odchudzicsie
Witam.
Cb radio z 40 kanałami AM/FM
Antena samochodowa albo lepiej STORM zamontowana na żurawiu tak aby nie przeszkadzała w pracy i była odsłonięta. Oddalona od radia około 5m lub zamontowana np na metalowej kabinie. Co do zasilania nie wiem co wy tam u góry macie za napięcie ale można dostosować. Możesz kupić kieszeń do radia i zabierać do swojego auta/domu. Możesz kupić ręczne radio CB z zestawem słuchawkowym i mikrofonem a przycisk nośnej mieć na palcu - lepsza koordynacja... Szukasz wolnego kanału (informujesz kolegów)i lokalnie pracujesz w FM dalsze odległości w AM.
73!
" />Mapatia - (inaczej nazywana "skąd ten skurwol wiedzial ze tam jestem?!") Jest to stan obojętności wobec tych samych map granych w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Mapatia odbiera przyjemność z zabijania terrorystów chowających się w kabinie lub na szczycie żurawia.
Ponad 20 milionów osób może być narażone na atak Mapati
By temu zapobiec i nie dopuścić do zarażenia naszego serwera mapatią wchodźcie na fpsbanana.com i wysyłajcie propozycje map! Nie dopuście by ta choroba dotknęła i nas!
http://www.mapathy.com/
" />Seria 40/50 jest brzydkim i nudnym klocem. Auto ktore ma najbardziej skopane proporcje sylwetki. Jest to poprostu przeszkolna kopuła do ktorej ktos dodał krotki bagaznik i prawie tak samo krotka maske. Najgorzej jest jednak jak sie patrzy z tyłu. Z tej perspektywy auto wyglada jak kabina od duzego zurawia.
Zaden FL tu nie pomoze.
" />Samochody STAR 28 i STAR 29 stanowiły konstrukcję przejściową pomiędzy poprzednimi modelami (Star 25 i jego odmiana z silnikiem wysokoprężnym - Star 27) a modelem docelowym jakim był Star 200.
Główną przyczyną powstania samochodów tej serii były przedłużające się prace konstrukcyjne nad silnikiem wysokoprężnym z wtryskiem bezpośrednim S359 o mocy 150 KM.
W Starach 28/29 zastosowano słabsze silniki:
wysokoprężny typu S530A1[1] o mocy 100 KM w modelu Star 28
benzynowy typu S47A[2] o mocy 105 KM w modelu Star 29
Oba modele są przeznaczone do transportu po drogach o nawierzchni ulepszonej. Pozostałe zespoły napędowe, układ hamulcowy, układ układ kierowniczy oba samochody mają identyczne. Samochody STAR 28 i STAR 29 mają kabinę opracowaną we współpracy z firmą Chausson która zapewnia kierowcy bardzo wygodne warunki pracy kierowcy - wygodne, anatomiczne siedzenia z możliwością regulacji, ogrzewanie, wentylacja, regulowanie położenia koła kierowniczego, możliwość zainstalowania radia i umywalki uczyniły samochody STAR 28 i STAR 29 samochodami o standardzie europejskim. Oprócz podstawowych STAR 28 i STAR 29 produkowane były jeszcze:
ciągnik siodłowy STAR C28
podwozie pod żuraw STAR Ż28 lub urządzenia specjalne
A tu macie fotke modelu
http://images23.fotosik.pl/180/c7de16392460b496.jpg
Jak Ty to robisz na tej fali, pozatym masz chyba krotkie dniowki, bo jednego za drugim konczysz? Druga sprawa, ze po pracy do baru nie pojdziesz....
Generalnie robota jak każda inna, nie... 12 godzin na 12 non stop świątek/piątek a pub tylko na wjazd i zjazd do domu na lądzie w hotelu albo dla lubiących dreszczyk emocji w lokalnej knajpce z klepiskiem w środku i ogniskiem. Ja tak lubię bynajmniej . Kabinę sprząta steward, pranie zrobi, miskę też podstawią pod nos albo przyniosą na żuraw jak jestem zajęty bardziej więc generalnie czasu mam w bród .
Arkady72. Polecam !
