cię
    na drodze...

    Pozdrawiam Grupowiczów

    Arjano




    Lipton wrote:
    | I nagle , zagadnąwszy o te nowe karetki usłyszałem:
    | " panie! od 30 lat jeżdżę w tym pogotowiu i takich gównianych karetek
    | jeszcze nie widziałam!" "W ogóle nie są przystosowane do naszych potrzeb"

    Czy chodzi o te nowe peugeoty?  Moge poweszyc :-)


    http://www.portal.uzp.gov.pl/pl/site/uzp/bzp/pokaz/index_html_uzpweb?...

    Innego przetargu na 14 ambulansów nie znalazłem.

    Cena: 2335246 PLN (bez VAT)

    pozdrawiam,

    mirek



    Moe ktoś jest w stanie rozwiać moje wątpliwości dotyczące
    skomunikowania nowego obiektu McD.....
    Poruszałem to już wcześniej.
    Przecież w dni targowe z Kilińskiego nie da się wyjechać.

    - jak McD zamierza rozwiązać wjazdy/wyjazdy z ul. Kilińskiego do
    swojego obiektu w tak bliskiej odległości od Alei?
    - czy powstanie nowe skrzyżowanie na wysokości skrętu do hotelu
    Gromada z ul. Kilińskiego?
    - czy powstanie nowa sygnalizacja świetlna?
    - czy dostawy będą realizowane od strony ul. Focha?
    - cyz McD zostal zobowiazany do sfinansowania przebudowy ukladu
    drogowego na wlasny koszt?

    Podobnbo był to przetarg OFERTOWY - więc jak mniemam opróćz ceny
    wymagana była od oferentów koncepcja zabudowy.
    Czy ktoś ją widział na oczy???

    Ja osobiście bez gruntownej przebudowy skrzyżowania Kilińksiego z
    Aleją (nowe pasy do skrętów, światła) zupelnie tego nie widze.
    O wyjezdzie karetek pogotowia nie wspominam.



    sladem artykulu
    www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20030924/BYDGOSZCZ/109241759

    " ZDROWIE. Przetarg na karetki.
    Od kogo "erki "?

    Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego ogłosiła przetarg na dzierżawę karetek.

    Stacja pogotowia jest właścicielem 3 karetek, 14 kolejnych wynajmuje.
    Wkrótce wygasa kontrakt z Aleksandrem Konarzewskim na dzierżawę samochodów.
    Ogłoszono więc przetarg.
    - Nikt jeszcze ofert nie złożył - poinformowała zastępca dyrektora
    pogotowia Ewa Stefańska.
    W przetargu ma zamiar wziąć udział także dotychczasowy kontrahent, który
    oferuje volkswagen. Sprzęt ratowniczy, czyli wyposażenie każdej karetki należy
    do pogotowia. O wyborze pojazdów zdecyduje cena. Liczba wynajmowanych
    ambulansów nie zmieni się. Jakie będą nowe karetki - dowiemy się w listopadzie.


    (jn.)

    24 Września 2003 "


    radca



    sladem artykulu
    www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20030924/BYDGOSZCZ/109241759

    " ZDROWIE. Przetarg na karetki.
    Od kogo "erki "?

    Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego ogłosiła przetarg na dzierżawę karetek.

    Stacja pogotowia jest właścicielem 3 karetek, 14 kolejnych wynajmuje.
    Wkrótce wygasa kontrakt z Aleksandrem Konarzewskim na dzierżawę samochodów.
    Ogłoszono więc przetarg.
    - Nikt jeszcze ofert nie złożył - poinformowała zastępca dyrektora
    pogotowia Ewa Stefańska.
    W przetargu ma zamiar wziąć udział także dotychczasowy kontrahent, który
    oferuje volkswagen. Sprzęt ratowniczy, czyli wyposażenie każdej karetki należy
    do pogotowia. O wyborze pojazdów zdecyduje cena. Liczba wynajmowanych
    ambulansów nie zmieni się. Jakie będą nowe karetki - dowiemy się w listopadzie.


    (jn.)