" />dzis postanowilem wziac na warsztat mojego unlocka czyli M95 i na Sharqi zakampilem sobie na żurawiu (ale mnie zdjęto stamtąd) to poszedlem na wieże wodną i stamtad kosilem i co najwazniejsze - latał sobie nieopodal Mi-28 ze strzelcem to sobie pomyslałem - a czemu nie i zaczałem strzelac do kabiny, spudlowalem ze 3 razy ale o dziwko trafilem za 4 razem w pilota i co ciekawe strzelec zginal takze - to jakas magia hihi No i tak poszly bardzo satysfakcjonujace 2 fragi Ciekawe co sobie wtedy pomysleli Udalo mi sie takze raz zdjac kierowce hummera ktory jechal ponizej w linii prostej, oraz wiele razy strzelca.
Najdurniejsza sprawa w broniach snajperskich jest taka ze czest nawet jak koles stoi i trzymasz celownik prosto na nim, strzelasz to go nie trafia, szczegolnie to frustruje jak sie mierzylo na glowe. Raz udalo mi sie ustrzelic typa w biegu hs'em ale to zadkosc w sumie. Powiem ze bycie snajperem w ceesie to jest bajka w porównaniu z tym. Nie potrafie tu tego rozgryzc - jak typ biegnie i strzelam w niego to nic, strzelam przed niego to rowniez nic. Ma ktos jakies rady jak strzelac?
Nastepnego chyba sobie wezme g3 bo nie potrafie zdzierżyc M16 na krotki dystans, na daleki jest wporzadku A jesli chodzi o medyka to dla mnie ten z meca jest z racji broni ze 2 razy lepszy od tego z usa.
" />
">Jestem w podobnej sytułacji, jest to MAN 26.480 z 2003r, napęd na dwie osie (6x4) z żurawiem leśnym (HDS) za kabiną, przód resor, tył poducha, przebieg ok 650000km w kabinie LX, autko jest od I właściciela z Dani. Na co zwrocić szczególną uwage.
Ogólnie ciężko powiedzieć na co trzeba zwracać uwagę bo trzeba zwracać na wszystko. Ale sprawdź czy działają takie rzeczy jak Elektryczne lusterka, szyberdach itd. do tego czy nie ma błędów na komputerze, jeżeli będzie to automat to sprawdzić czy da rade przerzucić na automat i na funkcję Tipmatic (ręczne przerzucanie ) Najlepiej jak byś już kiedyś jeździł takim samochodem to wiedziałbyś co masz się po nim spodziewać i czego może ewentualnie brakować
" />bo tez mi sie tak wtedy zdawalo ze gdzies juz te Scaneczke widzialem, a byla identyczna, czerwona paka, zuraw za kabina, zielona kabina i ten pas zolty, taki sam nie zdazylem wyciagnac cyfrowki i fotki walnac ale skoro mowisz ze tam byl Twoj Tata w tamtym czasie to jestem pewien ze Go widzialem
" />Info dla nando.
ŻSH-6 - żuraw samochodowy hydrauliczny, 6 ton (a dokładnie 6,3t). Na takim działałem w wojsku. Na podwoziu "pszczółki" - Star 660. Zamiast resorów z tyłu, ma zawieszenie na belkach sztywnych, dzięki czemu może podnosić bez podpór i przewozić na haku ładunek do 300kg. W "moim" były jeszcze pozostałości po drugiej kierownicy umieszczonej w kabinie przy fotelu operatora.
R-061 - nie rozszyfruję skrótu, ale o ile pamiętam to modyfikacja tego powyżej, tylko z wysięgnikiem telskopowym.
DSRW-0064 - dźwig samochodowy ręcznego wysuwu (lub wysięgu - już nie pamiętam) - na podwoziu STAR 266 - zmiana długości wysięgnika wymagała trochę pracy ręcznej, ale były też wersje z siłownikiem hydraulicznym umożliwiającym zmianę długości wysięgnika w sposób płynny i nawet z podczepionym ciężarem.
DS-0101 - dżwig samochodowy - udźwig 10t, na podwoziu Jelcz (chociaż zdaje się, że były też na innych) pełna hydraulika i elektroniczny ogranicznik udźwigu.
A tak wogóle, to chciałem przywitać wszystkich. Pojawiam się po raz pierwszy na forum. Jestem na dobrej drodze do zrobienia E do C i dołączenia do grona kierowców większych autek.