    24 Września 2003 "


    radca




    Samoloty F-16 nie będą droższe o 700 milionów dolarów, jak to sugeruje
    Życie
    Warszawy - zapewnia Ministerstwo Obrony. Gazeta pisze, że odpowiedzialni
    za
    zakup nowych samolotów wielozadaniowych dla polskiej armii zapomnieli
    uwzględnić koszty wynikające z konieczności zapłacenia podatku VAT, akcyzy
    i
    cła od zakupu broni spoza Unii Europejskiej. Rzecznik MON powiedział
    Informacyjnej Agencji Radiowej, że podatek VAT nie będzie odprowadzony do
    Brukseli, jak to pisze Życie Warszawy, a do budżetu państwa. Z tego powodu
    można mówić jedynie o operacji czysto księgowej, a nie wyższej cenie
    samolotów.
    "Pieniądze na ten kontrakt dostajemy z budżetu państwa i odprowadzamy do
    fiskusa, czyli też budżetu. Nie wywożony jest z tego tytułu za granicę
    żaden
    dolar" - powiedział rzecznik resortu obrony.
    Eugeniusz Mleczak dodał również, że opłaty celne zostały uwzględnione w
    cenie
    samolotu i mieszczą się w wartości kontraktu, czyli sumie 3,5 miliarda
    dolarów. Według rzecznika MON takie opłaty dotyczyłyby także samolotów
    oferowanych nam przez europejskich producentów, a to z uwagi na to, że
    posiadają one silniki lub uzbrojenie spoza Unii Europejskiej.
    Pierwsze F-16 zaczną latać w barwach polskiego lotnictwa wojskowego za 3
    lata. Reszta do końca roku 2008.


    Rewelacja. Wynaleźliśmy nowy manewr wykonywany na F16  - "manewr księgowy".
    Prawa autorskie dla MON.
    A jak karetki pogotowia i sprzęt medyczny dla
    _państwowych_ polskich szpitali nie mógł przekroczyć granicy to wtedy
    pieniędzy nie było.
    Wszystkiemu było winne rozpasanie emerytów pobierających leki i chciwe
    pielęgniarki...
    Dla amerykańskiej broni pieniądze można przekładać. Czy nikt nie widzi co
    się dzieje?

    Pzdr.
    Artur



    Ciag dalszy moich rozwazan...

    Po prostu zastanawialem sie co moznaby zrobic, zeby pracownicy pogotowia nie
    mieli w tym interesu. Czulbym sie bezpieczniej w razie reanimacji :)

    Nieuczciwosc rozwala tutaj wolna konkurencje. Gdyby zaden zaklad nie
    probowal zdobyc informacji wczesniej byloby w zasadzie dobrze, ale tak nie
    jest... i mysle, ze taki rynek wymaga jednak jakiejs regulacji... Tylko
    jakiej?

    1
    Regulacje prawne typu kto podaje informacje o ... do zakladu uzytecznosci
    ... bla bla bla pozostawiam bez komentarza... nie przejdzie, nie w naszym
    spoleczenstwie.

    2
    Ustalone ceny na uslugi na takim poziomie, zeby nie oplacalo sie przekupywac
    lekarzy (zle - i tak w przypadku zysku bedzie jakies przekupstwo. Wiadomo im
    wiecej pogrzebow tym wiecej kasy)

    3
    Koalicja zakladow pogrzebowych - zeby nie placic lapowek. Wiadomo, ze podaz
    jest stala i usluga bedzie. Mogliby wtedy podniesc zyski i obnizyc ceny
    uslug.
    (tak jak napisalem w poscie wyzej)
    Przeszkody jakie widze, to:
    jak one sie dogadaja po tylu animozjach... Jako narod jestesmy bardzo
    klotliwi.
    jak beda dzielic sie zyskami - czy dlugo bedzie panowac zgoda. Ci lepsi
    chcieliby wiecej Ci gorsi nie chcieliby mniej...
    jak przeciwdzialac nieuczciwym nowym firmom. Wiadomo, ze nowe firmy nie
    bardzo chcialby sie stosowac do takich "ustnych regulacji" i moglyby zaczac
    podkupywac lekarzy.

    4
    Sprzedaz wieczystych licencji? Powiedzmy na danym terenie jest stala liczba
    licencji (zalezna od umieralnosci) np. w miescie A jest ich 10. Pierwotnie
    nabywaloby sie je w drodze licytacji, wtornie jak kto chce. Cena licencji
    ksztaltowalaby sie podobnie jak kazdego papieru wartosciowego (zaleznie od
    stopy procentowej)
    Liczba licencji bylaby taka, ze zapewnialaby obrot dla kazdej f-my. Dalej
    moglyby ze soba konkurowac jakby chcialy. Za udowodniona probe przekupstwa
    licencje traciloby sie bezpowrotnie. Przepadalaby na rzecz wladz
    miejscowych - te moglyby ja odsprzedac kolejnej firmie. Ponadto f-my
    musialyby miec pewnosc, ze nagle komus nie odbije i nie zwiekszy drastycznie
    liczby licencji na danym terenie - to musialoby jakos byc scisle regulowane
    na wyzszym szczeblu, zaleznie od stanu demograficznego spoleczenstwa.

    Mankament tego rozwiazania jest taki, ze f-my realizowalyby rente
    ekonomiczna... ale taki bylby nasz koszt za bezpieczenstwo w karetkach
    pogotowia.

    Macie inne propozycje?

    Aha nie zamierzam otworzyc interesu... :)

    pzdr

    tys



    misiak.bk napisał:

    > firmy nie sa
    > > zainteresowane
    > nie wiem jak u was bo u nas TK i NMR głównie stoi na firmach prywatnych
    > współpracujacych ze szpitalami.

    w tym wypadku bardziej oplaca sie wziac w leasing uzadzenie przez sam szpital, ale powtarzam - nowoczesne urzadzenie jest zbyt drogie, zeby oplacila sie instalacja - ceny placone przez nfz pokrywaja amortyzacje i serwis sprzetu przestarzalego i pensje technika na poziomie 1000 zl brutto (na lekarza juz brakuje) - dobry sprzet (na poziomie marnej przecietnej europejskiej) maja niekiedy szpitale specjalistyczne, wojewodzkie i uniwersyteckie, bo moga miec dodatkowe zrodla dochodow z np programow finansowanych przez samorzady, badan naukowych, dzialalnosci fundacji itp, ale jest to latanie dziury czymkolwiek

    > > konsultanci krajowi nie wyceniaja swiadczen - robia to urzednicy NFZ
    > posadzeni
    > > na stolkach przez politykow - robia to chyba rzucajac kostka
    >
    > nie mogę sie z toba zgodzić, bo osobiście widziałem jak to robi konsultant
    > (interna). Bzdurą jest twierdzenie, że robi się eg. "widzi mi się". Jeśli
    > chcesz mieć rzeczywiste koszty to musiałbyś sie rozliczać na zasadach podobnych
    >
    > do amerykańskiego DRG (szczególnie w przypadkach nietypowych.

    byc moze ilosc punktow jest konsultowana, ale wycena punktu zalezy od decyzji NFZ w danym roku
    ilosc punktow i ceny sa z sufitu
    nie ma mozliwosci innego rozliczania procedur z nfz, nfz nie przewiduje sytuacji nietypowych

    > > transport chorego miedzy szpitalami finansowany jest z budzetu szpitala
    > > zlecajacego, nie z pieniedzy na ratownictwo - szpital "zamawiajac karetke
    > "
    > > zawsze placi
    >
    > Nie znasz przepisów. Zgodnie z zapisami ustawy (w tej części, która jest
    > zawieszona) RTM byłoby finansowane z budżetu bezpośrednio, natomiast kasa NFZ
    > szła by na transport sanitarny. Dodatkowo zmiana zarządzenia MZ (poszerzenie
    > katalogu osób uprawnionych do bezpłatnego lub częściowo płatnego transportu).
    > Odciązyłoby was to finansowo.

    mylisz sie zupelnie - co innego ratownictwo, co innego transport szpitalny
    do transportu szpital uzywa wlasnych karetek lub wynajmuje po rynkowej cenie od np pogotowia, Falcka itp

    >
    > > jest zle - szpital sklada sie z kilkudziesieciu (moze kilkuset?) budynkow
    >
    > dosc
    > > swobodnie rozrzuconych - sa gigantyczne koszty transportu, ogrzewania,
    > > remontow, administracji
    > > trzeba zbudowac nowy szpital od podstaw - to sa ponadstuletnie zaniedbani
    > a!
    >
    > Może czas zlikwidować tak nieopłacalna jednostke i stworzyć coś od podstaw.
    > Skoro kasa idzie tylko w podtrzymanie struktury, która i tak nigdy nie będzie
    > funkcjonalna to moze lepiej się zadłużyć i zbudować coś nowego, a przy okazji
    > uwolnić się od czapy typu urząd marszałkowski, czy powiat.

    jestem za - pisalem o szpitalu uniwersyteckim w krakowie
    tez jestem za jego likwidacja

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •